Pukeutumisen (tai sen puutteen) rajat parisuhteessa
Mihin te vedätte rajanne? Miten vähissä vaatteissa annatte toisten naisten nähdä miehenne? Tai miehet miten annatte nähdä vaimonne?
Kommentit (5)
Minua ei haittaa yhtään jos mies on pelkissä alusvaatteissa mutta siihen jos on ihan alasti muiden naisten nähden niin kantani on ehdoton ei.
Häh? Eihän se minulle kuulu. Mies vetäköön omat rajansa, minä vedän omani. Eipä ole ikinä tarvinnut asiasta keskustella. Avioliitto ei tarkoita mitään automaattista määräysoikeutta toisen kehoon.
Jokainen tavallaan, mutta ihmettelisin, jos joku kalsareillaan keikkuu, jos kotona muita kuin oma porukka,
Joskus saunotaan kavereiden kanssa, eli tarvittaessa saavat nähdä vaikka alasti. Ei liikuta minua. Eikä puolison pukeutuminen kuulu mulle.
Mies meillä on sillä tavoin estynyt, että hereillä ollessaan on aina vaatteet päällä. Itse olen usein kotioloissa toppi ja pitkät kalsarit päällä ja esim miehen kaverit pistäytyessään meillä sisällä on mut näin nähneet. Jos kutsutaan vartavasten vieraita ollaan tietysti korrektisti pukeutuneita molemmat.