Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.

Vierailija
29.11.2017 |

1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.

2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"

3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.

4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"

5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".

6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.

Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
202/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmaa.

1. Naisilla kuva 20v sitten

2. Paino 20kg sitten

3. "Vastaan kaikille" mutta ei vastaa

4. Tulee "moi" mutta ei muuta

5. "en halua seksiä"... kuka sellaisen naisen haluaa?

6. Vänkääminen alkaa jo toisesta viestistä

7. Tapaamisen jälkeen jäädään roikkumaan väkisin

8. Jos et rakasta ja ihannoi heti olit kusipää

9. Kaikki yleistetään

Okei, miten nuo vänkääminen ja yleistäminen ilmenevät nettideiteissä? Näin naisena kiinnostaisi tietää että osaisin välttää kyseistä käytöstä netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä 1% naisia...joten jos ei sieltä miestä saa on parasta ostaa...ajokoira

Vierailija
204/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia treffattuja on bongottanut, useimpia myös peppuun :)

M40

Arto Pekka, nyt pois sieltä koneelta!

Vierailija
205/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyttä ei laiteta.

Ihan tiedoksi vaan että kyllä ne viisikymppiset naisetkin pistää viestejä kolmekymppisille miehille, mutta siinä ei sitten taas ole mitään ihmeteltävää vai ?

Turhaan olet pöyristynyt, jos ei kiinnosta niin et vastaa tai vastaat että ei kiitos, ei siitä sen suurempaa numeroa tarvitse tehdä.

Niin että kiitos ja anteeksi vaan yht'aikaa.

Vierailija
206/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Arto Pekka, nyt pois sieltä koneelta!

Onko pakko, jos ei taho ?

Vierailija
207/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena jota ei juuri koskaan lähestytä näitä keskusteluja on aika erikoista lukea. Ilmeisesti minä sitten olen ainoa laatuani, jos kerran kaikki muut naiset saavat oikein vaivaksi asti viestejä...

Mietin samaa, elän jollain aivan eri planeetalla. Ihan absurdia lukea näitä kun oma kokemus on aivan toisenlainen.

Olen fiksu, ystävällinen ja huumorintajuinen, mutta koska naamani ja tissini ovat mitäänsanomattomat, niin en todellakaan saa viestejä saati sitten livenä lähestymisiä yökerhoissa. En edes ole varsinaisesti ruma, ilmeisesti vain liian tavallinen tms.

Sama täällä. Olen mielestäni ihan perusnätti, normaalipainoinen, tyyliltäni tavallinen jne. Eli ei mitään sellaisia "vikoja". Mutta ei mua pommiteta tinderissä, ei lähestytä baarissa saati missään muuallakaan. Olen seurustellut kerran, säätöjä ollut jonkun verran, niistä lähes kaikki päättyneet miehen aloitteesta. Niin ja olen nuorikin vielä, 25v.

Jotenkin vaikea ymmärtää, että joillain oikeasti viestilaatikot joka somessa tulvii viestejä, miehet vonkaa baarissa jne. Ei mua vaan.

Vierailija
208/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.

Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi

Mä sain varmaan Lovoo-sovelluksessa muinoin juuri tällaisen demonin sekoittaman viestin, jonka tavismies mielsi kivaksi ja minä en ihan niinkään:

"Moi, mitäs etsit.. ;) ja sinäpäs olet todella kaunis ja seksikäs nainen ihan silmä lepää sussa. Ja mennään suoraan asiaan eli tykkäätkö paljon hyvästä pitkäkestoisesta seksistä? Lisäksi mulla on sellainen täydessä seisokissa oleva 23cm/18cm kunnon kyrpä ja osaan sitä todella käyttää eli  045 - xxxxxxx ja kun seksi toimii niin toimii suhdekkin jossain vaiheessa eli tiedät sen itsekkin jos seksi ei toimi niin ei toimi suhdekkaan. Ja jos oot hyvä nainen niin otan susta joku päivä emännän itselleni. Ja arvaa mihin sussa ensimmäisenä ihastuin.. Eli et arvaa sun huuliin ja silmiis sekä isoihin rintoihis.. ;) Eli milloin pääsisit tänne Iisalmeen niin otan sut syliin ja katsotaan leffoja käydään kävelemässä ja syömässä kiinalaisessa ravintoassa yms ja pidän susta hyvää huolta ja hieron niskoja yms voidaan myös ottaa alkoholia ja kuunnella musiikkia ja käydä katsomassa Iisalmen yöelämää Miltäs kuulostaa.. :)?"

