Mikä on hulluin terveystrendi mihin olet lähtenyt? Joka myöhemmin tarkasteltuna ei ehkä ollutkaan terveellistä
Mihin terveystrendeihin olet lähtenyt mukaan? Oletko esimerkiksi hurahtanut johonkin luonnontuotteeseen tai aloittanut ruokavalion, joka ei tehnytkään sitten hyvää?
Juonut valtavia määriä vettä tai välttänyt tiettyä ruoka-ainetta? Käyttänyt runsaasti rahaa johonkin?
Paljasta kokeilusi!
Kommentit (14)
Ei tämä nyt niin hullua ole, mutta jossain vaiheessa smoothiet olivat kovin trendikkäitä ja niitä tuli juotua. Nykyään mieluummin syö hedelmiä ja vihanneksia kokonaisina.
Monet valmis smoothiet on melko kalliitakin välipalana.
Sokerittomat karkit. Paskoin vesiripulia kolme päivää putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sokerittomat karkit. Paskoin vesiripulia kolme päivää putkeen.
Niin, sorbitolia, maltitoli ja ksylitoli ovat laksatiivisiä makeutusaineita, eikä terveellisiä ollenkaan.
Ei kai täs muuta kuin tulee noita proteiinipatukoita syötyä, tiedän kyllä että joku pähkinät ja hedelmä olis paljon järkevämpi välipala mut noi on käteviä napata mukaan. Xylitol on kyllä ihan tutkitusti hampaille terveellistä, sitä ei ole tarkoituskaan kiskoa mitään valtavia määriä.
Proteiinipatukat, proteiinipirtelöt, proteiinirahkat
Vähähiilihydraattinen ruokavalio. Alkoi väsyttämään, olisi varmaan pitänyt olla enemmän hyviä hiilareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt niin hullua ole, mutta jossain vaiheessa smoothiet olivat kovin trendikkäitä ja niitä tuli juotua. Nykyään mieluummin syö hedelmiä ja vihanneksia kokonaisina.
Monet valmis smoothiet on melko kalliitakin välipalana.
Miksi joku juo smoothieita trendikkyyden takia..?
Itse juon joka aamu. Mukaan rahkaa, luonnonjugurttia, marjoja ja hedelmää. Taatusti pitää nälkää paremmin kuin pelkkä hedelmä.
Leipää tai puuroa en saa kurkusta alas aamuisin.
Silloin kun noihin olisi voinut haksahtaa ei ollut rahaa haksahtaa. Nyt kun olisi rahaa haksahtaa niin on järkeä ettei haksahda.
Tästä aikaa melkein 20v
Kuponkiuutisista ananaskapselit, joilla oli tarkoitus laihduttaa.
Vieläkin nolottaa että oikeasti uskoin niihin ja aidosti ihmettelin miksen laihtunut vaikka 3kk kuurin (n.100€) niitä söin.
N35
Kellon tarkka syöminen 5 kertaa päivä.
Sairastuin syömishäiriöön.
Kymmenen vuotta tuosta eikä vieläkään ole terve suhde ruokaan. Olen jo neljäkymmentä eli ei sitä järkeä tule päähän iänkään karttuessa.
Nyt pyrin siihen että syön taas vain silloin kun on nälkä. Noin elin silloin kun olin terve. Minulle ei sovi 5 kertaa päivässä syöminen.
Join aamuvirtsaani, koska sen piti kohottaa yleiskuntoa.
Ei tullut kuin paha maku suuhun.
Karppaaminen,tuli hirveä väsymys eikä jaksanut tehdä mitään.
Joskus erehdyin kokeilemaan sokerittomia karkkeja, kun ajattelin että sokeri on epäterveellistä. Eihän niitä voinutkaan isoa määrää syödä ilman että tulee maha kipeäksi!