Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.

Vierailija
29.11.2017 |

1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.

2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"

3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.

4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"

5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".

6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.

Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua689 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.

Mies kun tekee vastaavan, niin on sama kuin ei olisi profiilia ollenkaan.

Uskallan väittää vastaan. Laita profiili mies-etsii-miestä -palstalle niin todennäköisesti tärppää hienosti. Ja saamasi viestit ovat sinun näkökulmastasi aivan yhtä kiinnostavia ja kiihottavia kuin meille naisille nuo iänikuiset vonkausviestit, jotka tulevat miehiltä joita kohtaan ei ole pienintäkään kiinnostusta.

Ihan varmasti saat seksiä halutessasi. Eikä tarvitse edes olla se jota pannaan tai joka panee, kyllä miehetkin ottaa ihan vaan suihin.

Miksi alapeukut?

Palstamiehet toivoisivat saavansa paljon viestejä. Belfie-kuva mies-miehelle -palstalle, niin niitä saa.

He haluaisivat tuntea itsensä halutuksi. Belfie-kuva mies-miehelle -palstalle, niin sitä saa.

He haluaisivat seksiä. Mies-miehelle -palstalta sitä saa. Eikä tosiaan tarkoita, että pitäisi yhtyä tai olla yhtymisen kohteena.

Miten vaikea on tajuta, että ne vonkausviestit, joita naiset saavat, ovat tasan yhtä tyhjän kanssa, jos haussa on parisuhde sellaisen miehen kanssa, johon voi kiintyä ja jota voi haluta seksuaalisesti? Jos haluatte olla haluttuja ja jos haluatte seksiehdotuksia ja jos tärkeintä on vain saada paljon viestejä, niin se on mahdollista. Epäreilua toki homomiehiä kohtaan, mutta eipä kukaan heitäkään pakota laittamaan viestiä vain hyvän pepun perusteella.

Minäkin ihmettelin tota alapeukutuksien määrää, koska olen tämän kirjoittajan ja edellisen kanssa täysin samaa mieltä! Mitä helvettiä minä teen niillä sadoilla viesteillä, joissa seksiä ja flirttiä vonkaa +50v. setämiehet pohjanmaalta? Jos haen parisuhdetta ja sellaista henkilöä, johon voisin itsekin kiintyä ja rakastua niin enemmän se ärsyttää kuin imartelee ettei miehet lue profiiliasi ja ties mitä törkyä tulee postilaatikko täyteen... 

Sama vanha laulu. Naisilla on liikaa mistä valita eikä kiinnosta itse nähdä vaivaa mihinkään suuntaan. 

Vierailija
162/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan kokemusten muokkaamaa seurausta, että miten miehet käyttäytyy treffipalstoilla. Jos laittaa vaikka 100 kpl "Moi!"- viestejä ja niistä yksikin nainen vastaa, niin silloin on päässyt paljon vähemmällä vaivalla kuin tutustuisi jonkun naisen profiiliin ja laittaisi huolitellun viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tuo kun naiset aina käskee miesten homoilla jotta näkisivät miltä naisista tuntuu.

Oletteko vajukkeja?

Miksi heteronainen vertautuisi homomieheen?

Koska se on ilmeisesti ainoa tilanne, jossa mies suostuu käsittämään, että seksi itsessään ei tuo autuutta, jos vastapuoli on vastenmielinen. Pakkohan se tilanne on jotenkin yrittää havainnoida. Miksi tätä vertausta ei saisi käyttää, jos ymmärryksesi muuten ei aukene? 

Eipä tässä muuta voi sanoa, kun että media on mädättänyt naisten aivot, jos pitävät suurinta osaa vastakkaisen sukupuolen edustajista ällöttävänä.

Missään vaiheessa maailmanhistoriaa tuskin naiset ovat halunneet maata suurimman osan vastaantulijoista kanssa. Ehkä se etuoikeus on sitten varattu miehille.

Vierailija
164/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apua689 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.

Uskallan väittää vastaan. Laita profiili mies-etsii-miestä -palstalle niin todennäköisesti tärppää hienosti. Ja saamasi viestit ovat sinun näkökulmastasi aivan yhtä kiinnostavia ja kiihottavia kuin meille naisille nuo iänikuiset vonkausviestit, jotka tulevat miehiltä joita kohtaan ei ole pienintäkään kiinnostusta.

Ihan varmasti saat seksiä halutessasi. Eikä tarvitse edes olla se jota pannaan tai joka panee, kyllä miehetkin ottaa ihan vaan suihin.

Miksi alapeukut?

Palstamiehet toivoisivat saavansa paljon viestejä. Belfie-kuva mies-miehelle -palstalle, niin niitä saa.

He haluaisivat tuntea itsensä halutuksi. Belfie-kuva mies-miehelle -palstalle, niin sitä saa.