Piti ihan säästää tämä helmi ja pari muuta (I wanna lick your pussy for 100 euros sekä yks tosi oksettava dick pic), että voin aina kavereille, jotka ehdottaa mulle uudestaan nettitreffipalstoja, näyttää niitä, että tarjonta on AINA ollut mulla tällaista, älkää ny unta nähkö että viittisin enää ees yrittää. Ja aina voin heille kertoa lisäksi muutaman feikkiprofiilimiehen stoorin.

Ja ennenkuin sinä yks miekkonen tuut taas ulisee, että saathan sä viestejä me miehet ei saada yhtään niin kerro mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että minulle ja kommenteista päätellen monelle muullekin, nää panoviestit on täyttä paskaa. Ne ei hivele mun itsetuntoa millään tavalla. Päinvastoin. 

Mä en halua olla jollekin randomille setti reikiä mihin tyhjentää kassit. Mä etsin parisuhdetta. Elämänkumppania. Ihmistä joka rakastaa mua ja jota mä rakastan. Mulle vonkausviestit on sama kuin ei tulis viestejä ollenkaan. Tai itse asiassa, olisin mielummin saamatta viestejä kokonaan kuin että näitä Iisalmen ihmeitä kilahtelee postilaatikkoon kymmenen viikossa.

Hyi helvetti. Olen aina kuvitellut, että tuolla on liian kova kilpailu, enkä ikinä erottuisi joukosta. Tässähän alkaa oikeasti mielenkiinto herätä, että tämmönen ujo ja naisia kunnioittava mies saattais oikeesti löytää sieltä etsimäänsä.

Vierailija
209/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toisaalta helpottavaa nähdä, etten ole ainoa jolle tätä shaibaa on tullut treffipalstoilla ja et samoja havaintoja ollut muillakin.

- Moi-aloitukset: Mies ei osaa muodostaa ymmärrettäviä lauseita tai pitää yllä keskustelua. Ei kiinnostunut tutustumaan eli ei kysy mitään kysymyksiä. Jos itse kysyt häneltä, vastaukset tyyliä "Khyyyyyyyl, jep, joo" ja pian ellei heti siirrytään vonkaamaan pildeä tai vähintään alastonkuvia. Joskus otin riskin ja vastasin näihin moi-viesteihin, en vastaisi enää.

- Kuvaton profiili: Jotain salattavaa, useimmiten varattu, salaista seksisuraa (kyllä suraa, koska ei osaa kirjoittaa edes sitä oikein) hakeva sankari, joka ei ole vilkaissutkaan profiilitekstiäsi. Monesti kuvattomalla ei myöskään ole itsellään profiilitekstiä mistä irtoaisi yhtään mitään mikä saisi minut ottamaan kontaktia.

- Pannukakku-sivusto: pelkkiä seksinvonkaajia ja feikkiprofiilimiehiä. Feikkikuvat bongaan jo kaukaa, mutta mikään ei ole turhauttavampaa kuin päättää antaa kuvattomalle miehelle mahdollisuus, koska hän osaa kirjoittaa ja keskustella eikä ole vonkaamassa, ja sitten kun noin vkon juttelun jälkeen pyydät nähdä kuvan ennenkuin suostut treffaamaan ja hän avaa ne piilotetut profiilikuvat niin mitäs sieltä löytyykään: jonkun melko tuntemattoman näyttelijän netistä repäisty kuva muka omana kuvana! Voi v*ttu! Onneksi teen nykyään aina google kuvahaun kuville, niin selviää nämäkin. Treffeille en lähtenyt tietenkään. Tiedä kuka, jos kukaan, olis tullut paikalle. Mutta se rehellisyys!!!!

