Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
2121/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larias-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta tuon vauvauutisen luettua tajusin, että Cindyn näyttelijä on vain kaksi vuotta Larin näyttelijää vanhempi :D

Ronnykin kohta kolmekymppinen huhhuh

Muistan sen jonkun uutisen Salkkareiden sivuilta, missä mainittiin Petteri Paaavolan ja Mian ikäerosta. Mutta Ronny menisi paljon nuoremmastakin, kun on vaan niin komea. Yksi komeimmista sarjan miesnäyttelijöistä koskaan!

Petteri on vm-92, Mia vm-87, Ronny vm-86 eli Cindy saanut Eliaksen 5 vuotiaana :D

Cindy onkin vain nuorekas ikäisekseen :D Cindy voisi olla vaikka sen 35, kun Elias on 20.

Vierailija
2122/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronnyhan näyttää vihaiselta perunanenäiseltä snägäritappelijalta.

Ainakin itse pidän Ronnya erittäin hyvännäköisenä ja vastaa todella hyvin mun unelmien miehen ulkonäköä.

Aika paljonhan se on kiinni myös omasta ulkonäöstä, mitä pitää komeana. Jos ei itse ole kummoisen näköinen, ei edes tohdi haaveilla eri tasoisesta, mitä itse on.

Jos nyt miettii vaikka Ronnyn avopuolisoa, niin aika trashyn näköinen, jotenkin suttuinen ja halpa. Toki yrittää antaa toisenlaista kuvaa merkkilaukuilla, mutta se antaa lähinnä vararikossa olevan gold diggerin vaikutelman. Asuvathan he myös hienossa kattohuoneistossa Ullanlinnassa, joka on Ronnyn ilmeisesti suomenruotsalaisuuden ansiota, jossa antaa naisensa loisia päivät ja ostella merkkilaukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse pidän Ronnya erittäin hyvännäköisenä ja vastaa todella hyvin mun unelmien miehen ulkonäköä.

Aika paljonhan se on kiinni myös omasta ulkonäöstä, mitä pitää komeana. Jos ei itse ole kummoisen näköinen, ei edes tohdi haaveilla eri tasoisesta, mitä itse on.

Jos nyt miettii vaikka Ronnyn avopuolisoa, niin aika trashyn näköinen, jotenkin suttuinen ja halpa. Toki yrittää antaa toisenlaista kuvaa merkkilaukuilla, mutta se antaa lähinnä vararikossa olevan gold diggerin vaikutelman. Asuvathan he myös hienossa kattohuoneistossa Ullanlinnassa, joka on Ronnyn ilmeisesti suomenruotsalaisuuden ansiota, jossa antaa naisensa loisia päivät ja ostella merkkilaukkuja.

Kaikki suomenruotsalaiset eivät kylläkään ole äveriäitä.

Vierailija
2124/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi painovirhe paholainen iski. Siis Ronny on vm-89 :D T. äskeinen

Saat anteeksi :) En näe järkeä kantaa kaunaa tommosesta pikkuasiasta :D

Kiitos :) Miks en ole yllättynyt että heti alapeukutetaan kun annetaan anteeksi jotain -.-

Vierailija
2125/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva rakastuu Lolaan

Miksi oletat näin? Eivät sopisi yhteen kyllä mielestäni.

Vierailija
2126/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää keille kaikille vanhojen hahmojen näyttelijöille soitettiin Pihlajasadun tiimoilta ja ketkä kieltäytyi. Ehkä Pihlajasatua tulee vielä lisää seuraavana vuonna ja silloin saadaan nähdä enemmän Mitä jos? -tarinoita :)

Jos tulee jatkoa, kesällä 2019 saatetaan nähdä Ullan kristallipallosta miten Larin ja Ellun tarina olisi jatkunut, jos Martsa ei olisi hoidellut Eliasta pois päiviltä.

Minua kiinnostaisi nähdä Isabellan ja Sebastianin vaihtoehtoinen tarina.

Oi kyllä kiitos <3 Myös Isabellan ja Sebastianin vaihtoehtoinen tarina kävisi.

