Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi ampui taas 26-vuotiaan työmatkalla olleen 2 lapsen isän, ei tuomiota. Kuvottava maa!

Vierailija
09.12.2017 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712092200592278_ul.shtml

Kylläpä tuli huono olo, vaikken edes katsonut videota. Järkyttävää.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo uus uutinen Yhdysvalloista. Meno ollut pitkään tommosta. Poliisit pääsevät tosi useasti ilman minkäänlaista tuomiota :/ Voimia miehen perheelle

Tuskin vauvapalstailevat.

Vierailija
42/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä on täysin epäpätevät poliisit verrattuna Eurooppaan. Jenkeissä poliisin pääsyvaatimukset ovat matalat ja poliisikoulutuksen kesto on tosi lyhyt. Lisäksi siellä koulutetaan poliisi hoitamaan tilanteita asettaan käyttämällä. Eurooppalainen poliisi on paljon ammattitaitoisempi, kun osaa hoitaa lähes kaikki tilanteet tuliasetta käyttämättä.

Ongelmana ei ole koulutuksen lyhyys, vaan sen sisältö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi poliisit olivat tämän miehen luona?

Ihan randomisti vain eksyivät hänen luokseen?

Näille on aina jokin syy, miksi nämä muka viattomat ihmiset joutuvat poliisin kanssa tekemisiin.

Mitäpä jos lukisit aloituksessa olleen linkin uutisen ennen kuin tulet pätemään.

Vierailija
44/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskalla mennä tuonne ollenkaan. Mulla on synnynnäinen vamma, jonka vuoksi en voi noin vaan mennä mahalleni maahan. Jos olisin väärään aikaan väärässä paikassa, poliisi ampuisi mut vammani vuoksi. Eikä saisi siitä edes tuomiota. 

No haloo, ei sitä ihan randomisti ammuttu. Oli siellä joku tilanne ja mies omisti aseen.

Niin, ilmapistoolin.

Miksi jojku heiluu ilmapistoolin kanssa hotellihuoneessa?

Ei kuulosta kovin normaalilta.

Vierailija
45/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni se mies oli itse ampunut lintuja, joten sympatiaa ei täältä kyllä heru.

Vierailija
46/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump twiittaili kerran siitä, että poliisin pitäisi toimia kovemmin, kun pidätettyä laitetaan autoon eli iskeä pää autoon.

Vierailija
47/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun sanon sen, että minua ei hetkauta yhtään se jos poliisi kuulostaa tuollaisessa tilanteessa jonkun mielestä liian "töykeältä" tai "ilkeältä". Kun kyseessä on tilanne jossa ei tiedetä onko epäilty mahdollisesti aseistettu ja vaarallinen, on ainoa päämäärä saada tilanne poliisin hallintaan, loukattuja fiiliksiä voidaan miettiä sitten myöhemmin. Ja vaikka me näin jälkeen päin tiedetään että epäilty ei ollut aseistettu, ei poliisi siinä tilanteessa sitä tiennyt. Toisin sanoen en ole mikään hauras lumihiutale joka pahoittaa mielensä kun poliisi vähän karjuu jollekin...

...MUTTA kun tuostakin näkee ihan selkeästi että tuo epäilty on aivan paniikissa, eikä kykene paniikiltaan noudattamaan poliisin käskyjä vaikka yrittää, ja poliisin käytös vain pahentaa tilannetta. Mitä ihmeen järkeä tuollaisessa on? Miksi ei voinut vain käskeä pitää naama lattiassa ja kädet pään päällä, ja mennä raudoittamaan epäiltyä? Näitä poliiseja oli kaiken lisäksi ainakin kaksi tilanteessa! Toinen olisi siis voinut turvata selustan. Sen sijaan aletaan tuollaista paniikkiin mennyttä, hysteriaa lähentelevää hermokimppua käskyttämään sekavasti, konttaamaan kohti aseella osoittavia ja aggressiivisesti käyttäytyviä poliiseja joita jo valmiiksi pelkää, uhkailemaan tappamisella... Kotisohvalta on helppo huudella, mutta vasta tositilanteessa tietää miten itse toimii kun pelkää henkensä edestä. Ja aiheellistahan tuo pelko oli kun lopputulosta katsoo. Jos tuo poliisi todellakin toimi virallisen ohjeistuksen mukaan, niin ohjeistuksessa on jotain todella pahasti pielessä. 