- Samantien ehdottaa tapaamista: Saattaa olla, että olen sitten arempi tapaus miesten suhteen tai jo helvetin kyyninen, mutta mua epäilyttää suuresti, jos samantien ehdotetaan tapaamista. Kyllä mä haluan jutella jonkun aikaa ensin, kiitos vaan. Aiemmin nämä tapaukset onkin osoittautuneet sellaisiksi, että syystä olin epäileväinen.

- Ikäero: Viestejä ei tule kuin tosi nuorilta 18-25v. jotka vailla vain puuma-pildeä tai sitten omien vanhempien ikäisiltä tai vanhemmilta miehiltä. Hyi. En vaan lämpene itseäni paljon vanhemmille miehille. Mulla on nuoret vanhemmat, molemmat vielä alle 60v., joten jos miehellä on heihin pienempi ikäero kuin minuun, niin ei vaan pysty. Oon siis n37. Ja noin nuorten kanssa mulla ei oikein ole mitään juteltavaa.

Vierailija
210/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spinsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.

Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi

Mä sain varmaan Lovoo-sovelluksessa muinoin juuri tällaisen demonin sekoittaman viestin, jonka tavismies mielsi kivaksi ja minä en ihan niinkään:

"Moi, mitäs etsit.. ;) ja sinäpäs olet todella kaunis ja seksikäs nainen ihan silmä lepää sussa. Ja mennään suoraan asiaan eli tykkäätkö paljon hyvästä pitkäkestoisesta seksistä? Lisäksi mulla on sellainen täydessä seisokissa oleva 23cm/18cm kunnon kyrpä ja osaan sitä todella käyttää eli  045 - xxxxxxx ja kun seksi toimii niin toimii suhdekkin jossain vaiheessa eli tiedät sen itsekkin jos seksi ei toimi niin ei toimi suhdekkaan. Ja jos oot hyvä nainen niin otan susta joku päivä emännän itselleni. Ja arvaa mihin sussa ensimmäisenä ihastuin.. Eli et arvaa sun huuliin ja silmiis sekä isoihin rintoihis.. ;) Eli milloin pääsisit tänne Iisalmeen niin otan sut syliin ja katsotaan leffoja käydään kävelemässä ja syömässä kiinalaisessa ravintoassa yms ja pidän susta hyvää huolta ja hieron niskoja yms voidaan myös ottaa alkoholia ja kuunnella musiikkia ja käydä katsomassa Iisalmen yöelämää Miltäs kuulostaa.. :)?"

Piti ihan säästää tämä helmi ja pari muuta (I wanna lick your pussy for 100 euros sekä yks tosi oksettava dick pic), että voin aina kavereille, jotka ehdottaa mulle uudestaan nettitreffipalstoja, näyttää niitä, että tarjonta on AINA ollut mulla tällaista, älkää ny unta nähkö että viittisin enää ees yrittää. Ja aina voin heille kertoa lisäksi muutaman feikkiprofiilimiehen stoorin.

Ja ennenkuin sinä yks miekkonen tuut taas ulisee, että saathan sä viestejä me miehet ei saada yhtään niin kerro mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että minulle ja kommenteista päätellen monelle muullekin, nää panoviestit on täyttä paskaa. Ne ei hivele mun itsetuntoa millään tavalla. Päinvastoin. 

Mä en halua olla jollekin randomille setti reikiä mihin tyhjentää kassit. Mä etsin parisuhdetta. Elämänkumppania. Ihmistä joka rakastaa mua ja jota mä rakastan. Mulle vonkausviestit on sama kuin ei tulis viestejä ollenkaan. Tai itse asiassa, olisin mielummin saamatta viestejä kokonaan kuin että näitä Iisalmen ihmeitä kilahtelee postilaatikkoon kymmenen viikossa.

Hyi helvetti. Olen aina kuvitellut, että tuolla on liian kova kilpailu, enkä ikinä erottuisi joukosta. Tässähän alkaa oikeasti mielenkiinto herätä, että tämmönen ujo ja naisia kunnioittava mies saattais oikeesti löytää sieltä etsimäänsä.

