Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovien arvojen naiset, millaiset miehet miellyttävät?

Vierailija
05.12.2022 |

Te naiset, joilla on kovat arvot, eli raha ratkaisee, niin millaiset miehet miellyttävät? Itse ihailen bisnesnaisia.
Sellaisia, joilla on rahanteko ja bisnes aina mielessä, ei siis omalla kropalla tehtävä bisnes, vaan oikeat asiat.
Ovat kunnianhimoisia ja eteenpäin pyrkiviä. Itse pidän vastenmielisenä vaatimatonta, vähään ja perinteiseen elämään tyytyvää naista. Ei minulla ole heidän kanssaan yhteistä elämää jaettavaksi.
Kovien arvojen naiset ovat mielestäni näitä:

- kokoomuksen kannattaja
- äärettömän ratioaalinen ja looginen ajattelija
- raha ratkaisee
- koulutuspohjaa on, esim KTM tai DI
- raha ratkaisee
- aatteet, ideologiat, mielenosoitukset yms ovat hänen mielestään ajanhaaskausta
- raha ratkaisee
- tienaa mielellään yli 50k e vuodessa
- sanoinko jo, että raha ratkaisee?

Toki jokaisella tulee ensimmäisenä mieleen Susanna Koski, olisikohan vapaa?
Itse olen rakennusinsinööri ja yrittäjä. Oma yritys teki viime vuonna 150k e liikevaihtoa ja tuon tuloksen tein itse tekemällä. Konsulttialalla kustannukset ovat melko pienet.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI

Vierailija
2/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on seksikäs ja oikea mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI

ja ei

nainen ei ole DI - ei oikea nainen - ikinä

Vierailija
4/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuspohjaa on: DI

Vierailija
5/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et taida ihan tiedä, mistä puhut.

Kuulostaa hieman naurettavalta tuo "tienaa mielellään yli 50k vuodessa". Jos raha ratkaisee ja työnteko on aina mielessä, omaa rationaalisen ja loogisen ajattelutavan ja on mainitsemasi koulutuspohja, niin tienaa aivan varmasti huomattavasti enemmän kuin tuo 50k vuodessa.

Eli aloituksesta voisi päätellä, että itse et ainakaan kuulu näihin kovien arvojen buisnessihmisiin.

Vierailija
6/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee, tulot yli 50ke.

LOL.

Ton tienasin nuorempana ihan amispohjalta raksahommissa, eihän toi oo ku about neljä tonttua kuussa...

🤣🤣🤣

Vierailija
7/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton ja vähään tyytyvä aina ollut, silti jotenkin ihailen kovia arvoja silloin kun on pakko.  Ei ihan voi sanoa kaiken oltava yhteistä.  Susanna Koski voi olla hyvä tyyppi, möläytti vain väärässä paikassa mielipiteensä.  Tosiasia on että kovia arvoja niitäkin tarvitaan.

Vierailija
8/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla seisoo?

Susanna Koski.

🤤🤤🤤

Ap

Vierailija
9/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et taida ihan tiedä, mistä puhut.

Kuulostaa hieman naurettavalta tuo "tienaa mielellään yli 50k vuodessa". Jos raha ratkaisee ja työnteko on aina mielessä, omaa rationaalisen ja loogisen ajattelutavan ja on mainitsemasi koulutuspohja, niin tienaa aivan varmasti huomattavasti enemmän kuin tuo 50k vuodessa.

Eli aloituksesta voisi päätellä, että itse et ainakaan kuulu näihin kovien arvojen buisnessihmisiin.

Itseänikin ihmetytti tuo 50 k. Lähtisin ainakin 100 k:sta ylöspäin palkkana. Lisäksi täytyisi olla pääomatulojakin runsaasti. Niillä erotutaan massasta.

Vierailija
10/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Hän on naimisissa samanlaisen miehen kanssa. Ei jaksa katsella herkkiksiä, romantikkoja tai tylsimyksiä. Pitää olla menestynyt, tienaava, menevä, pitkä, komea ja treenattu.

Vierailija
11/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee, tulot yli 50ke.

LOL.

Ton tienasin nuorempana ihan amispohjalta raksahommissa, eihän toi oo ku about neljä tonttua kuussa...

🤣🤣🤣

No periaatteessa siinäkin raha ratkaisee, koska ei se ammattitaitoinen timpuri tai putkimies ilman kunnon urakkaliksaa mihinkään liikahda. Toki timpurilla voi olla 50-vuotiaana molemmat olkapäät ja selkä leikattuna. Itse olen tapaillut muutamia opettajia ja en oikein tiedä...

Söpöjä naisia on OKL:lä paljon, mutta jotenkin liian ideologista porukkaa. Vasemmiston ja vihreiden kannattajia paljon. Näinköhän arvomme kohtaavat?

ap

Vierailija
12/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaulassa 88 tatska, rintakehässä isolla 1488, habassa on hakaristi ja SS salamat vasemmassa reidessä.

Vierailija
13/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vahvoista naisista pitävät miehet ovat joko itse erittäin vahvoja tai erittäin alistuvia. Sinä taidat olla jälkimmäistä sorttia? En mitenkään pahalla tätä tarkoita, sinun viesteistä vaan tulee helposti sellainen vaikutelma.

Valitettavasti alistuvia miehiä on huomattavasti enemmän kuin domina-naisia. Naiset yleensä haluavat itseään vielä vahvemman miehen, jopa ne kovien arvojen naiset.

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla seisoo?

Susanna Koski.

🤤🤤🤤

Ap

Vierailija
14/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhempi mies. Ainakin heillä jotka eivät malta pitää arvojaan vain omana tietonaan.