He haluaisivat seksiä. Mies-miehelle -palstalta sitä saa. Eikä tosiaan tarkoita, että pitäisi yhtyä tai olla yhtymisen kohteena.

Miten vaikea on tajuta, että ne vonkausviestit, joita naiset saavat, ovat tasan yhtä tyhjän kanssa, jos haussa on parisuhde sellaisen miehen kanssa, johon voi kiintyä ja jota voi haluta seksuaalisesti? Jos haluatte olla haluttuja ja jos haluatte seksiehdotuksia ja jos tärkeintä on vain saada paljon viestejä, niin se on mahdollista. Epäreilua toki homomiehiä kohtaan, mutta eipä kukaan heitäkään pakota laittamaan viestiä vain hyvän pepun perusteella.

Minäkin ihmettelin tota alapeukutuksien määrää, koska olen tämän kirjoittajan ja edellisen kanssa täysin samaa mieltä! Mitä helvettiä minä teen niillä sadoilla viesteillä, joissa seksiä ja flirttiä vonkaa +50v. setämiehet pohjanmaalta? Jos haen parisuhdetta ja sellaista henkilöä, johon voisin itsekin kiintyä ja rakastua niin enemmän se ärsyttää kuin imartelee ettei miehet lue profiiliasi ja ties mitä törkyä tulee postilaatikko täyteen... 

Sama vanha laulu. Naisilla on liikaa mistä valita eikä kiinnosta itse nähdä vaivaa mihinkään suuntaan. 

ÖÖÖH... eli voin valita kusta tai paskaa vaikka lähtökohtaisesti en välitä kummastakaan ja sen myös profiilissani kerron? Kivahan se kun on vaihtoehtoja ;) 

Ei ole kyse siitä etten itse näkisi vaivaa, olen nettideiteillä aiemmin ollessani panostanut kuviin, profiilitekstiin ja lähestynyt minua kiinnostavia miehiä, joiden profiili kiinnostaa itseäni  ja joiden hakukriteereihin sovin. En silti ymmärrä, miksi minun pitäisi olla jotenkin "kiitollinen" siitä että nämä jotka eivät sovi omiin kriteereihini tai vaivaudu lukemaan profiiliani täyttävät postilaatikkoni paskalla/vonkaavat seksiä/ovat +20v. itseäni vanhempia ja toiselta puolelta Suomea... vaikka saisin 100 tällaista viestiä päivässä niin se on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
165/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan kokemusten muokkaamaa seurausta, että miten miehet käyttäytyy treffipalstoilla. Jos laittaa vaikka 100 kpl "Moi!"- viestejä ja niistä yksikin nainen vastaa, niin silloin on päässyt paljon vähemmällä vaivalla kuin tutustuisi jonkun naisen profiiliin ja laittaisi huolitellun viestin.

Kuinka usein tuolla tavalla saatu kontakti kokemuksesi mukaan johtaa

- treffeille

- tapailuun

- parisuhteeseen?

Vierailija
166/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kerro mitään siellä olevista miehistä vaan palvelussa olevista naisista. Miehet ovat vain havainneet nuo aloituksessa esitetyt tavat menestyksekkäiksi ja niillä mennään. 

Tämä on hiukka hämmentävä linjaus kaiken tähänastisen ja, etten sanoisi, kriittisenkin tilityksen jälkeen.

Eikö siis nk laajalla verkolla seuraa kalastelevan näkemys olekaan yleispätevä?

(ja niinkin kattavalla otannalla mistä kertoi...?)

Muilla päinvastaisia tuloksia?

Että ihan MENESTYKSELLÄ?

Anteeksi, ei ole tarkoitus jankuttaa, mutta kummin päin tämä asia oikein on?

Vaikka ap luettelee (snadisti turhautuneen oloisena) miten suuri osa vastauksista/yhteydenotoista ei nyt ihan ollut ns 'sitä mitä haettiin' (näin nätisti sanottuna), niin ohessa kommentoivan miehen mielestä just nämä on niitä

MENESTYSTAKTIIKKOJA?

Tosissani kysyn.

Vierailija
167/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä toinen, tilastotiedettäkin soveltava, määrätietoisesti esitetty näkemys joka saa allekirjoittaneen slightly hämilleen.

Pari riviä tämän perustelun yläpuolella eli edellinen kirjoittaja samalla päättäväisyydellä kritisoi naisten pääsevän/pyrkivän pääsemään tässä deittipalsta-genressä mahdollisimman vähällä vaivalla.

Ja samalla hengenvedolla seuraava kaveri neuvoo miten (mies, oletan?) samassa 'kontekstissa' pääsee "... paljon vähemmällä vaivalla kun....".

(lainaus yllä).

Onko "vähällä vaivalla" suoriutuminen väärin?