Öh.. miksi kuvittelet että ujo naisia kunnioittava mies saisi netistä sen enempää kuin sen ulkopuoleltakaan?

Ymmärrä nyt hyvä mies hyvissä ajoin, että naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista.

Ei kukaan nainen ikinä sano sitäkään, että haluaa paloittelumurhaajan mieheksi. Naiset yököttelevät ja haukkuvat tällaista miestä. Mutta kas kummaa: paloittelumurhaajat panee kuin parhaatkin miljonäärijalkapalloilijat maailmalla. Naiset kirjoittelee niille vonkauskirjeitä vankiloihin. Yksi suomalainen kaveri on ehtinyt kuristaa kaksi vaimoaan hengiltä eikä sen pillunpuutteessa tarvitse elää. Vaimoja tulee ja menee, niinsanotusti.

Samanlaista vinkunaa tämä on.

Vierailija
211/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinsteri kirjoitti:

On toisaalta helpottavaa nähdä, etten ole ainoa jolle tätä shaibaa on tullut treffipalstoilla ja et samoja havaintoja ollut muillakin.

- Moi-aloitukset: Mies ei osaa muodostaa ymmärrettäviä lauseita tai pitää yllä keskustelua. Ei kiinnostunut tutustumaan eli ei kysy mitään kysymyksiä. Jos itse kysyt häneltä, vastaukset tyyliä "Khyyyyyyyl, jep, joo" ja pian ellei heti siirrytään vonkaamaan pildeä tai vähintään alastonkuvia. Joskus otin riskin ja vastasin näihin moi-viesteihin, en vastaisi enää.

- Kuvaton profiili: Jotain salattavaa, useimmiten varattu, salaista seksisuraa (kyllä suraa, koska ei osaa kirjoittaa edes sitä oikein) hakeva sankari, joka ei ole vilkaissutkaan profiilitekstiäsi. Monesti kuvattomalla ei myöskään ole itsellään profiilitekstiä mistä irtoaisi yhtään mitään mikä saisi minut ottamaan kontaktia.

- Pannukakku-sivusto: pelkkiä seksinvonkaajia ja feikkiprofiilimiehiä. Feikkikuvat bongaan jo kaukaa, mutta mikään ei ole turhauttavampaa kuin päättää antaa kuvattomalle miehelle mahdollisuus, koska hän osaa kirjoittaa ja keskustella eikä ole vonkaamassa, ja sitten kun noin vkon juttelun jälkeen pyydät nähdä kuvan ennenkuin suostut treffaamaan ja hän avaa ne piilotetut profiilikuvat niin mitäs sieltä löytyykään: jonkun melko tuntemattoman näyttelijän netistä repäisty kuva muka omana kuvana! Voi v*ttu! Onneksi teen nykyään aina google kuvahaun kuville, niin selviää nämäkin. Treffeille en lähtenyt tietenkään. Tiedä kuka, jos kukaan, olis tullut paikalle. Mutta se rehellisyys!!!!

- Samantien ehdottaa tapaamista: Saattaa olla, että olen sitten arempi tapaus miesten suhteen tai jo helvetin kyyninen, mutta mua epäilyttää suuresti, jos samantien ehdotetaan tapaamista. Kyllä mä haluan jutella jonkun aikaa ensin, kiitos vaan. Aiemmin nämä tapaukset onkin osoittautuneet sellaisiksi, että syystä olin epäileväinen.

- Ikäero: Viestejä ei tule kuin tosi nuorilta 18-25v. jotka vailla vain puuma-pildeä tai sitten omien vanhempien ikäisiltä tai vanhemmilta miehiltä. Hyi. En vaan lämpene itseäni paljon vanhemmille miehille. Mulla on nuoret vanhemmat, molemmat vielä alle 60v., joten jos miehellä on heihin pienempi ikäero kuin minuun, niin ei vaan pysty. Oon siis n37. Ja noin nuorten kanssa mulla ei oikein ole mitään juteltavaa.

Ja tässä yksi valenaisprofiili.

Vittu kukaan nainen puhu mistään "puuma-pildestä" :DD

Vierailija
212/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pientä. Niin pientä verrattuna naisten kukkasiin.