Vierailija
15/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen OTM (yritysjuristi) ja puoliso KTM. Omassa tuttavapiirissäni olen tehnyt seuraavat havainnot: Saman tasoinen koulutus, eli KTM, OTM tai just DI. Lääkärit myös ok. Vaihtoehtoisesti joku mielenkiintoinen uravalinta, jossa mies on oikeasti menestynyt tai todella taitava. Kasvoista komea tai mielenkiintoisen näköinen. Hyvässä kunnossa ja liikunnallinen, ei kuitenkaan mikään salimake. Hyvät keskustelutaidot, koska niitä työ-/rahajuttuja ei kukaan jaksa kuunnella koko aikaa on myös hyvä tilannetaju ehdoton.

Vierailija
16/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvästi nähnyt vaivaa yrittääkseen saada provon menemään täydestä.

Muutama havainto kuitenkin:

- jos oman firman liikevaihto on 150 k€/v, millaisella kulurakenteella siitä jää itselle 50k€/v?

- 50 k€:n vuositulot alkavat olla asialliset siinä vaiheessa, kun puhutaan nettotuloista

- kun kerran raha ratkaisee, edessä on todennäköisesti vaikeita parisuhderiitoja nimenomaan raha-asioista

- aloittajan nimeltä mainitsema naishenkilö saattaisi hyvinkin sopia aloittajan kuvaukseen omasta arvomaailmastaan, joten aloittaja voisi täällä huutelun sijasta yrittää ottaa suoraan yhteyttä mainitsemaansa henkilöön

Vierailija
17/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on selvästi nähnyt vaivaa yrittääkseen saada provon menemään täydestä.

Muutama havainto kuitenkin:

- jos oman firman liikevaihto on 150 k€/v, millaisella kulurakenteella siitä jää itselle 50k€/v?

- 50 k€:n vuositulot alkavat olla asialliset siinä vaiheessa, kun puhutaan nettotuloista

- kun kerran raha ratkaisee, edessä on todennäköisesti vaikeita parisuhderiitoja nimenomaan raha-asioista

- aloittajan nimeltä mainitsema naishenkilö saattaisi hyvinkin sopia aloittajan kuvaukseen omasta arvomaailmastaan, joten aloittaja voisi täällä huutelun sijasta yrittää ottaa suoraan yhteyttä mainitsemaansa henkilöön

Noh ok, tuo oli vain epämääräinen heitto tulotalosta. Oman firman tulos menojen jälkeen ja ennen veroja on 130-140k euroa. Vielä ei tosin tiedä, jos tulee asiakkailta reklamaatiovaateita. Konsulttialalla ainoat menot ovat työtila, it-laitteet, ohjelmistolisenssit ja auto. Mutta toisaalta teknisen konsultoinnin alalla virheet maksavat reippaasti. Jos teen yhdenkin mittavirheen piirustuksiin, tulee helposti 50k euron lasku firmalle. Lisäksi vaateita voi tulla pitkänkin ajan jälkeen. Kun olin palkkatöissä, tuli 10 vuotta sitten rakennetusta teollisuushallista reklamaatiovaade, 40k euroa. 

Toki nämä menee vastuuvakuutukseen, mutta korvausmäärät nostavat seuraavien vuosien vakuutusmaksuja eikä yritysvakuutukset toimi samalla tavalla kuin yksityisten vakuutukset. Tämä vähän ot. 

ap

Vierailija
18/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on aika materialistinen käsitys kovista arvoista. Minä kannatan oikeistopuoluetta ja mahdollisimman tehokkaita leiklauksia budjettiin, saisi leikata sosiaaliturvaa kunnolla ja alentaa veroja, lakkauttaa ay-liikkeen jne. Ansaitsin n 200 000 euroa viime verotuksessa. En silti ajattele rahaa ja ap:n lause Raha ratkaisee kuulostaa täysin vieraalta. Miehissä olen pitänyt määrätietoisuudesta ja itsevarmuudesta, korkeakoulutuksesta tietenkin ja siitä, että on kunnianhimoinen ja menestynyt omalla alallaan ja vaikka harrastuksissaan. Miehen tuloilla ei ole merkitystä, minä tienaan tarpeeksi ja haluan avioliitossakin täysin erilliset rahat ja avioehdon jne. Oma elämänsisältöni tulee kiinnostavasta harrastuksesta, urheilusta, jota harrastan kilpailumielessä.

Vierailija
19/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on aika materialistinen käsitys kovista arvoista. Minä kannatan oikeistopuoluetta ja mahdollisimman tehokkaita leiklauksia budjettiin, saisi leikata sosiaaliturvaa kunnolla ja alentaa veroja, lakkauttaa ay-liikkeen jne. Ansaitsin n 200 000 euroa viime verotuksessa. En silti ajattele rahaa ja ap:n lause Raha ratkaisee kuulostaa täysin vieraalta. Miehissä olen pitänyt määrätietoisuudesta ja itsevarmuudesta, korkeakoulutuksesta tietenkin ja siitä, että on kunnianhimoinen ja menestynyt omalla alallaan ja vaikka harrastuksissaan. Miehen tuloilla ei ole merkitystä, minä tienaan tarpeeksi ja haluan avioliitossakin täysin erilliset rahat ja avioehdon jne. Oma elämänsisältöni tulee kiinnostavasta harrastuksesta, urheilusta, jota harrastan kilpailumielessä.

Tämä. Kunnon kovat arvot ovat kovia myös ihmisarvoissa - lähes eugenistisia. Käytännössä ollaan valmiita oman paremman elämän vuoksi eliminoimaan heikompi aines. Näitä tyyppejä löytyy paljonkin, mutta harvempi kehtaa ääneen sanoa kuten Suski.

Vierailija
20/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Vuohijoki?