Miksi huomattavan kauniit naiset ovat niin aliedustettuja korkeakouluissa?
Sensijaan lukiossa ja tietyillä ammattikoululinjoilla, esim. merkonomilinjalla on todella paljon hyvin kauniita naisia. Vaikka yliopistossa ja AMK:ssakin toki opiskelee nättejä naisia, niin enemmistö siellä on kuitenkin vaatimattomamman näköisiä kuin alemmilla koulutusasteilla.
Johtuuko tämä siitä, että vaatimattomamman näköiset naiset pyrkivät kompensoimaan puutteitaan korkeammalla koulutustasolla, vai onko se vaan niin, että nainen on harvoin kaunis ja fiksu samanaikaisesti?
Kommentit (21)
Voi LOL. Vittu että täällä on tyhmää jengiä.
Jep. Olen ruma paska. Revi siitä :)
Ja mikä siinä on että pyllyä alkaa kutittaa kun luen näin huonoja provoja?
En minä ainakaan mitään sellaista huomannut. Samalla naamalla kävin lukion ja korkeakoulun.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mitään sellaista huomannut. Samalla naamalla kävin lukion ja korkeakoulun.
Mä vaihdoin naamaa, että pääsisin korkea kouluun. En päässyt.
Tällaiset alotukset triggeröi korkeakoulutettuja av-mammoja yli kaiken. *popcorn*
Amiksessa ja lukiossa tytöt on nuorempia. Jos sinun kauneusihanteesi on 16-vuotias tyttö - ja miksipä ei olisi - niin tottahan toki sen ikäiset näyttävät nätimmiltä kuin yli 20-vuotiaat korkeakouluopiskelijat.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset alotukset triggeröi korkeakoulutettuja av-mammoja yli kaiken. *popcorn*
Saanko vähän sun poppareista? Saat multa suklaata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko vähän sun poppareista? Saat multa suklaata :)
Minä ainakin vetelen näitä herneitä! Nenään!
Herneet on hyviä tuoreena, mutta pakasteherneet joutaakin vaikka nenään.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden ei tarvi opiskella ;)
Siis kaikkein idiootein teko ikinä. Jokaisen naisen pitää hankkia hyvä koulutus ulkonäöstä riippumatta. Eipähän tarvitse jumittaa yhdenkään typerän miehen seuraan, kun pärjää omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden ei tarvi opiskella ;)
Varsinkin jos on tällainen luonnon kaunis, niin kuin minä :) Muilla kävi jo lukiossa kateeksi.
Kai siksi, ettei oppilaitoksiin ja opiskelupaikkoihin yleensäkään valita ketään ulkonäkönsä perusteella, vaan pisteillä (jotka tulevat jostain muusta, kuin siitä ).
"Kauniit" nyt vain ovat jääneet älyn lahjoissa vähemmälle. Kompensoivat sitä laittautumalla.
Ei todellakaan ole mitään yhteyttä kauneuden ja koulutuksen välillä. Näytä minulle joku tutkimus, jossa osoitetaan tällainen korrelaatio!
Vierailija kirjoitti:
Voi LOL. Vittu että täällä on tyhmää jengiä.
Onneksi sinä olet erittäin älykäs. Mitä muuten teet tällä palstalla? Onko sinulle nautinto saada tuntea olosi älykkääksi tyhmässä seurassa? Vai mikä idea on olla palstalla, jossa on niin äärettömän tyhmää porukkaa, että siitä pitää ihan erikseen mainita?
Mä olen niin kaunis, että sain KTM:n, DI:n ja Teatteritieteen maisterin paperit sormeakaan nostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kaunis, että sain KTM:n, DI:n ja Teatteritieteen maisterin paperit sormeakaan nostamatta.
Ja mulla on ton lisäks vielä valtiotieteenmestarin paperit.
Kyllä se johtuu juuri tuosta kompensoinnista. Kauniit naiset pääsevät helpommalla elämässä, joten harvemmin tarvitsee hankkia korkeaa koulutusta todistellakseen itseään ja arvoaan. Kauneus vähentää kunnianhimoa.