Juuri törmäsin profiiliin jossa nainen kirjoitti "olisit ehkä yrittäjä tai johtaja". LOL, sellainen nelikymppinen perusharppu joita on 20 tusinassa. Tosi juttu, voisin linkata profiilin mutta se on kai etiketin vastaista eikä minun tee mieli ketään julkisesti nolata. Mutta ovatko tällaiset naiset lievästi kehitysvammaisia vai ainoastaan normaalin äo-jakaman alkupäässä?

Ainoa ero on taas se, että miehet eivät pidä niin kauheaa meteliä naisten pöljyyksistä. Ja se että mieluusti panemme pöljääkin naista. Naiset taas nauttivat draamasta ja siitä kun saavat kauhistella jotain nettideittiprofiilia.

Musta ainakin olisi kiva lukea noita naisten kauheimpia enemmänkin, antaa tulla vaan! :D

Vierailija
213/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spinsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh.. miksi kuvittelet että ujo naisia kunnioittava mies saisi netistä sen enempää kuin sen ulkopuoleltakaan?

Ymmärrä nyt hyvä mies hyvissä ajoin, että naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista.

Ei kukaan nainen ikinä sano sitäkään, että haluaa paloittelumurhaajan mieheksi. Naiset yököttelevät ja haukkuvat tällaista miestä. Mutta kas kummaa: paloittelumurhaajat panee kuin parhaatkin miljonäärijalkapalloilijat maailmalla. Naiset kirjoittelee niille vonkauskirjeitä vankiloihin. Yksi suomalainen kaveri on ehtinyt kuristaa kaksi vaimoaan hengiltä eikä sen pillunpuutteessa tarvitse elää. Vaimoja tulee ja menee, niinsanotusti.

Samanlaista vinkunaa tämä on.

Koska tää mies on liian ujo lähestyäkseen naisia netin ulkopuolella. 

Vierailija
214/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

No se on kiva että sinulla on siellä mies etsii miesseuraa -puolella käynyt flaksi :)

Vierailija
215/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spinsteri kirjoitti:

Ja tässä yksi valenaisprofiili.

Vittu kukaan nainen puhu mistään "puuma-pildestä" :DD

Minä kyllä puhun, koska se tarttui valitettavasti sanavarastooni juuri joltain deittipalsta-hiipparilta sanan ällöttävyyden vuoksi :D PiNppi on toinen sana mitä oon käyttäny sarkastisesti yhden Khyyyyllä-kundin kanssa käydyn turhaakin turhemman keskustelun jälkeen ;D

Vierailija
216/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pientä. Niin pientä verrattuna naisten kukkasiin.

Juuri törmäsin profiiliin jossa nainen kirjoitti "olisit ehkä yrittäjä tai johtaja". LOL, sellainen nelikymppinen perusharppu joita on 20 tusinassa. Tosi juttu, voisin linkata profiilin mutta se on kai etiketin vastaista eikä minun tee mieli ketään julkisesti nolata. Mutta ovatko tällaiset naiset lievästi kehitysvammaisia vai ainoastaan normaalin äo-jakaman alkupäässä?

Ainoa ero on taas se, että miehet eivät pidä niin kauheaa meteliä naisten pöljyyksistä. Ja se että mieluusti panemme pöljääkin naista. Naiset taas nauttivat draamasta ja siitä kun saavat kauhistella jotain nettideittiprofiilia.

Oi onko Tuksulla deittiprofiili?! <3 

Vierailija
217/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittänyttä ei laiteta.

Ihan tiedoksi vaan että kyllä ne viisikymppiset naisetkin pistää viestejä kolmekymppisille miehille, mutta siinä ei sitten taas ole mitään ihmeteltävää vai ?

Turhaan olet pöyristynyt, jos ei kiinnosta niin et vastaa tai vastaat että ei kiitos, ei siitä sen suurempaa numeroa tarvitse tehdä.

Niin että kiitos ja anteeksi vaan yht'aikaa.

