Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juodesssa osa nesteestä jää kurkun yläpäähän tai nousee nenää kohden

Vierailija
08.12.2017 |

Tämä on hiukan hankala selittää, mutta toivottavasti ymmärrätte tästä jotakin.

Minulla on alkanut olla nielemisen kanssa vaikeuksia, huomasin sen muutama päivä sitten. Kun juon, niellessä osa nesteestä jää tuohon kurkun yläpäähän, joskus tuntuu että jää tuohon nenän "taakse" ja joutuu nielaisemaan kerran tai kaksi, että kaikki menee alas.

Ruoan kanssa on välillä samaa, mutta paljon harvemmin. Sillä ei ole vaikutusta, juonko vettä vai jotain missä on hiilihappoja, tämä käy ihan kaiken nesteen kanssa.

Onko kellään ollut tällaista, tai tietäisi, mitä voisi olla tai meneekö itsestään ohi? Yritin googlesta katsoa, mutta en löytänyt oikein mitään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus nuorempana paha ruokatorventulehdus, mikään ei oikeastaan mennyt alas. Välillä kaikki tuli suusta ulos. Oli ihan kuin tulppa olisi ollut kurkussa, vaikka ei ollut. Tämä tutkittiin tähystämällä sairaalassa ja diag. oli tuossa ylläkin oleva ruokatorventulehdus.

Vierailija
2/2 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tulehduksen oireet eivät oikein sovi, joten en usko tämän olevan sitä. Olen lukenut jostakin kurkussa olevista propuista, voisiko se oireilla näin jos on jäänyt jotakin kiinni?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi