Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi ampui taas 26-vuotiaan työmatkalla olleen 2 lapsen isän, ei tuomiota. Kuvottava maa!

Vierailija
09.12.2017 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712092200592278_ul.shtml

Kylläpä tuli huono olo, vaikken edes katsonut videota. Järkyttävää.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa, musta mies? En tiedä uutista, mutta eikös tuo se tavallinen tarina ole.

Vierailija
2/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia varovat tappamasta, valkoisia tappavat senkin edestä. Mustat tekee yli puolet väkivaltaisista rikoksista mutta vain kolmasosa poliisiampumisista ovat mustia... valkoisia siis teurastetaan aivan surutta heti vaan kun on vähänkään tekosyytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan "valkoinen" mies oli kyseessä tällä kertaa.

Vierailija
4/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmääviä nuo anelut etteivät ampuisi...

Vierailija
5/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi liikuttaa itseään useamman kerran vaikka poliisi kielsi.

Vierailija
6/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse tuntisit että housusi ovat putoamassa, niin saattaisi tulla vaistomainen nostoele sinultakin.

Vierailija
7/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla mennä tuonne ollenkaan. Mulla on synnynnäinen vamma, jonka vuoksi en voi noin vaan mennä mahalleni maahan. Jos olisin väärään aikaan väärässä paikassa, poliisi ampuisi mut vammani vuoksi. Eikä saisi siitä edes tuomiota. 

Vierailija
8/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poliisista tulikin se roisto.

Vierailija
9/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskalla mennä tuonne ollenkaan. Mulla on synnynnäinen vamma, jonka vuoksi en voi noin vaan mennä mahalleni maahan. Jos olisin väärään aikaan väärässä paikassa, poliisi ampuisi mut vammani vuoksi. Eikä saisi siitä edes tuomiota. 

No haloo, ei sitä ihan randomisti ammuttu. Oli siellä joku tilanne ja mies omisti aseen.

Vierailija
10/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haloo, ei sitä ihan randomisti ammuttu. Oli siellä joku tilanne ja mies omisti aseen.

Niin, ilmapistoolin.

Vierailija
11/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustia varovat tappamasta, valkoisia tappavat senkin edestä. Mustat tekee yli puolet väkivaltaisista rikoksista mutta vain kolmasosa poliisiampumisista ovat mustia... valkoisia siis teurastetaan aivan surutta heti vaan kun on vähänkään tekosyytä

älä nyt tuu hyvää ketjua faktoilla pilaamaan :D

Vierailija
12/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla muuten ammutaan moninkertaisesti siviilejä poliisin toimesta verrattuna poliisikuolemiin työn puolesta. Tuli ilmi kun lueskelin aiheeseen liittyviä artikkeleja joten en muista missä niissä mainittiin. Löytyy varmaan googlaamalla. Luku oli suurinpiirtein reilu 900 siviiliä ja reilu 70 poliisia.

Vierailija
13/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haloo vaan itsellesi. Jos tuossa tilanteessa olisi viereisestä huoneesta just samalla hetkellä joku tullut ulos ja poliisi olisi käskenyt menemään mahalleen maahan, niin ammuttu olisi se viereisen huoneen ihminenkin, jos ei olisi totellut poliisia. 

Vierailija
14/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ampunut poliisi vaikuttaa muutenkin vähän omituiselta. Ei sillä ettei täytyisi olla tiukka mahdollisesti vaarallisessa tilanteessa mutta tuntui aiheuttavan häsellystä sekä pidätettävissä että muissa poliiseissa sekavilla ohjeillaan ja tappouhkaushuuteluillaan... Jos minut olisi laitettu maahan jalat ristiin ja kädet pääni päällä, en minäkään käskystä pääsisi kontilleni suoristamatta jalkojani rististä, mitä helvettiä? Muutenkin rauhallinen tottelu on paljon helpompaa jos käskyttäjä ei karju koko ajan tappavansa seuraavasta virheliikkeestä.

Vierailija
15/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuo tapa, että ammutaan heti kuollettavasti. Mitään muita ratkaisuja muka ei ole?

Jenkeissähän pääsee lähes kuka tahansa poliisi kolmen kuukauden koulutuksella.

Vierailija
16/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo uus uutinen Yhdysvalloista. Meno ollut pitkään tommosta. Poliisit pääsevät tosi useasti ilman minkäänlaista tuomiota :/ Voimia miehen perheelle

Vierailija
17/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi (murhaaja) nimenomaan käski häntä ryömiä.

Vierailija
18/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA ja Brasilia molemmat listallani maita mihin en koskaan mene.

Vierailija
19/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usassa, musta mies? En tiedä uutista, mutta eikös tuo se tavallinen tarina ole.

Jos olisi ollut musta mies, siellä olisi nyt väkivaltaisia mielenosoituksia. Yle ja Hesari uutisoisi asiasta.

Vierailija
20/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse tuntisit että housusi ovat putoamassa, niin saattaisi tulla vaistomainen nostoele sinultakin.

Vähän kyllä epäilen että jos minua osoitetaan aseella niin miettisin housujani,kyllä olisin vain keskittynyt siihen aseen piippuun mikä osoittaa kohti