Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3301/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, minä VIHAAN Laria ja taas tuo lössönössö lässyttäjä palasi Salkkareihin! >:( Eikä kyse ole edes homoudesta, koska Kallesta tykkään. Minä vaan vihaan Laria.

Kallehullu?

Vierailija
3302/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica on mennyt jotenkin pahannäköiseksi.. Ennen oli ihan soiva peli, mutta nykyään kovin rupsahtanut. Muutenkin hahmon muutos elegantista kaunottaresta säälittävään wt-yh-äitiin on ollut aika radikaali. Pahin rimanalitus häneltä oli tuo kännääminen Taalasmaan kanssa ja sen jälkeen kaiken vonkaaminen, mikä liikkuu. Mahtaa näyttelijääkin jo hävetttää esittää moista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, minä VIHAAN Laria ja taas tuo lössönössö lässyttäjä palasi Salkkareihin! >:( Eikä kyse ole edes homoudesta, koska Kallesta tykkään. Minä vaan vihaan Laria.

Esim. Ami ja Daniel oli "lössönössö-lässyttäjiä", Lariin en moista piirrettä osaa yhdistää.

Vierailija
3304/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Ami ja Daniel oli "lössönössö-lässyttäjiä", Lariin en moista piirrettä osaa yhdistää.

Ai niin ja tietysti Elias.

Vierailija
3305/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallehullu?

No en kyllä ole. Aaro on ikiaikainen suosikkini. <3 On Kallekin ihan jees. Pointtini oli vaan siinä, ettei homous ole Lari-vihani takana.

Vierailija
3306/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja tietysti Elias.

Noita muita en muista, mutta on totta, että Elias ja Lari vasta olivatkin hirvein mahdollinen parivaljakko koko ohjelmassa. Molemmat ihan karseita nössöjä lässyttäjiä. Yök! Vaikea sanoa, kumpi on pahempi. Ehkä kuitenkin Elias.

Vierailija
3307/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaa vaihteeksi, vaikka hahmoja joista pidätte ja miksi? Jatkuvasti vaan valitetaan kaikista. 

Vierailija
3308/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sitten vänkäsit siitä koko ajan että ei ollut kun 16.

Luin eilisestä jaksosta kirjoitetut viestit kylläkin vasta tänä aamuna, eli en ollut minä. En ole myöskään kirjoittanut "Monica on ihana", enkä sanonut sanaakaan Nuutista, enkä väittänyt ikähulluksi, vaikka noista kaikesta olet syyttänyt. Sinulla on kummallinen tapa tehdä oletuksia, että ketjussa olisi vain kaksi keskustelijaa.

Aivan yhtä lailla sinä olet olettanut, että täällä on vain joku yksi Sanni-vihaaja joka nyt vihaa Monicaa tms., yksi jankkaaja.

Vierailija
3309/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi yks on taas vaan ikähullu joka on keksinyt uuden jankkausaiheen ja juttelee taas yksinään...

Ei ole.

Vierailija
3310/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monica on mennyt jotenkin pahannäköiseksi.. Ennen oli ihan soiva peli, mutta nykyään kovin rupsahtanut. Muutenkin hahmon muutos elegantista kaunottaresta säälittävään wt-yh-äitiin on ollut aika radikaali. Pahin rimanalitus häneltä oli tuo kännääminen Taalasmaan kanssa ja sen jälkeen kaiken vonkaaminen, mikä liikkuu. Mahtaa näyttelijääkin jo hävetttää esittää moista käytöstä.

Milloin kännäsi Taalasmaan kanssa?

Vierailija
3311/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetelkaa vaihteeksi, vaikka hahmoja joista pidätte ja miksi? Jatkuvasti vaan valitetaan kaikista. 

Aaro. <3 Sisälläni oikein heläjää, kun hän on ruudussa. Olen ihastunut kuin pikkutyttö. :D Entisestä pahis-Aarosta en niin pitänyt, mutta tämä pappi on ihana!

Vierailija
3312/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla on mennyt pahannäköiseksi?

Vierailija
3313/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari on tietty huippu! Ainut vain, että nyt hänellä on enää vain Jiri piikiteltävänä eikä Jiri sanaile samalla mitalla takaisin kuten Sebastian ja Sergei.

Vierailija
3314/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaro. <3 Sisälläni oikein heläjää, kun hän on ruudussa. Olen ihastunut kuin pikkutyttö. :D Entisestä pahis-Aarosta en niin pitänyt, mutta tämä pappi on ihana!

Komppaan. Aaro on ihana luotettava rehellinen, ei silti nössö, aina perheensä puolella. Mies makuuni.

Vierailija
3315/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa miten paljon trolleja tähän ketjuun on eksynyt eilisen jakson jälkeen. En usko, että ihan jokainen viesti on ikähullulta vaan muutkin provokaattorit pistävät vettä myllyyn. Haluatteko oikeasti, että ketju menee taas lukkoon? Hankkikaa elämä jos ei ole muuta tekemistä kuin tarkoituksella ärsyttää ihmisiä.

Mistä sinä oikein puhut? Koitapa ensin selvittää itsellesi, mitä trolli tarkoittaa. Trolleja eivät ole ne, jotka ovat kanssasi eri mieltä.

Trolleilta vaikutatte ennemminkin te, jotka puollatte tätä Monican ja Severin juttua.

Vierailija
3316/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan ole mitään tahallaan ärsyttämistä, että on sitä mieltä, ettei 35+ suudelma 15-vuotiaalle ole ok. Ihmetyttää kyllä se, että täällä on näin monta ihmistä jotka hyväksyvät asian.

Taisitte pitää myös Salmea tosi ihanana hahmona.

Vierailija
3317/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala... Tarkotin tietenkin niitä jotka jatkuvasti jatkaa ja jatkaa aihetta, vaikka hyvin näkee, että sivu kaupalla on samaa mielipidettä kuin hänellä. Oli sitten mikä tahansa mielipide! Ja kaikki vastaukset mihin on liitetty Sanni mukaan. Täytyy varmaan lopettaa hetkeksi seuraaminen ketjun osalta, kun ottaa päähän.

Vierailija
3318/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole kehuttu Monican ja Severin juttua vaan ihmiset on lähinnä ottanut sen huumorilla (sillä kukaan ei edes oleta, että Monica ja Severi alkaisi seurustelemaan. tuohan olo vahinko). Ainakin itselläni on tapana suhtautua salkkaritoilailuihin huumorilla. Esim. nämä kännihölmöilyt. Sitä paitsi eilen tuota Monican ja Severin kohtausta paheksui ainakin pari henkilöä tässäkin ketjussa.

Sama koskee Sebastiania ja Iidaa. Ikäeron takia siitä ei olisi voinut tulla panosuhdetta kummempaa. Ei kai kukaan oikeasti ajattele että parikymppinen tyttö ja vanhempi mies seurustelisivat?

Vierailija
3319/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala... Tarkotin tietenkin niitä jotka jatkuvasti jatkaa ja jatkaa aihetta, vaikka hyvin näkee, että sivu kaupalla on samaa mielipidettä kuin hänellä. Oli sitten mikä tahansa mielipide! Ja kaikki vastaukset mihin on liitetty Sanni mukaan. Täytyy varmaan lopettaa hetkeksi seuraaminen ketjun osalta, kun ottaa päähän.

Minä olen vain vastannut, jos minulle ollaan kommentoitu jotain. En ole puhunut Sannista.

Vierailija
3320/6757 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari ja Kalle tänään sänkyyn?

Ketju on lukittu.