Miksi Tinderissä on niin rumia miehiä, vaikka se on ulkonäköön perustuva sovellus?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on vaan itse ruma.
Tinderissä on rakkauden koodari päässyt vauhtiin ja kehittyänyt algortimin, joka laskee käyttäjän haluttavuuden ns. elo scoren. Tämä on mielenkiintoinen juttu, kun täällä palstalla on paljon kiistelty ihmisen markkina-arvosta pariutumisessa. Homma menee vissiin silleen, että uusi profiili saa kaksi päivää rajattomasti näkyvyyttä. Tänä aikana analysoidaan profiilin haluttavuus ja lasketaan elo score. Sitten Tinderi näyttää enää suunnilleen SAMAN TASON omaavia tyyppejä toisilleen.
Tuo sovellus on hot or not, ja siellä olen aina ollut kolmen parhaan joukossa. Turussa olin ykkössijalla koko viikonlopun. Että revi siitä.
Onneksi olkoon? :D
-voi elämä tätä narsismin määrää...-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten mielestä vain 20% miehistä on hyvännäköisiä ja 80% on rumia, niin suunnilleen samassa suhteessa niitä sitten on varmaan tinderissäkin.
Ei kyllä ole 20% tindermiehistä hyvännäköisiä! Yksi sadasta ehkä.
ApTinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Tasoalgoritmiin vaikuttaa moni tekijä, en jaksa selittää, olisi kuitenkin helmiä sioille. Googlaa ELO score jos kinnostaa.
Höpö höpö. Olen ollut Tinderissä omilla kuvilla, kuvattomana, piirroskuvalla ja ihan samat miehet olen nähnyt ja yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on vaan itse ruma.
Tinderissä on rakkauden koodari päässyt vauhtiin ja kehittyänyt algortimin, joka laskee käyttäjän haluttavuuden ns. elo scoren. Tämä on mielenkiintoinen juttu, kun täällä palstalla on paljon kiistelty ihmisen markkina-arvosta pariutumisessa. Homma menee vissiin silleen, että uusi profiili saa kaksi päivää rajattomasti näkyvyyttä. Tänä aikana analysoidaan profiilin haluttavuus ja lasketaan elo score. Sitten Tinderi näyttää enää suunnilleen SAMAN TASON omaavia tyyppejä toisilleen.
Tuo sovellus on hot or not, ja siellä olen aina ollut kolmen parhaan joukossa. Turussa olin ykkössijalla koko viikonlopun. Että revi siitä.
Onneksi olkoon? :D
-voi elämä tätä narsismin määrää...-
Etkö haluaisi tarkistaa käyttämäsi sanan merkityksen?
Tinderissä pitäisi olla myös ”älä näytä tätä käyttäjää minulle uudestaan” -nappi. Ärsyttää, kun samat naamat tulee koko ajan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten mielestä vain 20% miehistä on hyvännäköisiä ja 80% on rumia, niin suunnilleen samassa suhteessa niitä sitten on varmaan tinderissäkin.
ApTinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Tasoalgoritmiin vaikuttaa moni tekijä, en jaksa selittää, olisi kuitenkin helmiä sioille. Googlaa ELO score jos kinnostaa.
Eihän ole näin pöljä :D Ei mikään sovellus pyri karkottamaan käyttäjiä vaan saamaan niitä lisää. Kun tarjonta on huono, tinderistä poistuu nopeammin. Foliohattua päähän nyt teoreetikot. Tinder on kaupallinen tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole näin pöljä :D Ei mikään sovellus pyri karkottamaan käyttäjiä vaan saamaan niitä lisää. Kun tarjonta on huono, tinderistä poistuu nopeammin. Foliohattua päähän nyt teoreetikot. Tinder on kaupallinen tuote.
Karkottaa nopeammin jos ei tule yhtään matchia, tai 1/500 matchaa. Jos poolissa on samantasoisia ihmisiä, tulee todennäköisemmin matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkottaa nopeammin jos ei tule yhtään matchia, tai 1/500 matchaa. Jos poolissa on samantasoisia ihmisiä, tulee todennäköisemmin matcheja.
Höpöhöpö tällekin. Samat matchit sieltä tulee joka tapauksessa. Ei läheskään kaikkien ole tarkoitus kerätä mahdollisimman paljon matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Ja miks niin monet naiset ilmoittavat ihan turhaan esittelytekstissään, että he eivät sitten aloita keskustelua? Kyllä kaikki Tinderissä olevat miehet tietävät ihan erikseen sanomistakin, että yksikään nainen ei siellä keskustelua uskalla aloittaa.
Koska se on MIEHEN tehtävä. Mies on syntynyt metsästämään ja tarttumaan toimeen..vissiin, kun teille annetaan lättänä älypuhelin käteen se ydin-tehtävänne unohtuu aika äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siksi ne ovat siellä, kun eivät "tee kauppaansa". Eivät kaikki naisetkaan ole kauniita, niin eivätkö he voi sitten pariutua? Kai niin pohjasakkaa osa miehistä ettei kukaan heitä halua, ja silti nämä miehet haluavat osa jonkun mallin🙈.
Varmaan siksi, koska rumat eivät tee kauppaansa..ei edes appissa! Eikä in real life. Ei ole muuttunut miksikään vuonna 2025 ja rumat ukot luulevat saavansa kauniin naisen. On nepsyjä, on cepareita. Voi apua, kaikenlisäksi miehet pelkäävät hämähäkkejä ja huvipuistoja applikaatioiden mukaan, pitäiskö vetää hame päälle ja tampooni taskuun? Miehet ovat luonnostaan metsästäjiä ja heidän tulee tehdä aloite!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Just näin! Jos tulee pelkästään rumia miehiä ni
Oot varmaan itse p-reikä!
Hyvännäköiset pariutuu nopeasti, ne suohirviöt on siellä vuosia. Kannattaa odotella.
Se on totta, että kadulla näkyy hyvännäköisiä miehiä, tinderissä harvoin.
Samaassa suhteessa