Vierailija
2127/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva rakastuu Lolaan

Miksi oletat näin? Eivät sopisi yhteen kyllä mielestäni.

Voisi sopia yhteen, mutta Lola taitaa olla ihan hetero ja kiinnostua Jiristä ja Jiri hänestä. Jää nähtäväksi, miten Evan rakkauselämä jatkuu, kun Pietarin ja Pepin mahdollinen suhde syvenee ja Eva saa tietää siitä.

Vierailija
2128/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ronny ulkonäöllisesti selvästi keskiverto suomalaismiehen yläpuolella!

Vierailija
2129/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajasadussa olisi kiva nähdä myös Camillan ja Kentsun tarina. Tuhmiksissa on vatvottu heidän häitä ja ns nykyhetkeä. Kuulemma Camillan elämän suuri rakkaus.

Vierailija
2130/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävä veto Gunnarilta mennä Karin korjaamolle. Camilla olisi varmasti tarjonnut isälle yösijan Amandassa tai Monica sohvalla.

Vierailija
2131/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oma ulkonäkö vaikuta siihen ketä pitää komeana! Aina sitä voi haaveilla "eri tasoisesta" miehestä, vaikka ei olisi tähän mitään mahdollisuuksia. Ronny varmasti tienaakin ihan mukavasti kiinteitövälittäjänä, jos vielä lisäksi tekee muita töitä, kuten Salkkareita. Se suomenruotsalaisuus ei tee kenestäkään välttämättä varakasta, jos ei nyt satu kuulumaan johonkin aatelissukuun yms.

Vierailija
2132/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävä veto Gunnarilta mennä Karin korjaamolle. Camilla olisi varmasti tarjonnut isälle yösijan Amandassa tai Monica sohvalla.

Miljonääri menee junttiduunarin korjaamon hikiselle nahkasohvalle nukkumaan :D

Vierailija
2133/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajasadussa olisi kiva nähdä myös Camillan ja Kentsun tarina. Tuhmiksissa on vatvottu heidän häitä ja ns nykyhetkeä. Kuulemma Camillan elämän suuri rakkaus.

Haluaisin Kenin takaisin ihan Salkkareihinkin! Olisi kiva nähdä mitä heidän välilleen vielä syntyisi!

Vierailija
2134/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun kaikki törmäilee ties missä toisiinsa. :D

Vierailija
2135/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä Aaro/Linda/Kari kuviota on kyllä pitkitetty jo vähän liikaakin. Selviäisiköhän ensi viikolla vihdoin Aaron osuus Antonin kuolemaan? Vai keksiikö Aaro taas jotain ettei jää kiinni. Kukakohan se silminnäkijä voisi olla? Miksi hän ei ole ilmoittanut poliiseille? Toivottavasti ensi viikolla ilmoittaa ennen kuin Aaro keksii tehdä hänelle jotain.

Vierailija
2136/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronny on upea! Ja ne silmät !

Vierailija
2137/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tarinoita Salkkari-näyttelijöillä on Lauri Törhösestä ? Vaikuttaa aika kusipäältä.

Kun Törhönen teki ohjaaja keikkoja sarjassa, oli hänen silloinen vaimonsa yksi sarjan tuottajista.

Aika oli tietysti silloin eri kuin nyt, mutta epäilen että nykyinen casting ei sietäisi minkäänlaista

huonoa käytöstä keltään ohjaajalta tai tuottajalta. Tai ainakin toivon niin.

Vierailija
2138/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri menee junttiduunarin korjaamon hikiselle nahkasohvalle nukkumaan :D

Eihän Gunnar ole enää miljonääri tai hieno bisnesmies. Vanha Gunnar oli, mutta uusi Gunnar on köyhä lusmu!

Vierailija
2139/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te tähän ketjuun kirjoittajat olette?

Vierailija
2140/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronny on upea! Ja ne silmät !

Kelpais kyl mun poikaystäväks! Ainut vaan et sattuu olee hetero :/

Ketju on lukittu.