Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.
1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.
2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"
3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.
4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"
5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".
6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.
Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia treffattuja on bongottanut, useimpia myös peppuun :)
M40No se on kiva että sinulla on siellä mies etsii miesseuraa -puolella käynyt flaksi :)
Harrastaako muka suurin osa nelikymppisistä naisista peppuseksiä? Rohkenen epäillä tuota.
Katsoin jonkun TedEx-videon missä kerrottiin miten näitä treffikokemuksia voi parantaa. Alkuun pitää viestitellä aika ahkerasti ja ne viestit pitää olla pitkiä, että niiden kautta oppii tuntemaan sitä toista ihmistä. Mutta sitten melko pian, viikon sisällä, pitää sopia soittoaika. Ja sopia siksi, että ihmiset on kiireisiä. Kun sovitaan aika milloin soitetaan, niin kumpikin tietää että toiselle se aika sopii eikä tule sellaista edestakaisin ohisoittelua joka ei johda minnekään.
Puhelinkeskustelussa tulee sen toisen ihmisen persoonallisuus paremmin esiin ja voidaan taas jutella vähän syvempiä asioita. Ja sen puhelinkeskustelun aikana voi käydä myös ilmi, että ei me sovitakaan yhteen, jolloin ei ole tarvetta treffeille ja molemmat säästyvät ajanhaaskuulta ja turhautumiselta. Jos puhelinkeskustelu menee hyvin, sovitaan treffit. Ja koska tässä vaiheessa kumpikin tietää toisesta jo aika paljon ja on juteltu puhelimessa, niistä treffeistä tulee paremmat kuin ihan jonkun ventovieraan kanssa, jonka kanssa ei olla edes kunnolla viestitelty. Huonoja treffejä ei tule enää läheskään niin paljon, säästyy kaikilta osapuolilta paljon aikaa ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena jota ei juuri koskaan lähestytä näitä keskusteluja on aika erikoista lukea. Ilmeisesti minä sitten olen ainoa laatuani, jos kerran kaikki muut naiset saavat oikein vaivaksi asti viestejä...
Mietin samaa, elän jollain aivan eri planeetalla. Ihan absurdia lukea näitä kun oma kokemus on aivan toisenlainen.
Olen fiksu, ystävällinen ja huumorintajuinen, mutta koska naamani ja tissini ovat mitäänsanomattomat, niin en todellakaan saa viestejä saati sitten livenä lähestymisiä yökerhoissa. En edes ole varsinaisesti ruma, ilmeisesti vain liian tavallinen tms.
Jep, sama juttu. Olen liian tavallisen = mitäänsanomattoman hiirulaisen näköinen nainen ja a-kuppi. Harvat viestit mitä tulee, on aika suorasukaista ehdottelua, varatuilta. Jos itse laittaa viestiä sopiviksi ehkä arvioimilleen miehille, miehet eivät vastaa. Treffikutsuja tulee selkeästi päihde- ja mt-ongelmaa henkiviltä sairaalloisen ylipainoisilta sediltä jne. Ei siis mitään kohtaantoa. Sama tilanne baareissa, miehet pokailee innolla seurueen varattua kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä tyypillisiä naisten "ongelmia" pariutumisessa
Kyllä, pillunvonkaajat on se tyypillisin ongelma meidän pariutumisessa. Miehet ei halua kuin pillua ja naiset haluaa parisuhteen. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Nothing new under the sun.
Tarkoitit varmaan, että naiset haluavat parisuhteeseen miehen, joka haluaa vain pildeä. Parisuhdetta haluavat miehet eivät ole naisille olemassa ainakaan seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pillunvonkaajat on se tyypillisin ongelma meidän pariutumisessa. Miehet ei halua kuin pillua ja naiset haluaa parisuhteen. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Nothing new under the sun.
Minä olen miehenä halunnut vain parisuhteen. Naiset ei silti halua parisuhdetta mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi että naiset ottavat yhteyttä mielenkiintoisiin miesten profiileihin, kun kuitenkin tekevät sen valinnan. Ei tarvitse itkeä kuntulee vääriäviestejä.
Silloin kun eräässä deittipalvelussa olin, miehillä kyllä tosi harvoin oli kiinnostavia profiileita. Tulkitsin heidän olevan epäkiinnostavia tyyppejä, jos eivät ole osanneet kertoa itsestään juuri mitään. Ei minun kiinnostustani ainakaan herätä pelkät ikä/pituus/paino/tulot/koulutusaste... ja mitä niitä nyt oli profiileissa listattu. Voi olla, että missasin joitain mahtavia tyyppejä, jotka eivät vain osanneet kertoa itsestään kirjallisesti niin hyvin, mutta ei mulla ollut aikaa ruveta järjestämään treffejä niiden kanssa, jotka haluaa vain tavata äkkiä ja sit näkee, kiinnostaako. Kyllä pitää löytää edes joku keskustelun aihe jo ennen kuin rupee tapaamista järjestämään. Ehkä joidenkin mielestä on kiva tapailla paljon random-ihmisiä, mutta minulle se olisi aika raskasta ja ajankäytöllisesti mahdotonta. On tosi kiusallista tavata ja todeta, että mies ehdottaa heti seksiä livenä. Sovin tapaamisia vain sellaisten kanssa, joiden kanssa oli jo sen verran tutustuttu, että oli syytä olettaa, että olisi muutakin kiinnostusta. Silti ensi tapaamisella seksiä ehdottanutkin mahtui joukkoon, vaikken edes tavannut järin montaa livenä, ehkä puoli tusinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että naiset haluavat parisuhteeseen miehen, joka haluaa vain pildeä. Parisuhdetta haluavat miehet eivät ole naisille olemassa ainakaan seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä
En tarkoittanut, vaan tarkoitin juuri sitä mitä kirjoitin. Älä kilttimiestulkitse mun kommentteja. Mansplaing saanut uuden muodon - kilttimiesplaining.