Toimiko verkkokalastaja-treffiyrittäjä tässä nyt väärin?

Onko väärin jos "naiset pääsevät vähällä vaivalla"?

Tää on kyllä yhtä paha dilemma kuin joku fermatin teoreema...!

- mutta eikös joku senkin ratkaissut, eli vilpittömästi toivon vastausta myös tähän.

Vierailija
168/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apua689 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Ja tässä siis tämä vastakkainen kanta.

Vierailija
169/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa siitä jostain naisesta on jossa siinä ei ole mitään kiinnostavaa? Nyt en ymmärrä. Onko tässä vain tarkoitus päästä treffeille ihan kenen tahansa kanssa eikä muulla väliä?

Vierailija
170/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tuo kun naiset aina käskee miesten homoilla jotta näkisivät miltä naisista tuntuu.

Oletteko vajukkeja?

Miksi heteronainen vertautuisi homomieheen?

Koska se on ilmeisesti ainoa tilanne, jossa mies suostuu käsittämään, että seksi itsessään ei tuo autuutta, jos vastapuoli on vastenmielinen. Pakkohan se tilanne on jotenkin yrittää havainnoida. Miksi tätä vertausta ei saisi käyttää, jos ymmärryksesi muuten ei aukene? 

Eipä tässä muuta voi sanoa, kun että media on mädättänyt naisten aivot, jos pitävät suurinta osaa vastakkaisen sukupuolen edustajista ällöttävänä.

Suurin osa vastakkaisen sukupuolen ennestään tuntemattomista edustajista muuttuvat ällöttäviksi paljastuessaan vonkaajiksi. Tavismies ei itsessään ole ällö, vonkaava mies on. Huomaa ero.

Vierailija
171/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havainto nro 1: siellä on paljon miehiä, todella paljon...

Erikoista. Kaikki esim. 40-vuotiaat miehethän tapaavat tämän tästä nuoria naisia, joiden kanssa alkavat suhteeseen kun oman ikäiset eivät kelpaa. Niitä miehiähän ei ole edes vapaana. Kyllä olet tainnut ymmärtää jotain väärin.

Miehiä huijataan uskomasn, että heöidän vetovoimansa jotenkin jotenkin kasvaa, kun 40 tulee mittariin. Noin 1-2% miehistä saa reilusti nuoremnan naisen. Realistisesti liikkeellä olevat miehet eivät kauaa palstoilla vanhene. Tapasin avomieheni netissä. Hän oli laittanut ilmoitulsen perjantaina, laitoin hänelle viestiä lauantaina. Seuraavana maanantaina tavattiin ja jo sitä seuraavana viikonloppuna poistimme profiilimme. Eli hyvä mies realistisin odotuksin ei siellä kauaa vanhene.

No sillä ei kyllä ole hyvyyden ja realististen odotusten kanssa mitään tekemistä, kuinka kauan siellä palstalla joutuu olemaan. Hyviä naisiakin on ollut siellä useamman vuoden, mutta valitettavasti jokin aina tulee esteeksi suhteen kehittymiselle. Minun tapauksessani suurin  tekijä on elämäntilanne: lapset vielä aika pieniä ja asuinpaikassa en voi/halua vielä joustaa. Toki joku olisi ollut valmis sopeutumaan tilanteeseeni, mutta eipä se vielä riitä, jos ei kohtaa riittävästi. Eli kuka tahansa ei kelpaa, vaikka tarve kumppanille olisi. Yleensä ollut kyllä nainen jolle en ole riittänyt, mutta jokunen toisinkin päin.

Ja turha laittaa niitä tasohömpötyksiä selitykseksi. Olen hyvin realistisin odotuksin liikkeellä eikä esim. ulkonäkö tai varallisuus ole kertaakaan estänyt kiinnostuksen syntymistä. En myöskään ollut perheen hylkääjä avioliitossani, joten senkin kortin esiin vetäminen on turhaa.

Vierailija
172/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa siitä jostain naisesta on jossa siinä ei ole mitään kiinnostavaa? Nyt en ymmärrä. Onko tässä vain tarkoitus päästä treffeille ihan kenen tahansa kanssa eikä muulla väliä?

Suurin osa ihmisistä on tosi mukavia ja kiinnostavia, kunhan vaan oppii tuntemaan. Olet selkeesti vaan liian pinnallinen ihminen.

Vierailija
173/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa miehistä ei välitä muusta kuin seksistä. Nainen on pelkkä objekti. Hyi helv.

Tarkennetaan tätä niin, että suurin osa nettideiteillä vuosikausia päivystävistä miehistä ei välitä muusta kuin seksistä - ja heistä osa (en osaa arvata kuinka suuri osa) itse asiassa vain kuvitteellisesta seksistä. Kun tulisi aika joskus tavata oikea nainen, liukenevat bittiavaruuteen.

