Miksi Tinderissä on niin rumia miehiä, vaikka se on ulkonäköön perustuva sovellus?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tapana kuvitella itsestään liikoja.
Tämä on aivan totta, omaa kokemusta nettideittailusta on. En ikinä kuvaillut itseäni kauniiksi, ja kerroin todenmukaisesti itsestäni. Mutta osa miehistä, huom. OSA - kyllä kuvaili itseään harhaanjohtavasti jotenkin vähintään naismagneeteiksi :). No tavattuani jonkun, en ihan samaa mieltä ollut, mutta en toki lähtenyt asiasta väittelemäänkään.
Ylipäätään koko nettideittailu oli rasittava kokemus, jo kauan sitten. Onkohan sitäkään palvelua enää, joku City-lehden se kai oli, mutta netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten mielestä vain 20% miehistä on hyvännäköisiä ja 80% on rumia, niin suunnilleen samassa suhteessa niitä sitten on varmaan tinderissäkin.
Ei kyllä ole 20% tindermiehistä hyvännäköisiä! Yksi sadasta ehkä.
Ap
Tinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Tasoalgoritmiin vaikuttaa moni tekijä, en jaksa selittää, olisi kuitenkin helmiä sioille. Googlaa ELO score jos kinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei meikkaa, eivät ota kuvaa niin harkiten, tietyssä kulmassa, valossa, harjoiteltu ilme ja vielä käytä filttereitä.
Luulisin, sillä enhän tiedä kuinka paljon miehet käyttää aikaa ja stressiä kuviinsa. Itsellä nettitreffiprofiilin kuvan ottamiseen meni kauan, kun ei ollut hyvä ilme, näyttää oudolta, liian tarkka, hiukset huonosti, liian teennäinen,.. Huh huh uskon että suurin osa miehistä ei tee kuvan ottamisesta niin hankalaa kuin minä.
Voi kun joku "stressaisikin" noin paljon!
Uskon että moni mukava ja potentiaalinen tyyppi menee ohi, koska kuvat nyt ovat niin luokattoman huonoja. Jos mörököllit edes yrittäisivät näyttää positiiviselta...
Rumien tinder olisi hyvä. Sinne voisivat kaltaiseni rumat naiset mennä hakemaan oman tasoistaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ainoastaan ulkonäköön perustuva, vaan myös kuvateksti ja kuvasommittelu ratkaisee. Ja mitä hyötyä olisi jättäytyä pois Tinderistä? Vastaatko kysymykseen, ap (tiedän ettet vastaa)?
Tehostaisi mun tinderöintiäni, jos rumat jäisi pois. Tai saisi oman rumien tinderin.
Sp
Miten ne rumat miehet voisivat edes teoriassa tietää, että sinä tehostaisit tinderointiäsi, jos he eivät Tinderissä olisi. Tai vielä paremmin, mitä helvettiä he sinun tinderöinnistäsi välittävät? Ilmeisesti tämä oli taas jotain naisten logiikkaa...
Kyllä pitää olla epätoivoisia ihmisiä, jos ei reaalimaailmasta ketään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on reaalimaailma. Se on kontaktiväline. Niin kuin puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten mielestä vain 20% miehistä on hyvännäköisiä ja 80% on rumia, niin suunnilleen samassa suhteessa niitä sitten on varmaan tinderissäkin.
ApTinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Tasoalgoritmiin vaikuttaa moni tekijä, en jaksa selittää, olisi kuitenkin helmiä sioille. Googlaa ELO score jos kinnostaa.
Mä saan hyvännäköisiä liian nuoria ja rumia keski-ikäisiä. En vaan tykkää juuri kenestäkään, joten matcheja tulee vähän. Tulee toki niistä muutamista, joista olen tykännyt itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas klassikkokommentti.
Mistä?? (Työssä naisia, harrastuksissa naisia, baarivisiitit minimissä jne.) Jos itselläsi on ns. munkki käynyt ihan siinä lähikaupan kassalla, niin onnittelut. Mutta älä mollaa epätoivoiseksi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Just näin! Jos tulee pelkästään rumia miehiä niin kannattaa katsoa peiliin ja yrittää vain hyväksyä että on tainnut vähän rupsahtaa entisistä ajoista.
