Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori nainen ja minua ei ole koskaan häiritty seksuaalisesti

Vierailija
03.12.2017 |

Onpa outo juttu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä hakeudut ap tilanteisiin, joissa keski-ikäinen iljettävä heteromies voi ahdistella. Muutoin voi käydä niin, että iän myötä muutut näkymättömäksi ja sehän vasta onkin patriarkaatilta alhainen temppu.

Vierailija
22/26 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Viimeksi perjantaina kun kävelin töihin joku narkki huuteli perään "vitun hyvä perse, mä tuun koittaan".. Ei tuo ole mitenkään mukavaa tai imartele, eniten se tuntuu alistavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jumala tulee ja tiputtaa ison tulikiven joka lopettaa tämän maailman ja kaiken turhanpäiväisen hysterian joka nykyisin on vallalla. Tämä maailma on mennyt täysin hulluksi.

Ahdistelun vastustaminen turhanpäiväistä hysteriaa? Taidat itse olla vähän hullu?

Tätä ns. ahdistelua ja siihen liittyvää hysteriaa kuvaa parhaiten se, että nyt on ensiksi kehitetty ratkaisu, johon on sen jälkeen etsitty/tekemällä tehty ongelma.

Ensin tuli siis muna, ja vasta sen jälkeen kana :O

Hohhoijaa. Sun mielestä siis ihmisillä on oikeus kosketella toisia ilman lupaa? Toivottavasti sua alkaa lääppimään iso musta mies viikottain.

Vierailija
24/26 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa ei ole mitään sellaista mikä olisi siinä mielessä kiinnostavaa, olet ehkä mitätön.

Ahdistelu ei ole mitään kivaa kiinnostuksen osoittamista.

Sanoin ettei mua ole ahdisteltu, mutta isketty on.

Vierailija
25/26 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jumala tulee ja tiputtaa ison tulikiven joka lopettaa tämän maailman ja kaiken turhanpäiväisen hysterian joka nykyisin on vallalla. Tämä maailma on mennyt täysin hulluksi.

Uskoo jumalaan ja pitää ahdistelun vastustamista hysteriana. Onpa yllättävää.

Vierailija
26/26 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen. Viimeksi perjantaina kun kävelin töihin joku narkki huuteli perään "vitun hyvä perse, mä tuun koittaan".. Ei tuo ole mitenkään mukavaa tai imartele, eniten se tuntuu alistavalta.

Tuo on ihan samaa urbaanin legendan sarjaa kuin jotkut Umayya Abu Hannan lapselle mukamas rasistiset huutelut.

Herätkää Suomen kansa ja lopettakaa naurettava hysteria.