Deittailu on hankalaa melkein kaikille, mutta ottaisitko deittailijana mieluummin miesten ongelmat vai naisten ongelmat?
Miesten ongelmat: vaikea saada deittejä, vaikea saada seksiä ja läheisyyttä, paljon kilpailua jne.
Naisten ongelmat: paljon seksin vonkaajia ja epärehellisiä pelimiehiä, aidon yhteyden puute jne.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa Suomen naisista on viehättäviä. Sen sijaan suurin osa Suomen miehistä ei vaan ole mun silmään ulkoisesti viehättäviä. Jos olisin heteromies, niin pooli mistä etsiä seuraa olisi suurempi.
Mutta useampi näkisi sinut epäviehättävänä, tai "ei vaan mun silmään ulkoisesti viehättäviä". Ymmärräthän senkin?
Mitä väliä useiden mielipiteillä on? Eikä yksi riitä? Tuntuu ettei täällä osa kirjoittajia ole ikinä edes ihastunut saatikka rakastunut. Saadaan monia satoja pakkeja eikä kiinnosta tutustua toiseen ihmisenä. Jauhetaan jostai yleisistä asioista vaikka parisuhteessa on kyse vain sinusta ja kumppanista.
Ilman ihastumista tai rakastumisen ei ole lähelläkään parisuhdetta ja kaikki nuo luetellut "ongelmat" eivät edes ole oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ongelmat koska niihin on helpompi itse vaikuttaa.
Nja jos rikastuu monimiljonääriksi hänellä onkin yhtäkkiä naisen ongelmat :D
Mä tykkään olla rauhassa. Jos olisin nainen, en saisi olla rauhassa. En halua seksiä tai suhteita enää kokemuksieni jälkeen (noin 10 seksikumppania ja kaksi pitkää suhdetta, vaikka olen lyhyt, köyhä ja feminiinisen näköinen. Käsittämätöntä palstan mukaan). Saan joskus aloitteita naisilta, kun ollaan vähän tutustuttu, mutten vaan enää jaksa. Musta on tullut jotenkin vanha, väsynyt ja kyyninen.
Haluaisin ainoastaan sellaisen ihan aidon rakkaussuhteen, jossa rakkaus olisi molemminpuolista. Muuten pitäköön kaikki tunkkinsa. Mä en enää ala. Mulla on hyvä yksinkin. Parempi kuin noissa parisuhteissa, joissa ei mitään rakkautta ollut sen toisen puolelta. Toisella oli joku sairas pakkomielle lopulta ja oli muutenkin manipuloiva, mahdollisesti pettikin. Toinen ei vaan halunnut olla yksin (hän oli ns. ruma, vaikka musta se oli kaikkein kaunein, kun olin rakastunut) ja pohjimmiltaan se halusi pariutua lähinnä, koska niin "pitää" tehdä. Ei se musta yksilönä ollut kiinnostunut ja kilahteli, kun en ollutkaan sellainen kuin piti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa Suomen naisista on viehättäviä. Sen sijaan suurin osa Suomen miehistä ei vaan ole mun silmään ulkoisesti viehättäviä. Jos olisin heteromies, niin pooli mistä etsiä seuraa olisi suurempi.
Mutta useampi näkisi sinut epäviehättävänä, tai "ei vaan mun silmään ulkoisesti viehättäviä". Ymmärräthän senkin?
Juu, pakkeja varmasti tulisi, mutta kun valintapooli on iso, niin todennäköisyys saada kumppani tai seksiä on kuitenkin kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä useiden mielipiteillä on? Eikä yksi riitä? Tuntuu ettei täällä osa kirjoittajia ole ikinä edes ihastunut saatikka rakastunut. Saadaan monia satoja pakkeja eikä kiinnosta tutustua toiseen ihmisenä. Jauhetaan jostai yleisistä asioista vaikka parisuhteessa on kyse vain sinusta ja kumppanista.
Ilman ihastumista tai rakastumisen ei ole lähelläkään parisuhdetta ja kaikki nuo luetellut "ongelmat" eivät edes ole oikeita.
Tämä on niin lapsellista typeryyttä, etten edes viitsi alkaa vääntämään rautalangasta. Et kuitenkaan ymmärtäisi, etkä halua ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, pakkeja varmasti tulisi, mutta kun valintapooli on iso, niin todennäköisyys saada kumppani tai seksiä on kuitenkin kohtuullinen.
Jaa, oletat siis että olisit vähemmän nirso miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä naisena luulisi :D
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman ihastumista tai rakastumisen ei ole lähelläkään parisuhdetta ja kaikki nuo luetellut "ongelmat" eivät edes ole oikeita.Tämä on niin lapsellista typeryyttä, etten edes viitsi alkaa vääntämään rautalangasta. Et kuitenkaan ymmärtäisi, etkä halua ymmärtää.
