Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.

Vierailija
29.11.2017 |

1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.

2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"

3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.

4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"

5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".

6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.

Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..

Kommentit (228)

Vierailija
181/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin äijäni aikoinaan treffipalstalta. Molemmilla oli ollu ilmo siellä n. 3 vkoa. Ku sitten verrattiin ennenku poistettiin nii mulle tullu n 30viestiä päivässä, hänelle yhteensä 30...eikä ollu monta asiallista yhteydenottoa, hänelläkään.

Vierailija
182/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan kokemusten muokkaamaa seurausta, että miten miehet käyttäytyy treffipalstoilla. Jos laittaa vaikka 100 kpl "Moi!"- viestejä ja niistä yksikin nainen vastaa, niin silloin on päässyt paljon vähemmällä vaivalla kuin tutustuisi jonkun naisen profiiliin ja laittaisi huolitellun viestin.

Mitä iloa siitä jostain naisesta on jossa siinä ei ole mitään kiinnostavaa? Nyt en ymmärrä. Onko tässä vain tarkoitus päästä treffeille ihan kenen tahansa kanssa eikä muulla väliä?

No kyl miehet käytännössä kaikkien naisten kanssa voi seksiä harrastaa kuitenkin.

Eivät voi. Esim. tv:n tuijottaminen on suurimmalle osalle miehistä niin tärkeä juttu, että seksi ei ole läheskään yhtä kiinnostavaa. Miehet eivät vain jaksa muuta kuin uhota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun näitä lukee (29v varattu nainen) niin herää suorastaan himo tehdä kokeilumielessä joku feikkiprofiili (vaikka "miehenä" niin pääsisi näkemään, mitä se miehen arki sovelluksissa on) ja mennä sinne chattailemaan ihmisten kanssa. Itse en ole koskaan oikein kokenut treffipalstoja omaksi jutukseni ja kivoja miehiä löytynyt elämään muutenkin (yleensä sieltä friend zonelta, haha) niin ei ole Tindereitä tarvinnut.

Baarit sikälikin mukavampia paikkoja, etten usko, että pystyisin internetin välityksellä arvioimaan, haluanko panna jotakuta vai en, pitäisi nähdä tyyppi fyysisesti luonnossa jne.

Mutta vois olla hauska mennä vittuilemaan kaiken maailman moi-ihmisille. Tai kokeilla, saisinko minä miehenä esiintyessäni naisseuraa.. XD

Vierailija
184/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun näitä lukee (29v varattu nainen) niin herää suorastaan himo tehdä kokeilumielessä joku feikkiprofiili (vaikka "miehenä" niin pääsisi näkemään, mitä se miehen arki sovelluksissa on) ja mennä sinne chattailemaan ihmisten kanssa. Itse en ole koskaan oikein kokenut treffipalstoja omaksi jutukseni ja kivoja miehiä löytynyt elämään muutenkin (yleensä sieltä friend zonelta, haha) niin ei ole Tindereitä tarvinnut.

Baarit sikälikin mukavampia paikkoja, etten usko, että pystyisin internetin välityksellä arvioimaan, haluanko panna jotakuta vai en, pitäisi nähdä tyyppi fyysisesti luonnossa jne.

Mutta vois olla hauska mennä vittuilemaan kaiken maailman moi-ihmisille. Tai kokeilla, saisinko minä miehenä esiintyessäni naisseuraa.. XD

Ei tarvitse perustella noin pitkästi miksi haluat tehdä feikkiprofiilin. Kaikki nettideittailleet miehet tekevät sen ihan rutiinilla, monet naiset varmaan myös. Siksi erityisesti miehet valittavat kun naiset eivät vastaa. Varmaan 70% naisprofiileista on muiden miesten feikkejä. En tiedä mitä sillä feikillä yritetään saavuttaa, mutta miesten on vain pakko aina sellainen tehdä. Ja raportoida tänne, miten jäätävän tasokasta seuraa naiset saisivat jos kelpaisi.

Vierailija
185/228 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse perustella noin pitkästi miksi haluat tehdä feikkiprofiilin. Kaikki nettideittailleet miehet tekevät sen ihan rutiinilla, monet naiset varmaan myös. Siksi erityisesti miehet valittavat kun naiset eivät vastaa. Varmaan 70% naisprofiileista on muiden miesten feikkejä. En tiedä mitä sillä feikillä yritetään saavuttaa, mutta miesten on vain pakko aina sellainen tehdä. Ja raportoida tänne, miten jäätävän tasokasta seuraa naiset saisivat jos kelpaisi.