Vierailija
174/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että vuosia palstoilla roikkuvat eivät ehkä edes halua varsinaisesti parisuhdetta, ehkäpä vain jutustelua, huomiota ja satunnaista seksiseuraa. (Poislukien lukuisat amerikkalaiset everstit tietenkin jotka haluavat sen rahalähetyksen)

Oikea parisuhde ei ole pelkureille eikä hermoheikoille, siinä veri punnitaan ja ihminen on paljaimmillaan.

Vierailija
175/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on tosi mukavia ja kiinnostavia, kunhan vaan oppii tuntemaan. Olet selkeesti vaan liian pinnallinen ihminen.

Voin jutustella monenlaisten ihmisten kanssa kohteliaasti ja keksiä tuntikaupalla smalltalkia.

Se ei ole se mitä haen treffipalstalta. Itselleni haen jotain erityisesti minua kiinnostavaa ihmistä. Ihan mukava ei ihan riitä. En edes lähde treffeille ellen löydä ennen sitä viestittelyssä edes jotain muuta kosketuspintaa kuin että on ilmoja pidellyt.

Eri nainen

Vierailija
176/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jayna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun profiilissa luki EI VARATUILLE EIKÄ SEKSISEURAA HAKEVILLE ja yks varattu limanuljaska laitto seksiehdotusviestin. Kysyin siltä että osaako se v...u lukea ja se vastaa jotenkin mairittelevaan tyyliin että v...ua sillä ei oo ja lukea se osaa että Kiinnostaisko. Vastasin että no sittenhän susta pitää ilmoitus ylläpidolle että epäasiallinen yhteydenotto niin se oli sitä mieltä että ei ollu et mä olin kuulemma epäasiallinen sitä kohtaan. Sit se yhtäkkiä hiljeni ja laitto mut estoon. Varmaan kävi lukemassa mun profiilin.

Mut kertoo sen että ei niitä profiileja kukaan edes lue. Samaa vonkausta kaikille.

Saattaahan ne lukeakin, mutta jos sulla oli hemaiseva kuva, niin yritti silti. Ne on niin vekkuleita nämä kiimakallet puutteessaan.

Hei sisälukutaitoa nyt vähän sullekin, AP:han nimenomaan sanoi ettei sillä ollut mitään kuvaa profiilissaan. 

AP:lle vastaan että samat havainnot olen tehnyt nettitreffeillä olevista miehistä, ei lueta profiilia, lähetetään massaposteja, flirttejä tai viikon välein uusi "moi"-aloitus... seuraa hakee +40-50v. miehet jostain hevon perseestä ja ihmettelevät kun heille ei vastaa. Vuodesta toiseen samat naamat ja meininki vaikuttaa epätoivoiselta. Täysjärkisiä tyyppejä, kenen kanssa keskustelua on saatu aikaiseksi ja menty treffeille asti on yksi sadasta. Tämän takia en jaksa enää nettitreffeihin käyttää edes aikaa, etsin seuraa muualta :) 

Eihän tuo "v---u -sanan sisältänyt viesti ollut ap:ltä ollenkaan.

Vierailija
177/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyl miehet käytännössä kaikkien naisten kanssa voi seksiä harrastaa kuitenkin.

Vierailija
178/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta on että vuosia palstoilla roikkuvat eivät ehkä edes halua varsinaisesti parisuhdetta, ehkäpä vain jutustelua, huomiota ja satunnaista seksiseuraa. (Poislukien lukuisat amerikkalaiset everstit tietenkin jotka haluavat sen rahalähetyksen)

Oikea parisuhde ei ole pelkureille eikä hermoheikoille, siinä veri punnitaan ja ihminen on paljaimmillaan.

Nämä tyypit ovat myös niitä, joiden ansiosta jokainen vähänkin toiveita herättävä nainen saa profiilin luotuaan suuren määrän viestejä. Itse säikähdin ekalla yrityksellä aikanaan sitä, että viestejä tuli niin tiuhaan. Poistin profiilini, puhaltelin useampia kuukausia ja laitoin uudelleen.

Sain toisella yrittämällä suuren määrän ihan niitä samoja viestejä uudelleen, vaikka olin jättänyt profiilini todella niukaksi, koska olin päättänyt ottaa itse yhteyttä miehiin heidän profiiliensa perusteella.

Vierailija
179/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen väitteitä että miehet haluavat vain seksiä. Itse haluan vain parisuhteen mutta en sellaista siltikään saa.

Vierailija
180/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavismies kirjoitti:

Ihmettelen väitteitä että miehet haluavat vain seksiä. Itse haluan vain parisuhteen mutta en sellaista siltikään saa.

Höpöhöpö, sinä haluat vain pesää, urpo!