Tai sitten sinä et ymmärrä mistä parisuhteessa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Suurin osa mun tuntemista naisista on kuitenkin parisuhteissa miesten kanssa. En sitten tiedä, miten matemaattisesti voidaan ajatella, että miesten on niin vaikea saada ketään, kun Suomessa on miehiä ja naisia kuitenkin suunnilleen yhtä paljon. Ehkä sulla on tähän vastaus? Tietysti jos haetaan pelkkää seksiä, niin naiset lähtee mieluummin vain tosi hyvännäköisten tyyppien matkaan ja miehet melkein kaikkien naisten. Mutta jos puhutaan deittailusta, onko sitten niin, että miehet eivät oikeasti saa ketään, vai onko enemmänkin niin, että miehetkin kelpuuttavat vain nää kauniit, laihat ja nuoret naiset? Mua ei esim. ole pyydetty treffeille varmaan vuoteen, kun olen jo lähemmäs 30 ja tavallisen näköinen. Baarista voisi saada seuraa, mutta en juo juurikaan alkoholia. Tietysti jos kaikki yrittää pelkkiä nuoria naisia, niin pakkien todennäköisyys on tosi iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Suurin osa mun tuntemista naisista on kuitenkin parisuhteissa miesten kanssa. En sitten tiedä, miten matemaattisesti voidaan ajatella, että miesten on niin vaikea saada ketään, kun Suomessa on miehiä ja naisia kuitenkin suunnilleen yhtä paljon. Ehkä sulla on tähän vastaus? Tietysti jos haetaan pelkkää seksiä, niin naiset lähtee mieluummin vain tosi hyvännäköisten tyyppien matkaan ja miehet melkein kaikkien naisten. Mutta jos puhutaan deittailusta, onko sitten niin, että miehet eivät oikeasti saa ketään, vai onko enemmänkin niin, että miehetkin kelpuuttavat vain nää kauniit, laihat ja nuoret naiset? Mua ei esim. ole pyydetty treffeille varmaan vuoteen, kun olen jo lähemmäs 30 ja tavallisen näköinen. Baarista voisi saada seuraa, mutta en juo juurikaan alkoholia. Tietysti jos kaikki yrittää pelkkiä nuoria naisia, niin pakkien todennäköisyys on tosi iso.
No itse olen elämäni aikana pyytänyt ulos kaiken kokoisia naisia ikäarviolta 18-40v ja todella harvoin kukaan lähtee. Siis ihan asiallisesti oon pyytänyt kahville ilman mitään vonkaamista. Mua ei ole koskaan pyydetty treffeille eli vähäiset treffailutkin ovat oman aktiivisuuteni tulosta. Mun tilanne varmaan aika tavallinen enkä ole miehenä edes sieltä huonoimmasta päästä. Osalla kavereistakin on vastaavanlaisia vaikeuksia ja ihan asiallisia tyyppejä hekin ovat
Menen ensi viikolla deiteille eikä ole mitään ongelmaa. Jos ei aikatauluongelmia lasketa, kummallakin kiireensä.
Äänestin "Aloittaja on tyhmä".
Vierailija kirjoitti:
Miehenä koen että en pysty nostamaan markkina-arvoani enää.
Olen jo treenannut itselleni atleettisen kropan mutta en usko että oma älykkyys riittää mihinkään juristi/lääkäriopintoihin.
En pysty vaikuttamaan tärkeimpiin asioihin kuten naamaan, pituuteen tai ääneen tai perusluonteeseen.
Sepä se, kun noin konkreettisella tasolla pyörivä ihminen nyt vaan on epäkiinnostava. Naiset eivät usein ole kiinnostuneet atleettisuudesta. Minulle kova urheilullisuus toimii jopa päinvastaisesti. En jaksa kehitellä yhteisiä mielenkiinnon kohteita jostain salilaitteista tai suksista.
Jos et ole kirjaviisas, ole hauska. Ole kiinnostunut asioista ja ilmiöistä. Veikkaan, että syy ei nyt ole noissa mainitsemissasi asioissa vaan jossain ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, eiköhän molemmista sukupuolista pariudu suunnilleen yhtä moni, olettaen että pariutuvat toisilleen. Naisilla taitaa tuo kilpailu olla melko ulkonäkökeskeistä. Miehillä ehkä vähän vähemmän, mutta miehillä vaikuttaa myös status ja palkkakuitti.
Huuhaa. Mikä ulkonäkökilpailu ja esitteletkö tiliotteesi naisille??? Naisilla on omat tulot ja hyvä koulutus, eivät ne miehestä muuta tarvitse kuin geenejä lapsilleen.
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten.