Vierailija
48/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi todella sääliksi, mies oli peloissaan ja itki :(

Vierailija
49/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi poliisit olivat tämän miehen luona?

Ihan randomisti vain eksyivät hänen luokseen?

Näille on aina jokin syy, miksi nämä muka viattomat ihmiset joutuvat poliisin kanssa tekemisiin.

Kävikö edes mielessä avata tuota linkkiä, lukea juttua tai katsoa sitä videota? 

Vierailija
50/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa tuo uutisointi: Niin asenteellisesti tehdään ammutusta miehestä laupias samarialainen. Se, että on osannut harrastaa seksiä, niin kuolemasi on muka jotenkin traagisempi. 

Ei ole.

Vierailija
51/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatelkaa että poliisilla maksetaan tuosta

Vierailija
52/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa tuo uutisointi: Niin asenteellisesti tehdään ammutusta miehestä laupias samarialainen. Se, että on osannut harrastaa seksiä, niin kuolemasi on muka jotenkin traagisempi. 

Ei ole.

Videon perusteella se ON traagista paskaa. Aivan sama vaikka olisi otsikoitu "höpön löpö".

Vierailija
53/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Death by stupidity.

Vierailija
54/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti joku näki, kun hän esitteli ilma-asettaan hotellihuoneessaan ja ilmoitti aseesta poliisille. Mies oli tuholaistorjuja ammatiltaan, ja tarvitsi ilma-asetta työssään. Tämä poliisi oli armeijataustainen, joten saattaa olla ollut tilanteissa joista ei ihan ehjänä selviä. Selvästi ammatissa, missä ei saisi missään nimessä olla. Sairas ihminen, halusi tappaa, etsi niin kauvan tekosyitä, että pääsi ampumaan. Murhaaja, ei poliisi.

Vierailija
55/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kävi todella sääliksi, mies oli peloissaan ja itki :(

Silloin kannattaa tehdä mitä sinua aseella osoittava poliisi käskee eikä jatkuvasti perseillä kuin doupattu oranki.

Vierailija
56/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni se mies oli itse ampunut lintuja, joten sympatiaa ei täältä kyllä heru.

Hän oli ammatiltaan tuholaistorjuja. Silloin varmaan joutuu torjumaan myös lintuja. Useimmin varmaan hiiriä, rottia, torakoita, jauhokuoriaisia etc.

Vierailija
57/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ammatiltaan tuholaistorjuja. Silloin varmaan joutuu torjumaan myös lintuja. Useimmin varmaan hiiriä, rottia, torakoita, jauhokuoriaisia etc.

Juu, luin kyllä jutun. Kuka tahansa, joka tekee millä tahansa verukkeella pahaa linnuille, ei saa minun sympatioitani. Ovathan ne linnutkin olleet peloissaan eivätkä varmasti ole pyytäneet ampumista.

Vierailija
58/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, luin kyllä jutun. Kuka tahansa, joka tekee millä tahansa verukkeella pahaa linnuille, ei saa minun sympatioitani. Ovathan ne linnutkin olleet peloissaan eivätkä varmasti ole pyytäneet ampumista.

Ihmettelen aina tätä asennetta, että yksi tyhmyys kumoaisi toisen? Todellinen tulos kun on kaksinkertainen tyhmyys.

Vierailija
59/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina tätä asennetta, että yksi tyhmyys kumoaisi toisen? Todellinen tulos kun on kaksinkertainen tyhmyys.

Mielestäni kyse ei ole tyhmyydestä, vaan siitä mitä kukin arvostaa ja pitää eettisesti oikeana/vääränä. Minä satun arvostamaan lintuja enemmän kuin lintuja ampuvaa ihmistä, joten en koe sääliä.

Jos uutisessa olisi uutisoitu, että mies olisi esitellyt asettaan, jota hän käyttää koirien ja kissojen ampumiseen, niin varmaan aika moni muu ajattelisi samoin.

Vierailija
60/108 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi toimi koulutuksensa mukaisesti eli oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä