Poliisi ampui taas 26-vuotiaan työmatkalla olleen 2 lapsen isän, ei tuomiota. Kuvottava maa!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712092200592278_ul.shtml
Kylläpä tuli huono olo, vaikken edes katsonut videota. Järkyttävää.
Kommentit (108)
Mustia varovat tappamasta, valkoisia tappavat senkin edestä. Mustat tekee yli puolet väkivaltaisista rikoksista mutta vain kolmasosa poliisiampumisista ovat mustia... valkoisia siis teurastetaan aivan surutta heti vaan kun on vähänkään tekosyytä
Ihan "valkoinen" mies oli kyseessä tällä kertaa.
Kylmääviä nuo anelut etteivät ampuisi...
Mies taisi liikuttaa itseään useamman kerran vaikka poliisi kielsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse tuntisit että housusi ovat putoamassa, niin saattaisi tulla vaistomainen nostoele sinultakin.
Mä en uskalla mennä tuonne ollenkaan. Mulla on synnynnäinen vamma, jonka vuoksi en voi noin vaan mennä mahalleni maahan. Jos olisin väärään aikaan väärässä paikassa, poliisi ampuisi mut vammani vuoksi. Eikä saisi siitä edes tuomiota.
Kun poliisista tulikin se roisto.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla mennä tuonne ollenkaan. Mulla on synnynnäinen vamma, jonka vuoksi en voi noin vaan mennä mahalleni maahan. Jos olisin väärään aikaan väärässä paikassa, poliisi ampuisi mut vammani vuoksi. Eikä saisi siitä edes tuomiota.
No haloo, ei sitä ihan randomisti ammuttu. Oli siellä joku tilanne ja mies omisti aseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo, ei sitä ihan randomisti ammuttu. Oli siellä joku tilanne ja mies omisti aseen.
Niin, ilmapistoolin.
Vierailija kirjoitti:
Mustia varovat tappamasta, valkoisia tappavat senkin edestä. Mustat tekee yli puolet väkivaltaisista rikoksista mutta vain kolmasosa poliisiampumisista ovat mustia... valkoisia siis teurastetaan aivan surutta heti vaan kun on vähänkään tekosyytä
älä nyt tuu hyvää ketjua faktoilla pilaamaan :D
Tuolla muuten ammutaan moninkertaisesti siviilejä poliisin toimesta verrattuna poliisikuolemiin työn puolesta. Tuli ilmi kun lueskelin aiheeseen liittyviä artikkeleja joten en muista missä niissä mainittiin. Löytyy varmaan googlaamalla. Luku oli suurinpiirtein reilu 900 siviiliä ja reilu 70 poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo vaan itsellesi. Jos tuossa tilanteessa olisi viereisestä huoneesta just samalla hetkellä joku tullut ulos ja poliisi olisi käskenyt menemään mahalleen maahan, niin ammuttu olisi se viereisen huoneen ihminenkin, jos ei olisi totellut poliisia.
Tuo ampunut poliisi vaikuttaa muutenkin vähän omituiselta. Ei sillä ettei täytyisi olla tiukka mahdollisesti vaarallisessa tilanteessa mutta tuntui aiheuttavan häsellystä sekä pidätettävissä että muissa poliiseissa sekavilla ohjeillaan ja tappouhkaushuuteluillaan... Jos minut olisi laitettu maahan jalat ristiin ja kädet pääni päällä, en minäkään käskystä pääsisi kontilleni suoristamatta jalkojani rististä, mitä helvettiä? Muutenkin rauhallinen tottelu on paljon helpompaa jos käskyttäjä ei karju koko ajan tappavansa seuraavasta virheliikkeestä.
Sitten tuo tapa, että ammutaan heti kuollettavasti. Mitään muita ratkaisuja muka ei ole?
Jenkeissähän pääsee lähes kuka tahansa poliisi kolmen kuukauden koulutuksella.
Ei oo uus uutinen Yhdysvalloista. Meno ollut pitkään tommosta. Poliisit pääsevät tosi useasti ilman minkäänlaista tuomiota :/ Voimia miehen perheelle
Vierailija kirjoitti:
Poliisi (murhaaja) nimenomaan käski häntä ryömiä.
USA ja Brasilia molemmat listallani maita mihin en koskaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Usassa, musta mies? En tiedä uutista, mutta eikös tuo se tavallinen tarina ole.
Jos olisi ollut musta mies, siellä olisi nyt väkivaltaisia mielenosoituksia. Yle ja Hesari uutisoisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse tuntisit että housusi ovat putoamassa, niin saattaisi tulla vaistomainen nostoele sinultakin.
Vähän kyllä epäilen että jos minua osoitetaan aseella niin miettisin housujani,kyllä olisin vain keskittynyt siihen aseen piippuun mikä osoittaa kohti
Usassa, musta mies? En tiedä uutista, mutta eikös tuo se tavallinen tarina ole.