1. Ajattelevaisia, hyviä miehiä vaikuttaa olevan vähemmän verrattuna vastaaviin naisiin. Parisuhteessa ja perheessä ajattelevaisuus on äärimmäisen tärkeää ja ajattelematon ihminen on lopulta usein tyhjää huonompi, kuten tällä palstallakin tulee ilmi. Tietenkään joka nainen ei ole hyvä, mutta ajattelevaiset naiset eivät ole mitään harvinaisuuksia.
2. Ei tarvitse yhtä paljon miettiä sitä, olisiko toinen "oikeasti halunnut jonkun muun" (ulkonäön puolesta), mutta on tullut musta siihen tulokseen, että ulkonäköni on tyydyttävä ja "tyytyy nyt muhun", niinkuin miehet toistuvasti ilmoittavat tekevänsä naisten ulkonäön suhteen. Ei kukaan oikeasti halua itselleen tätä, mieluummin olisin yksin. (Toki mieskin voi päätyä tähän tilanteeseen, jossa siihen tyydytään, mutta kaikesta päätellen harvemmin ja vähemmän pinnallisesti.)
Miehillä näyttää olevan spesifimpiä odotuksia naisten ulkonäölle kuin naisilla miesten. Ulkonäölleen ei tosiaan mitään erityisesti voi, kasvojen ja vartalon luusto ja muoto, pitkälti myös rasvan asettuminenkin, on geneettistä.
Eikä tarvitsisi ahdistua siitä, alkaako toinen jossain vaiheessa juosta nuorempien perässä eikä ahdistua muutenkaan yhtä usein muiden kyttäämisestä.
Miesten keskimäärin täytyy nähdä enemmän vaivaa parisuhteen saadakseen, koska
miehet ovat perinteisesti ottaneet aloitteellisuuden itselleen, joten naiset joista kiinnostutaan
saavat yleensä useita lähestymisiä. Kuitenkin loppujenlopuksi tämä "ylimääräinen" vaivannäkö tarkoittaa lähinnä sitä, että miehen pitää pystyä puhumaan naisille (= muille ihmisille), käyttäytyä hyvin ja liikkua jossain, jossa tutustuu naisiin (aika perusjuttuja elämässä, joista on muutenkin hyötyä). Mitään sirkustemppuja ei miehiltä oikeasti vaadita, ja jos näyttää siltä että jotkut naiset vaativat, voi valita itselleen muutakin seuraa.Luuletko että mies keksii helposti oikeita vuorosanoja tuntemattomalle naiselle? Kyllä tämä on suurikin ylimääräinen vaiva.
Oletko ihan tosissasi? Jos, niin kannattaisi opetella tuntemattomien lähestyminen ylipäänsä. Opettele avaamaan keskustelu mummojen ja pappojen kanssa, puhu naapureille hississä ja rappukäytävässä, vaihda lähikaupan kassan kanssa pari sanaa ostosten yhteydessä jne.
Minusta ihmisessä on ihan oikeasti jotain perustavanlaatuisesti pielessä, jos hänestä on suuri ylimääräinen vaiva löytää puhumista muiden ihmisten kanssa. Siinä ei silloin ole paljon väliä, minkä näköinen mies on kyseessä.
Tuntemattomien lähestyminen? Helppohan se on puhella naapurin papparaiselle mutta miten se liittyy naisen iskemiseen? Naisten neuvot tässä asiassa on tunnetusti surkeita.
Sitten kannattaa jatkossakin ottaa ohjeita palstan naisettomilta miehiltä, nehän tunnetusti johtavat positiiviseen tulokseen. Itse en edelleenkään jaksaisi mörököllejä eli jos mies ei osaa esimerkiksi keskustella luontevasti ja samalla havainnoi ympäristöään niin, että tarvittaessa esimerkiksi auttaa jotain mummoa tai äitiä vauvan kanssa taihän muuten selvästi jäkittää vain omassa jännityksessään niin ei kiitos. Nautin siitä, kun mies on avoin, puhelias, sosiaalinen, hauska ja huomaavainen. Sellaisen olen jo onneksi löytänytkin.
Kenen luulet ottavan vinkkejä naisettomilta miehiltä? Naisilta on vinkkejä ottanut monet miehet ja nolla-tuloksin.
Mitä ne muut vinkit on jos keskustele niin kuin normaalille ihmiselle on täysin hyödytön?
Juuri tämä "normaali keskustelu" oli naisten neuvo kun joku nörttimies lähti kirjoittamaan "naistenisku-opasta" ja kyseli siihen naisilta neuvoja.Opas oli yhtä tyhjän kanssa ja johti vain kaverisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuten itsekkin sanoit niin aika isolla todennäköisyydellä olisit vähemmän komea mies eli näin myös ei olisi mahdollisuuksia isoon osaan Suomen naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Rumalla miehellä on jopa rumaa naista huonompi vienti