Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta aloitetta keskivertomies saa naisilta elämänsä aikana?

Vierailija
03.12.2017 |

Kymmeniä? Satoja? Tuhansia? Kymmeniätuhansia? Ei yhtään?

Kommentit (265)

Vierailija
1/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista taitaa olla keskivertomiehellä.

Jossain ei yhtään ja 10 välissä varmaan keskimäärin.

Vierailija
2/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohta 40v ja muistaakseni 3 aloitetta tullut naisilta. Yksi kysyi sähköpostilla mentäisiinkö kahville, toinen laittoi viestiä s24 treffeissä kun kävin profiilissa ja kolmas ventovieras totesi baaritiskillä että "toivottavasti ei yhdessä" kun olin tilaamassa tämän vieressä kaljaa ja kokista. No, ehkei se ollut varsinainen aloite, mutteipä ne oudot naiset koskaan mitään ole puhuneet muutoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kohta 40v ja muistaakseni 3 aloitetta tullut naisilta. Yksi kysyi sähköpostilla mentäisiinkö kahville, toinen laittoi viestiä s24 treffeissä kun kävin profiilissa ja kolmas ventovieras totesi baaritiskillä että "toivottavasti ei yhdessä" kun olin tilaamassa tämän vieressä kaljaa ja kokista. No, ehkei se ollut varsinainen aloite, mutteipä ne oudot naiset koskaan mitään ole puhuneet muutoin.

Millainen pariutumishistoria sulla noin muuten on?

Vierailija
4/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole vielä saanut ainuttakaan. Ikää 30v.

Kaksi tyttöystävää minulla on ollut; lukiossa ja toinen sitten opiskelujen jälkeen. Eli lienen keskiverto.

Vierailija
5/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kymmenessä vuodessa noita on tullut. Ulkonäkö on alle keskiverron.

Vierailija
6/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika montakin kun määritelmänä pidetään sitä että kiva tyttö kysyy paljonko kello on? XD

Vierailija
7/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen pariutumishistoria sulla noin muuten on?

Muutamia lyhyitä yritelmiä, mutta en tiedä voiko mitään vakavasti parisuhteeksi kutsua. Eipä nuo jutut aina kaikilla näytä yhteen menevän. Viime vuosina en kyllä ole edes yrittänytkään, kun olen alkanut viihtymään yksin melko hyvin.

Vierailija
8/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa on tavismiehen elämä :(

Vierailija
9/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika montakin kun määritelmänä pidetään sitä että kiva tyttö kysyy paljonko kello on? XD

No ei kuule tytöt paljoo kysele edes kelloa ja uskon puhuvani aika monen miehen puolesta :D

Vierailija
10/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ns tavallisen naisen kannalta - jos tavismies saisi satunnaisseksiä edes joka kolmas baarikeikka, niin eipä olisi tarvetta pariutua tms.

Joten kierimällä kuin koira parisuhteessa saa varmistettua edes suht säännöllisen saannin...

Vierailija
11/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta, yksi aloite. Tuokin oli ympäripäissään olleelta.

Vierailija
12/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

Aloitteita naisilta tulee säännöllisesti ja käytännössä kaikki suhteet alkaneet naisen aloitteesta. Huippuvuodet oli toki 15-30 vuotiaana, mutta senkin jälkeen. Näin siis ihan livenä. Taso pyörinyt välillä 2-9 (asteikko 1-10).

Puhutaan vähintäänkin useista kymmenistä kerroista.

T. mies tasoa 7.

Juuh :D

Vierailija
13/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tämän vuoksi luonto on säätänyt niin, että monet (ehkä useimmat) miehet kuvittelevat jumalaisia adoniksia joita kaikki naiset himoitsevat.

Olisi mukavaa olla itsekin tällainen mies. Kerrankin olin kaverini kanssa liikkeellä ja vastaan käveli nainen. Kaverini alkoi heti naisen ohimentyä selittää "toi muija kävi ihan kuumana muhun, näiksää, olisin saanu heti auauauauuu". Myötäilin vain, vaikka olen varma ettei nainen kyllä vilkaissutkaan.

Vierailija
14/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan ole vielä saanut ainuttakaan. Ikää 30v.

Kaksi tyttöystävää minulla on ollut; lukiossa ja toinen sitten opiskelujen jälkeen. Eli lienen keskiverto.

Käytsä usein täällä? ;) 

Siinä. Nyt oot saanu yhden aloitteen :D

Vierailija
15/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

Aloitteita naisilta tulee säännöllisesti ja käytännössä kaikki suhteet alkaneet naisen aloitteesta. Huippuvuodet oli toki 15-30 vuotiaana, mutta senkin jälkeen. Näin siis ihan livenä. Taso pyörinyt välillä 2-9 (asteikko 1-10).

T. mies tasoa 7.

Omat aloitteet käytännössä 0.  Ei siinä ole mitään ihmeellistä: naiset on todella aktiivisia jos huomaavat miehessä jotain kiinnostavaa.

T: mies tasoa 7.

Vierailija
16/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

T. mies tasoa 7.

Omat aloitteet käytännössä 0.  Ei siinä ole mitään ihmeellistä: naiset on todella aktiivisia jos huomaavat miehessä jotain kiinnostavaa.

En epäile, sitä vain ihmettelen että mitä kiinnostavaa esim. sinussa olisi? Oletko Tauski? XD

Vierailija
17/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v mies. Aloitteita on naisilta tullut paljon, ehkä kymmeniä. Kaikki tosin varatuilta, mukana hyvien kavereiden vaimoja eli olisivat saaneet jäädä tapahtumatta :(  (ja osalta heistä sain nuorena hyvin suorasukaiset pakit...) Miesten iskuyrityksiä on muutamia vuodessa.

Omiin aloitteisiin en ole ikinä saanut vastakaikua. Rasittavaa.

Vierailija
18/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yökerhokeikka oli aikamoinen: neljä naista aloitteellisina. 2 n. 45v (taso 7), 1 n. 30 (taso 7), 1 19v (taso 9). Harmi vain, että itse tuhlasin aikaani sellaiseen joka ei kiinnostustaan osoittanut ja ketä en vähemmän yllättäen siten myöskään saanut. Eli paha arviointivirhe.

Vierailija
19/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

T. mies tasoa 7.

Varmaan näin, mutta naiset huomaavat miehessä jotain kiinnostavaa aika harvoin...

Vierailija
20/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

T. mies tasoa 7.

En epäile, sitä vain ihmettelen että mitä kiinnostavaa esim. sinussa olisi? Oletko Tauski? XD

Enemmän kannattaisi keskittyä siihen miksi sinusta ei kukaan kiinnostu ja yrittää tehdä jotain asialle. Kuten jo mainittu, riittää tavalliselle miehelle yllin kyllin aloitteellisia naisia.