Mutta tykkään perustella pitkästi! Ei tuo edes kovin pitkä viesti ollut, normipituinen.. :D

Voitte kuvitella, millaisia romaaneja kirjoitan chattiin. ;)

Vierailija
186/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmaa.

1. Naisilla kuva 20v sitten

2. Paino 20kg sitten

3. "Vastaan kaikille" mutta ei vastaa

4. Tulee "moi" mutta ei muuta

5. "en halua seksiä"... kuka sellaisen naisen haluaa?

6. Vänkääminen alkaa jo toisesta viestistä

7. Tapaamisen jälkeen jäädään roikkumaan väkisin

8. Jos et rakasta ja ihannoi heti olit kusipää

9. Kaikki yleistetään

Onneksi noin 20 epätoivoisen tai muuten eksoottisen tapaamisen jälkeen löytyi yksi enemmän tervejärkinen kuin kaikki muut yhteensä. Olemme edelleen yhdessä. Hän toisti tätä samaa tarinaa miehistä mitä tässäkin kerrotaan. Mulkunkuvia tulee ensimmäisenä jne. Uskomatonta porukkaa sekin.

Kaikki ei kuitenkaan ole aina niin, että vain miehet ovat kummallisia. Ainoastaan feminisit kuvittelevat niin.

Vierailija
187/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"moi"-keskustelunaloitukset jatkuvat miehen puolelta lähes poikkeuksetta seksiehdotuksilla jos niihin vastaa. Treffisovellukset ovat muutenkin epämiellyttäviä, mielummin tutustun miehiin esim. harrastusten merkeissä enkä jossain lihatiskillä jossa hyypiöt yrittävät ruinata yhden yön juttuja. 

Vierailija
188/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havainto nro 1: siellä on paljon miehiä, todella paljon...

Erikoista. Kaikki esim. 40-vuotiaat miehethän tapaavat tämän tästä nuoria naisia, joiden kanssa alkavat suhteeseen kun oman ikäiset eivät kelpaa. Niitä miehiähän ei ole edes vapaana. Kyllä olet tainnut ymmärtää jotain väärin.

Miehiä huijataan uskomasn, että heöidän vetovoimansa jotenkin jotenkin kasvaa, kun 40 tulee mittariin. Noin 1-2% miehistä saa reilusti nuoremnan naisen. Realistisesti liikkeellä olevat miehet eivät kauaa palstoilla vanhene. Tapasin avomieheni netissä. Hän oli laittanut ilmoitulsen perjantaina, laitoin hänelle viestiä lauantaina. Seuraavana maanantaina tavattiin ja jo sitä seuraavana viikonloppuna poistimme profiilimme. Eli hyvä mies realistisin odotuksin ei siellä kauaa vanhene.

No sillä ei kyllä ole hyvyyden ja realististen odotusten kanssa mitään tekemistä, kuinka kauan siellä palstalla joutuu olemaan. Hyviä naisiakin on ollut siellä useamman vuoden, mutta valitettavasti jokin aina tulee esteeksi suhteen kehittymiselle. Minun tapauksessani suurin  tekijä on elämäntilanne: lapset vielä aika pieniä ja asuinpaikassa en voi/halua vielä joustaa. Toki joku olisi ollut valmis sopeutumaan tilanteeseeni, mutta eipä se vielä riitä, jos ei kohtaa riittävästi. Eli kuka tahansa ei kelpaa, vaikka tarve kumppanille olisi. Yleensä ollut kyllä nainen jolle en ole riittänyt, mutta jokunen toisinkin päin.

Ja turha laittaa niitä tasohömpötyksiä selitykseksi. Olen hyvin realistisin odotuksin liikkeellä eikä esim. ulkonäkö tai varallisuus ole kertaakaan estänyt kiinnostuksen syntymistä. En myöskään ollut perheen hylkääjä avioliitossani, joten senkin kortin esiin vetäminen on turhaa.

Valitettavasti nettideiteillä ei arvioida pelkästään sinua. Pienet lapset ovat monelle naiselle  ehdoton turn-off. Niin myös minulle. Omat lapset juuri isoja ja voin tehdä mitä haluaa. Ensi kesänä vaihtuu farmari urheiluautoon ja siinä on tilaa kumppanille ja minulle. Lapsia vastaan minulla ei ole mitään, mutta olen 20 vuotta elänyt muita varten.