Näin viisikymppisenä miehentä tulee noin 35-vuotiaita hyvännäköisiä naisia, vähän harvakseltaan tulee itse swaippailtua ja yleensä lopetan ekaan tai tokaan mätsiin, ehkä keskimäärin jotain 5-20 sydäntä ehtii siihen mennessä antamaan.
Aika vaikea on ruman muuttua komeaksi pelkästään tahdonvoimalla.
Pakko pelata niillä korteilla mitä kädessä sattuu olemaan.
Suomalaiset nyt on muutenkin tosi rumia. Niin miehet kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan hyvännäköisiä liian nuoria ja rumia keski-ikäisiä. En vaan tykkää juuri kenestäkään, joten matcheja tulee vähän. Tulee toki niistä muutamista, joista olen tykännyt itse.
Ap
Tämähän sopii loistavasti kaikkiin lassukateorioihin. Munaa komeilta, mutta parisuhteeseen vain oman tasoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ainoastaan ulkonäköön perustuva, vaan myös kuvateksti ja kuvasommittelu ratkaisee. Ja mitä hyötyä olisi jättäytyä pois Tinderistä? Vastaatko kysymykseen, ap (tiedän ettet vastaa)?
Tehostaisi mun tinderöintiäni, jos rumat jäisi pois. Tai saisi oman rumien tinderin.
SpMiten ne rumat miehet voisivat edes teoriassa tietää, että sinä tehostaisit tinderointiäsi, jos he eivät Tinderissä olisi. Tai vielä paremmin, mitä helvettiä he sinun tinderöinnistäsi välittävät? Ilmeisesti tämä oli taas jotain naisten logiikkaa...
Et sitten vastannut tähän mitään, ap. Mikä yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Jos tulee pelkästään rumia miehiä niin kannattaa katsoa peiliin ja yrittää vain hyväksyä että on tainnut vähän rupsahtaa entisistä ajoista.
Näin viisikymppisenä miehentä tulee noin 35-vuotiaita hyvännäköisiä naisia, vähän harvakseltaan tulee itse swaippailtua ja yleensä lopetan ekaan tai tokaan mätsiin, ehkä keskimäärin jotain 5-20 sydäntä ehtii siihen mennessä antamaan.
Mä olen oikeasti aikas kaunis ja mulla on hyvät kuvat. Epäillään usein feikkiprofiiliksi. Mutta mä en anna sydäntä kuin tosi harvoin. Yksi vaihtoehto on tietysti, että olen sokeutunut hakemaan niitä pelkkiä miesmalleja (joita on ollut siis oikeastikin) enkä kelpuuta enää tavallista miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SpMiten ne rumat miehet voisivat edes teoriassa tietää, että sinä tehostaisit tinderointiäsi, jos he eivät Tinderissä olisi. Tai vielä paremmin, mitä helvettiä he sinun tinderöinnistäsi välittävät? Ilmeisesti tämä oli taas jotain naisten logiikkaa...
Et sitten vastannut tähän mitään, ap. Mikä yllätys.
En vastannut, koska kysymys oli typerä ja epälooginen ja tosikkomainen.
Ap
Laita AP oma kuvasi tänne, niin katsotaan sitten kuka on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Laita AP oma kuvasi tänne, niin katsotaan sitten kuka on ruma.
Juu ilman muuta laitan.
Ap
Koska miehet ei meikkaa, eivät ota kuvaa niin harkiten, tietyssä kulmassa, valossa, harjoiteltu ilme ja vielä käytä filttereitä.
Luulisin, sillä enhän tiedä kuinka paljon miehet käyttää aikaa ja stressiä kuviinsa. Itsellä nettitreffiprofiilin kuvan ottamiseen meni kauan, kun ei ollut hyvä ilme, näyttää oudolta, liian tarkka, hiukset huonosti, liian teennäinen,.. Huh huh uskon että suurin osa miehistä ei tee kuvan ottamisesta niin hankalaa kuin minä.