Miksi Tinderissä on niin rumia miehiä, vaikka se on ulkonäköön perustuva sovellus?
Kommentit (76)
Iäkkäät ihmiset ovat lähes aina rumia. Vanhenemistaan ei huomaa itse, koska se tapahtuu niin hitaasti, joten luultavasti useimmilla on liian positiivinen käsitys omasta ulkonäöstään. Nuorena ulkonäkö on pääsylippu suhteisiin, vanhana pitää jo olla vähän siedettävä myös luonteeltaan.
Tinderissä on rumia miehiä, koska profiilin luominen on helppoa, ja siinä ei häviä mitään. On kuitenkin mahdollista, että sieltä jonkun mimmin löytää. "Jos et veikkaa, et voi voittaa."
AP on vaan itse ruma.
Tinderissä on rakkauden koodari päässyt vauhtiin ja kehittyänyt algortimin, joka laskee käyttäjän haluttavuuden ns. elo scoren. Tämä on mielenkiintoinen juttu, kun täällä palstalla on paljon kiistelty ihmisen markkina-arvosta pariutumisessa. Homma menee vissiin silleen, että uusi profiili saa kaksi päivää rajattomasti näkyvyyttä. Tänä aikana analysoidaan profiilin haluttavuus ja lasketaan elo score. Sitten Tinderi näyttää enää suunnilleen SAMAN TASON omaavia tyyppejä toisilleen.
Koska harva mies on oikeasti komea.
Siksi olenkin sinkkuna koska vastaan ei ole tullut tarpeeksi tyydyttävää miestä, jos ulkonäkö ei natsaa niin kaikki muut ominaisuudet jää varjoon, en voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten mielestä vain 20% miehistä on hyvännäköisiä ja 80% on rumia, niin suunnilleen samassa suhteessa niitä sitten on varmaan tinderissäkin.
Ei kyllä ole 20% tindermiehistä hyvännäköisiä! Yksi sadasta ehkä.
ApTinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Just näin! Jos tulee pelkästään rumia miehiä niin kannattaa katsoa peiliin ja yrittää vain hyväksyä että on tainnut vähän rupsahtaa entisistä ajoista.
Näin viisikymppisenä miehentä tulee noin 35-vuotiaita hyvännäköisiä naisia, vähän harvakseltaan tulee itse swaippailtua ja yleensä lopetan ekaan tai tokaan mätsiin, ehkä keskimäärin jotain 5-20 sydäntä ehtii siihen mennessä antamaan.
Mä olen oikeasti aikas kaunis ja mulla on hyvät kuvat. Epäillään usein feikkiprofiiliksi. Mutta mä en anna sydäntä kuin tosi harvoin. Yksi vaihtoehto on tietysti, että olen sokeutunut hakemaan niitä pelkkiä miesmalleja (joita on ollut siis oikeastikin) enkä kelpuuta enää tavallista miestä.
Ap
Jos olisit kaunis, löytäisit seuraa muualtakin. Toisaalta koska et ole millään tavalla mukava, niin edes tuo sun olemassa oleva ulkonäkö on sun ainoa keino löytää joku. Tsempit!
Koska osa ihmisistä näyttää valokuvissa hyviltä ja livenä järkyiltä, osa toisin päin?
Miks Tinderissä on niin paljon naisia, jotka on oikeesti rumia, mut kuvissa ne on saanu ittesä meikeillä ja kuvakulmilla näyttää hyvältä?
Suomi-miehet nyt on muutenkin ala-arvoisen tasottomia ulkonäöllisesti, suosittelen tummia ulkomaalaisia. ☺
Vierailija kirjoitti:
Suomi-miehet nyt on muutenkin ala-arvoisen tasottomia ulkonäöllisesti, suosittelen tummia ulkomaalaisia. ☺
Hyi helvetti, no makunsa kullakin.
Itse en käyttäis sanaa ruma... epäviehättävä omaan silmääni ois ehkä parempi.
Miehet ei tajua että ne on pahannäköisiä. Ja kun joku aina klikkaa juttuseuraksi tai vahingossa, niin luulevat olevansa ihan ok. Ja ajattelevat että totta kai sieltä joskus löytyy joku missi. Ne on niin yksinkertaisia ja säälittäviä. Sitten katkeroituvat, jos klikkailevat paria sataa kaunista mimmiä ja kukaan ei tietenkään klikkaa takaisin. Siinä vaiheessa tullaan vauvasivustolle tekemään valitusta :D
Vierailija kirjoitti:
AP on vaan itse ruma.