Jos satut asumaan pienellä paikkakunnalla kasvukeskusten ulkopuolella, niin siellä ei vaan ole naisia.

Vierailija
189/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.

2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"

3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.

4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"

5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".

6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.

Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..

Kuullostaa ihan suomi24 treffeiltä :D Tuttua tuo. Itse löysin lopulta tinderistä miehen, ensin piti tavata 10 miestä, osa suomi24 ja loput tinderistä. Suosittelen tinderiä mieluummin! 

Vierailija
190/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää miten joku saa kiksejä feikkiprofiilista. Miten on aikaa ja vaivaa tehdä tuota. Olen kyllä huomannut, että naiset kirjoittavat muka miehinä. Ihan erinlainen kirjoitustyyli. Yhtä aloin epäillä ja päätin googlettaa sähköpostiosoitteen. Löysin itseni täältä vauvapalstalta jostain laihdutuskeskustelusta. Olin kirjoitellut kahden lapsen äidin kanssa. Siis miten on perheenäidillä aikaa ja vaivaa tuollaiseen. Täytyy olla hieman vinksahtanut persoona. 

Vierailija
191/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai sentään!

Vierailija
192/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia junttimeininkiä. Jos tarkemmin syynäät niin sieltä alkaa löytymään elämänkoulun käynyttä tatuoitua kaljupäätä, yhdyssanavammaista työtöntä alkoholistia, narsistista perheenisää jne. Tuota kuvottavaa tunkiota olen joskus itsekin tönkinut mutta helmi löytyi muualta.

Vierailija
193/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun näitä lukee (29v varattu nainen) niin herää suorastaan himo tehdä kokeilumielessä joku feikkiprofiili (vaikka "miehenä" niin pääsisi näkemään, mitä se miehen arki sovelluksissa on) ja mennä sinne chattailemaan ihmisten kanssa.

Rouva usutti tekemään feikkiprofiilin kun epäilin että naisille sataa kikkelinkuvia. No teinpä sitten ja kyllä niitä tosiaan tulee. Ei ihan päivittäin mutta viikoittain. Ja ihan kaikenlaista pöljää siellä vastaileekin. Lähinnä ihmetyttää että miten niin onnettomasti kirjoittavia ukkoja onkaan vaikka peruskoulu pitäisi olla käytynä kaikilla :O

Vierailija
194/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein deittiprofiilin ja olen mies. Tässä pari havaintoa.

1.) Tosielämässä minulla on ollut ilmeisesti onnea. Vasta nettideittailu on avannut silmäni sille, miten yksinkertaisia naisia on olemassa.

2.) Kaikki hyvät on varattu.

3.) Juuri kukaan nainen ei edes katso profiiliani. Naisilta tulee kuitenkin harvakseltaan keskustelunavauksia. Noin pari kertaa vuodessa.

4.) Naisten odotukset ovat joskus aivan käsittämättömiä. Odotuksena on ollut mm nopeasti matkaseuraa hyvin pitkälle matkalle lyhyellä varoitusajalla, mutta ei treffejä.

5.) Keskustelutaidottomuus on yleistä. Tyypillinen nainen osaa netissä pari sanaa. Ei pystytä ymmärtämään luettua juuri ollenkaan.

6.) Keskustelutaidottomuus yleistyy, jos paljastan ammattini. Usein siihen loppuu kyllä kaikki muukin, myös irl. Siihen asti olen usein "siisti tyyppi".

7.) Pitkillä, harkituilla ja yksilöllisillä viesteillä ei ole mitään väliä. Niihin ei reagoida sen kummemmin, kuin jos aloittaa "Moi".

Vierailija
195/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteissä on pelimiehiä, jotka päivystää uusia vasta eronneita naisia, joita tahtovat "lohduttamaan".  Yhteenkin ukkomieheen törmäsin kahdesti, kun olin välillä pois ja kirjauduin uudella nimimerkillä takaisin.  Just samat jutut, joilla etsi "sydämen lämpöä ja sielun kosketusta, kun kotona on kylmä hänellä" jne p*skaa.

Vierailija
196/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiehdotuksia tuli minullekin ja paljon noita "moi" aloituksiakin. Tuollaiseen "moihin" saatoin jopa joskus vastata, mutta eipä se oikein mitään hyödyttänyt, koska yleensä moi-tyypeistä ei oikein ollut keskustelijoiksi niin, että juttu olisi edennyt treffeihin asti. Kuitenkin saatoin sopia treffit aika nopeastikin, koska ajattelin, että nopeasti sovittuihin treffeihin ei liity niin paljon paineita ja odotuksia, jotka ehkä eivät täyttyisi.