Varmasti laittavat naisetkin, enkä ihan ymmärrä kyllä sitäkään. Joo yrittänyttä ei laiteta, mutta jos nuorempi on laittanut profiiliinsa ne kriteerit, ikärajat ja näin ja sä olet 15-20v. niiden yli, niin luuletko oikeesti, että sä olisit joku special case, minkä vuoksi just se nuorempi, mies tai nainen, tekis poikkeuksen? Eiköhän ne sokerisuhdepalstat oo erikseen.

Vierailija
218/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spinsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se rehellisesti sanoen kuin etsis yhtä pientä helmeä isosta paskakasasta. Paljon joutuu kahlaamaan, että löytää jotain normaalia. Ja se on turhauttavaa ja masentavaa. Mä kokeilin Lovoota syksyllä 2015 ja jaksoin muutaman kuukauden. Sitten oli jo vati ääriään myöten täynnä paskaa ja oli pakko päästä pois. Viimeksi kokeilin pannukakku-sivustoa tossa keväällä kuukauden ja taas riitti. Enkä päässyt treffeille asti kertaakaan. Yhdet sovin Lovoossa, mutta mies teki oharit treffipäivänä. Lakkasi vastaamasta viesteihin.

Kannattaahan sun kokeilla. Eihän siinä mitään häviä... muuta kuin uskonsa vastakkaiseen sukupuoleen ja siihen, että joskus löytäisi kumppanin ;D Mutta toisaalta mun vanhin ystävä ja hänen siskonsa ovat löytäneet puolisonsa netistä (city.fin deitistä molemmat) ja toinen kaveri meni tällä viikolla naimisiin Lovoo-löytönsä kanssa. Ja puoliso oli eka mies, jonka kanssa siellä viestitteli. Että on niitä menestystarinoitakin, mutta ei ehkä niin paljoa.

Pyydä kaveria ottamaan susta muutama hyvä, selkeä kuva, jossa mielellään hymyilet. Iloisuus vetää puoleensa. Profiiliteksti ei tartte olla mikään romaani, mutta omannäköinen ja sellainen josta vähän tulis esiin sun huumorintaju. Ja kun lähestyy viestillä niin mulle on parhaiten toiminut joku suht lyhyt viesti, jonka rautalankamalli olisi:

- Jonkinlainen tervehdys

- kiva pieni kehu, jos se tulee aidosti (ei mikään lipevä/rasvainen/väkisin väännetty), mutta kehukaan ei todella ole välttämättömyys eikä tarvii olla ulkonäköön liittyvä (hauska profiili, hyvinotettuja kuvia..)

- ja sitten vaikka kysymys mun jostain profiilikuvasta (esim. missäpäin maailmaa toi reissukuva on otettu tmv.) tai elämästä tai asiasta minkä oon tuonu esiin profiilitekstissä (ai sä harrastat xxx miten sen tulit aloittaneeks?). Ei mielellään näitä latteuksia, et kuis sun viikko menny jne, koska niihin voi vastata yhdellä sanalla eikä keskustelu etene. Mut saa keskustelemaan, kun viestissä on joku koukku mihin tarttua eli esim. kysymys mihin haluan vastata.

Vierailija
219/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.

Mies kun tekee vastaavan, niin on sama kuin ei olisi profiilia ollenkaan.

Uskallan väittää vastaan. Laita profiili mies-etsii-miestä -palstalle niin todennäköisesti tärppää hienosti. Ja saamasi viestit ovat sinun näkökulmastasi aivan yhtä kiinnostavia ja kiihottavia kuin meille naisille nuo iänikuiset vonkausviestit, jotka tulevat miehiltä joita kohtaan ei ole pienintäkään kiinnostusta.

Ihan varmasti saat seksiä halutessasi. Eikä tarvitse edes olla se jota pannaan tai joka panee, kyllä miehetkin ottaa ihan vaan suihin.

Voit siis itse tässä miettiä kumpi olisi toivottavampaa: ei yhtään sinuun kohdistuvaa kiinnostusta tai sitten paljon kiinnostuneita joista osa ei old toivottavia. Uskon että moni nainen haluaa kuitenkin olla jälkimmäisessä asemassa

Vierailija
220/228 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä tyypillisiä naisten "ongelmia" pariutumisessa