Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
2081/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppi on sairaalan ainut hoitaja/fyssari/ensihoitaja. Huomenna varmaan leikkaussalihoitajana, on hän pätevä.

Jep. Kyllä ilmeisen tylsää saa olla Lapissa, jos muutamassa vuodessa kerkeää 3 korkeakoulututkintoa hankkimaan. Eiköhän vielä paljastu että kouluttautui lääkäriksikin siinä sivussa ja kohta jo vie Kallelta ylilääkärin paikan.

Ja sitten alkaa myös poliisiksi Lindan lähdettyä.

Ei kun se pesti on Larille. Lari on tällävälin opiskellut poliisiksi ja tekee paluun Kososen työpariksi Lindan poistuttua maisemista😂

Vierailija
2082/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Lari oliskin se silminnäkijä? Sehän oli Aaron kanssa samaan aikaan sarjassa eli periaatteessa voisi kyllä tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissan ja Gunnarin avioliitto olisi ollut paljon kiinnostavampi, jos Gunnar olisi kuollut. Näyttelijää ei olisi tarvinnut vaihtaa, ja sitten tuohon olisi tullut kaikki perintöriidat, sotkut ja kaikki.

Vierailija
2084/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin näyttelijä on kyllä aika nuori! Mitenhän se pärjää?

Eiks toi oo jo vähän 2016-2017 juttu? Ikähullu keksi jotain uutta pliis

Vierailija
2085/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnarin vaatteet?

Vierailija
2086/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa aikuisista miehistä on sitä mieltä että Sanni ei ole kuuma tai seksikäs.

Hauska vitsi ikähullu.... voitko keksii jotain uutta ois kiva nauraa joskus jollekki muulle

Vierailija
2087/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pepillä mitään muuta virkaa sarjassa kuin työnteko? Miksi hahmo edes otettiin takaisin kun tuntuu ettei keksitä mitään

Vierailija
2088/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa aikuisista miehistä on sitä mieltä että Sanni ei ole kuuma tai seksikäs.

Samaa mieltä! Aivan liian nuori.

Plaaplaa

Vierailija
2089/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tuo Kari on noin hyökkäävä välillä!

Vierailija
2090/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tuon vauvauutisen luettua tajusin, että Cindyn näyttelijä on vain kaksi vuotta Larin näyttelijää vanhempi :D

Ronnykin kohta kolmekymppinen huhhuh

Vierailija
2091/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä amisviiksi-Roope Salminen tuo Tiinan mies oli? :D Luulin sitä maailmalla matkaavaa uraohjusta vähän vanhemmaksi ja arvokaammaksi tapaukseksi.

Vierailija
2092/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta tuon vauvauutisen luettua tajusin, että Cindyn näyttelijä on vain kaksi vuotta Larin näyttelijää vanhempi :D

Ronnykin kohta kolmekymppinen huhhuh

Jos se on vaikka rekkamies! :D

Vierailija
2093/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mun piti lainata viesti 2260! Eli jos se Tiinan mies on rekkamies eikä mikään menestynyt bisnesmies.

Vierailija
2094/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en fanita Sannia, mutta pakko myöntää, että tämän päivän jaksossa oli kuuma, oikein hehkui. En ymmärrä mitä Tale on koskaan nähnyt Tiinassa.

Lindan mahan eteen isketyt laukut huvittaa.

En tiennyt, että Gunnar on koppalakkimiehiä.

Onneksi Aki kuitenkin kertoi Camsulle, että oikea syyllinen oli Salme. Pelkäsin jo, että pitää tiedon vain itsellään.

Iljan näyttelijä on kyllä sympaattinen.

Vierailija
2095/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Salkkareiden sivuilla Salmen näyttelijän haastattelua ja mietteitä roolista? Olis voinut tulla nyt kun hahmo poistui.

Vierailija
2096/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijävaihdoksen myötä Gunnarista tehtiin duunari. Ps. Sannilla on hyvät tissit.

Vierailija
2097/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se trolli joka väitti nähneensä ennen ekaa Salkkarit jaksoa tänä vuonna Maikkarilla ohjelmamainoksissa kuvan Akista ja Alissasta mutiin pukeutuneena todennäkösesti hautajaisissa. Ihan vaan, kun Alissa puhui järjestelyistä tämän päivän jaksossa.

Vierailija
2098/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se trolli joka väitti nähneensä ennen ekaa Salkkarit jaksoa tänä vuonna Maikkarilla ohjelmamainoksissa kuvan Akista ja Alissasta mutiin pukeutuneena todennäkösesti hautajaisissa. Ihan vaan, kun Alissa puhui järjestelyistä tämän päivän jaksossa.

Se olin minä ja voin vakuuttaa etten trollannut! Yritin jopa etsiä netistä, youtubesta ja muutamasta jaksosta jonka olin tallentanu nii sen kuvan mut en löytäny :/

Vierailija
2099/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en fanita Sannia, mutta pakko myöntää, että tämän päivän jaksossa oli kuuma, oikein hehkui. En ymmärrä mitä Tale on koskaan nähnyt Tiinassa.

Lindan mahan eteen isketyt laukut huvittaa.

En tiennyt, että Gunnar on koppalakkimiehiä.

Onneksi Aki kuitenkin kertoi Camsulle, että oikea syyllinen oli Salme. Pelkäsin jo, että pitää tiedon vain itsellään.

Iljan näyttelijä on kyllä sympaattinen.

Niin, tällä Tiinalla on kaikki feikkiä; hiukset, ripset, kynnet ja varmaan povikin :(

En tiedä miksi, mutta itse en noissa Lindan kohtauksissa edes muista että näyttelijä on raskaana enkä edes huomaa, että laukuilla ja muilla yritetään peitellä vatsaa. Vaikka yleensä olen aika tarkkana mitä sarjaan tulee, ja tässäkin ketjussa luen jatkuvasti kommentteja näistä laukuista millä mahaa peitetään, niin en huomaa niitä ollenkaan itse kohtauksissa :D

Myös alkuperäisellä Gunnarilla oli koppalakki joskus päässä.

Vierailija
2100/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on niin oikeassa. Auttaminen ei sovi Camillalle.

Ketju on lukittu.