Yksi miesten kikka näyttää olevan myös se, että mies kirjoittaa valmiiksi jonkin pitkän sepustuksen, joka on tarpeeksi ympäripyöreä (ei siis viittauksia naisen profiilissa oleviin asioihin) ja sitä pitkää jaaritusta voi massapostata monille naisille, joista ehkä joillekin tulee olo, että "Vautsi! Tämä mies on tosiaan panostanut mulle lähettämäänsä viestiin. Olen otettu tästä huomiosta."

Oli kyllä ihania noi massapostaukset, joo. Joku saattoi ihan pariinkin kertaan laittaa viikon sisään, ihan varmuuden vuoksi. Joku reppana taas unohti päivittää tarinansa eli luki keskellä talvea tyyliin ”näin kesällä tykkään...” Mutta ehkä se nyt ei kaikkia haittaa - itse en kyllä kovin paljon arvostanut.

Miehinen näkökanta asiaan: postaukset on vaikeita. Yksi vaihtoehto on lähettää moi -viestejä. Niistä ei paljoa kostu. Toinen on kirjoittaa valmiiksi pitkä posti, jota muokkailee sitten vastaanottajalle sopivaksi. Kolmas on kirjoittaa 200 yksilöllistä pitkää postia. Miehet joutuu todellakin kirjoittamaan sen 200 postia... Itselläni alkoi loppumaan mielikuvitus, miten kerrot 150 eri tavalla omat perustietosi.

Vierailija
197/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
198/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
199/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia treffattuja on bongottanut, useimpia myös peppuun :)

M40

Vierailija
200/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.

Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi

Mä sain varmaan Lovoo-sovelluksessa muinoin juuri tällaisen demonin sekoittaman viestin, jonka tavismies mielsi kivaksi ja minä en ihan niinkään:

"Moi, mitäs etsit.. ;) ja sinäpäs olet todella kaunis ja seksikäs nainen ihan silmä lepää sussa. Ja mennään suoraan asiaan eli tykkäätkö paljon hyvästä pitkäkestoisesta seksistä? Lisäksi mulla on sellainen täydessä seisokissa oleva 23cm/18cm kunnon kyrpä ja osaan sitä todella käyttää eli  045 - xxxxxxx ja kun seksi toimii niin toimii suhdekkin jossain vaiheessa eli tiedät sen itsekkin jos seksi ei toimi niin ei toimi suhdekkaan. Ja jos oot hyvä nainen niin otan susta joku päivä emännän itselleni. Ja arvaa mihin sussa ensimmäisenä ihastuin.. Eli et arvaa sun huuliin ja silmiis sekä isoihin rintoihis.. ;) Eli milloin pääsisit tänne Iisalmeen niin otan sut syliin ja katsotaan leffoja käydään kävelemässä ja syömässä kiinalaisessa ravintoassa yms ja pidän susta hyvää huolta ja hieron niskoja yms voidaan myös ottaa alkoholia ja kuunnella musiikkia ja käydä katsomassa Iisalmen yöelämää Miltäs kuulostaa.. :)?"

Piti ihan säästää tämä helmi ja pari muuta (I wanna lick your pussy for 100 euros sekä yks tosi oksettava dick pic), että voin aina kavereille, jotka ehdottaa mulle uudestaan nettitreffipalstoja, näyttää niitä, että tarjonta on AINA ollut mulla tällaista, älkää ny unta nähkö että viittisin enää ees yrittää. Ja aina voin heille kertoa lisäksi muutaman feikkiprofiilimiehen stoorin.

Ja ennenkuin sinä yks miekkonen tuut taas ulisee, että saathan sä viestejä me miehet ei saada yhtään niin kerro mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että minulle ja kommenteista päätellen monelle muullekin, nää panoviestit on täyttä paskaa. Ne ei hivele mun itsetuntoa millään tavalla. Päinvastoin. 

Mä en halua olla jollekin randomille setti reikiä mihin tyhjentää kassit. Mä etsin parisuhdetta. Elämänkumppania. Ihmistä joka rakastaa mua ja jota mä rakastan. Mulle vonkausviestit on sama kuin ei tulis viestejä ollenkaan. Tai itse asiassa, olisin mielummin saamatta viestejä kokonaan kuin että näitä Iisalmen ihmeitä kilahtelee postilaatikkoon kymmenen viikossa.