Tinderissä on rakkauden koodari päässyt vauhtiin ja kehittyänyt algortimin, joka laskee käyttäjän haluttavuuden ns. elo scoren. Tämä on mielenkiintoinen juttu, kun täällä palstalla on paljon kiistelty ihmisen markkina-arvosta pariutumisessa. Homma menee vissiin silleen, että uusi profiili saa kaksi päivää rajattomasti näkyvyyttä. Tänä aikana analysoidaan profiilin haluttavuus ja lasketaan elo score. Sitten Tinderi näyttää enää suunnilleen SAMAN TASON omaavia tyyppejä toisilleen.
Tuo sovellus on hot or not, ja siellä olen aina ollut kolmen parhaan joukossa. Turussa olin ykkössijalla koko viikonlopun. Että revi siitä.
Tinder näyttää kyllä koko tarjonnan siitä ikäluokasta jonka oot valinnut. Tiedän kyllä koska olen sen niin monta kertaa selannut ja katsonut ketä siellä nyt on. Tutut naamat ja exät tulevat aina vastaan, samat julkkikset ja mörököllit. En yleensä klikkaa ketään.
Jos joku on susta tykännyt, se saattaa tulla toiseen kertaan tarjolle. Siksi ne kauheimmat pongahtaa aina uudelleen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja usein omaavat myös isomman vehkeen.
Ihmiset on oikesti rumia laidasta laitaan, kun ylitetään se maaginen 30. Jos kaivellaan meikit ja ehosteet pois, niin kyllä sekä naiset että miehet aika kuluneeelta näyttää kun solut takaa hidasta rappeutumiskuolemaa. Eipåä sille mitään mahda. Nykyihminen elää jo reilusti järkevän biologisen iän yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja usein omaavat myös isomman vehkeen.
Kuinkas monen ulkomaalaisen miehen alla olet uikuttanut, kun tuollaisen yleistyksen osaat tehdä? Ja yritä nyt hyvänen aika sentään luopua tuon omata-sanan käytöstä. Opettele kirjoittamaan kuin normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten mielestä vain 20% miehistä on hyvännäköisiä ja 80% on rumia, niin suunnilleen samassa suhteessa niitä sitten on varmaan tinderissäkin.
Ei kyllä ole 20% tindermiehistä hyvännäköisiä! Yksi sadasta ehkä.
ApTinder näyttää kauneille komeita, ja rumille rumia. Aivan alussa sinun profiilisi näytetään kaikentasoisille, heidän swaippaamisen perusteella tinder määrittää profiilisi taso. Tämän jälkeen sinulle näytetään oman tasoisia ja vähän molemmilta puolilta. Plus aina välillä joku kaunotar/komistus, että jaksaisit itse swaippaila ja viestitellä.
Just näin! Jos tulee pelkästään rumia miehiä niin kannattaa katsoa peiliin ja yrittää vain hyväksyä että on tainnut vähän rupsahtaa entisistä ajoista.
Näin viisikymppisenä miehentä tulee noin 35-vuotiaita hyvännäköisiä naisia, vähän harvakseltaan tulee itse swaippailtua ja yleensä lopetan ekaan tai tokaan mätsiin, ehkä keskimäärin jotain 5-20 sydäntä ehtii siihen mennessä antamaan.
Mä olen oikeasti aikas kaunis ja mulla on hyvät kuvat. Epäillään usein feikkiprofiiliksi. Mutta mä en anna sydäntä kuin tosi harvoin. Yksi vaihtoehto on tietysti, että olen sokeutunut hakemaan niitä pelkkiä miesmalleja (joita on ollut siis oikeastikin) enkä kelpuuta enää tavallista miestä.
ApJos olisit kaunis, löytäisit seuraa muualtakin. Toisaalta koska et ole millään tavalla mukava, niin edes tuo sun olemassa oleva ulkonäkö on sun ainoa keino löytää joku. Tsempit!
Toki löydän seuraa muualtakin ja seuraa ylipäätään. En ole tyytyväinen tinderin tasoon, siitä on kyse. Hyviä on vähän, huonoja paljon. Match tulee kaikista, joista tykkään, mutta en ole niihinkään tyytyväinen kuin muutamaan. Parisuhteen muodostumisessa onkin sitten kyse niin paljon muustakin kuin ulkonäöstä. Siitäkään en puhunut. Tykkään tinderin ideasta ja sen käytöstä, mutta haluan kauniiden ihmisten tinderin, ettei tarvitse turhaan selailla niitä, jotka ei yhtään kiinnosta.
Ap
Syy on se, että kauniita ihmisiä on paljon vähemmän maailmassa. Tavallisia ja rumia on enemmän.
Eikö tuo ole iloinen uutinen palstanaisille? Nythän teilläkin on pieni mahdollisuus törmätä saman tasoiseen mieheen.