Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt turkista julkisesti? Miten on suhtauduttu (tutut/tuntemattomat)?

Vierailija
08.12.2017 |

Kehuja/haukkuja/kiinnostusta/katseita ym.?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takin kauluksessa on turkista.

En ole huomannut mitään, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku siitä ajattelee.

Vierailija
2/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena ja tyhmänä minulla oli karvakaulustakki. Ei kukaan katsonut/kommentoinut, koska siihen aikaan juuri kukaan ei vielä ajatellut eläinoikeusasioita. Nykyään en käyttäisi. Ystävälläni on, ja minusta se tuntui tosi pahalta, mutta en kehdannut sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jos niiden käyttäjistä ei saisi samaa tuomiota kuin ihmisestä niin ampuisin jokaisen.

Vierailija
4/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut liian lauhoja talvia käyttää turkista. Käytän kyllä jos on tosi kylmä.

Vierailija
5/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää turkiksia ihan vaan protestina kettutytöille.

Vierailija
6/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Jos niiden käyttäjistä ei saisi samaa tuomiota kuin ihmisestä niin ampuisin jokaisen.

*taputtaa päälaelle*

Hui kun olet hurja! Oikein pelottaa!

(Käytän edelleenkin turkiksia.)

Vierailija
7/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin turkisten käyttäjille ohi kävellessäni turkiksen olevan murha, eläinten keskitysleireistä ym. 

Vierailija
8/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin turkisten käyttäjille ohi kävellessäni turkiksen olevan murha, eläinten keskitysleireistä ym. 

*haukotus*

Aha.

Vierailija
9/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on minkkiturkki, käytän sitä kunnon pakkasilla. Ei kettutytöt jne. edes tajua, mikä on muovia ja mikä aitoa turkista. Muistelen hämärästi, että nimenomaan mikromuovi on tuhoamassa meriä ja sitä kautta merten eliölajeja, joten kumpi sitten on kamalampi asia: tuhota satoja kalalajeja vai 300 minkkiä?

Vierailija
10/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. Mulla ei ollut vanhojentanssipäivälle sopivaa talvitakkia, niin mummo antoi minulle mustan turkiksensa. Kukaan ei kommentoinut mitenkään, mutta itse en tuon jälkeen ole turkiksia käyttänyt. 

Vierailija
11/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse kasviparkittujen roadkill eläinten nahkoja ihan hyvällä omalla tunnolla. Myös heti tappavilla raudoilla pyydetyt minkit ovat minulle ok, koska olen omin silmin päässyt toteamaaan millaista tuhoa tämä vieraslaji luonnossamme aiheuttaa. Nahat ovat biohajoavia ja myrkyttömiä. Parkkiaineet tulevat esimerkiksi puiden ja pajujen kuorista. Nahat ovat pehmeitä ja tuoksuva lähinnä miedosti teelle. Käytän nahkaa sellaisissa vaatteissa, joissa pärjää kovilla pakkasilla.

Vierailija
12/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fur? I’d rather go naked.

Vierailija
13/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on minkkiturkki, käytän sitä kunnon pakkasilla. Ei kettutytöt jne. edes tajua, mikä on muovia ja mikä aitoa turkista. Muistelen hämärästi, että nimenomaan mikromuovi on tuhoamassa meriä ja sitä kautta merten eliölajeja, joten kumpi sitten on kamalampi asia: tuhota satoja kalalajeja vai 300 minkkiä?

Hyvä pointti tuo viimeinen lause, enpä ole tullut ajatelleeksi.

Vierailija
14/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole joko-tai, en käytä turkista, aitoa tai feikkiä. Eikä ole tyylikästä turkista, on vain mummomaisia ja maksullisen seuralaisen näköisiä, miksi kukaan haluaa pukeutua niin?

Vierailija
15/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole joko-tai, en käytä turkista, aitoa tai feikkiä. Eikä ole tyylikästä turkista, on vain mummomaisia ja maksullisen seuralaisen näköisiä, miksi kukaan haluaa pukeutua niin?

Ne jotka pitävät kaikkia turkiksia mummomaisina eivät ole tutustuneet tarjontaan. Niitä on hyvinkin tyylikkäitä ja nykyaikaisia olemassa. Musta turkis on minusta tosi hyvännäköistä.

Vierailija
16/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin päälle kaverilta saadun TEKOturkiksen (joka oli liian pieni hänelle), eli tosi takkuinen ja muovisen näköinen josta normaalilla näkökyvyllä ja älyllä varustettu ihminen tajuaa että se on epäaito, jopa kahden korttelin päähän. Myös sen väri oli tosi feikki.

Helsingin keskustassa ja tarkemmin sanottuna Kampin keskuksen edessä minulle huudettiin apinanraivoisin tuntein että: "ELÄINMURHAAJA!" Jotain 3 kpl alle 18 ikäisiä tyttölapsosia joilla itsellä todennäköisesti myös muovikengät jalassa.

Mietin että mistä eläimestä se TEKOturkis oli tapettu ja että miten sellaisen murhaaminen on ylipäätään mahdollista. Minä en ainakaan siihen kykenisi :DDD

Vierailija
17/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tärkeintä onkin sen turkin lämpimyys.

Vierailija
18/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin päälle kaverilta saadun TEKOturkiksen (joka oli liian pieni hänelle), eli tosi takkuinen ja muovisen näköinen josta normaalilla näkökyvyllä ja älyllä varustettu ihminen tajuaa että se on epäaito, jopa kahden korttelin päähän. Myös sen väri oli tosi feikki.

Helsingin keskustassa ja tarkemmin sanottuna Kampin keskuksen edessä minulle huudettiin apinanraivoisin tuntein että: "ELÄINMURHAAJA!" Jotain 3 kpl alle 18 ikäisiä tyttölapsosia joilla itsellä todennäköisesti myös muovikengät jalassa.

Mietin että mistä eläimestä se TEKOturkis oli tapettu ja että miten sellaisen murhaaminen on ylipäätään mahdollista. Minä en ainakaan siihen kykenisi :DDD

Vierailija
19/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka pitävät kaikkia turkiksia mummomaisina eivät ole tutustuneet tarjontaan. Niitä on hyvinkin tyylikkäitä ja nykyaikaisia olemassa. Musta turkis on minusta tosi hyvännäköistä.

Ei ole. Ole mitä mieltä haluat, suurin osa ihmisistä katsoo sinua niin kuin sinulta olisi tullut menkkaveri näkyvästi läpi.

Vierailija
20/68 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusto sekosi taas, ja lähetti näköjään viestini kahteen kertaan.

t: 16 & 18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi