Deittailu on hankalaa melkein kaikille, mutta ottaisitko deittailijana mieluummin miesten ongelmat vai naisten ongelmat?
Miesten ongelmat: vaikea saada deittejä, vaikea saada seksiä ja läheisyyttä, paljon kilpailua jne.
Naisten ongelmat: paljon seksin vonkaajia ja epärehellisiä pelimiehiä, aidon yhteyden puute jne.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ongelmat koska niihin on helpompi itse vaikuttaa.
Olisi kiva kuulla miten voin vaikuttaa pituuteeni, kasvojen luustoon ja äänen kimeyteen
Niistä voi tehdä vähemmän haitalliset muokkaamalla muita ominaisuuksiaan. Joutuu siis näkemään vaivaa ja lähtötilanteesta riippuen jopa tehdä lähes mahdottomia asioita (tyyliin tulla miljonääriksi) tai "vain" tulemalla hauskaksi, jos ei ole saanut ulkoista viehätysvoimaa syntymässä.
Naisella taas vaiva ei paljon vaikuta. Kauneutta ja taviksisuutta voi korostaa muokkaamalla ulkonäköä ja hymyilemällä korostaen naisellisia poskiaan, mutta jos on aivan hirveä ällötys, niin mikään ei auta tulemaan ns. hyväksi saaliiksi.
Miehillä siihen seksuaaliseen haluttavuuteen vaikuttaa ulkonäkö yhtä paljon. Hauska mutta ruma mies on silti vain mukavaa seuraa naisille ilman seksuaalisia tunteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tyhmä, mutta jos olisi pakko valita niin ottaisin ilman muuta miesten ongelmat. Olen tehnyt nettiprofiilin esiintyen miehenä (aivan tavallisena lyhyenläntänä iskämahaisena nelikymppisenä miehenä) ja sain naisilta sekä yhteydenottoja että vastauksia. Toista oli, kun oli profiili nelikymppisenä aivan tavallisena naisena.
Minäkin olen "esiintynyt" joskus nettimaailmassa miehenä (lähinnä ei ole tullut ilmi ja minut on oletettu mieheksi; huom kuvia ei käytetty) , eikä ole ollut ongelmaa saada lähestymisiä naisilta. Toisaalta olen saanut lähestymisiä kummaltakin myös ihan omana itsenäni olemisella (olen biseksuaali) enkä oikeastaan osaa samaistua mihinkään aloituksen "ongelmiin". Pelimiehet ja naiset ovat niin selkeä ryhmittymä että sellaisen tavatessa jo tietää olla miettimättä sitä juttu pidemmälle.
No hitto, pitää varmaan laittaa joku nainen kirjoittamaan mun deitti-ilmotukset ja -vastaukset tästä eteenpäin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tyhmä, mutta jos olisi pakko valita niin ottaisin ilman muuta miesten ongelmat. Olen tehnyt nettiprofiilin esiintyen miehenä (aivan tavallisena lyhyenläntänä iskämahaisena nelikymppisenä miehenä) ja sain naisilta sekä yhteydenottoja että vastauksia. Toista oli, kun oli profiili nelikymppisenä aivan tavallisena naisena.
Minäkin olen "esiintynyt" joskus nettimaailmassa miehenä (lähinnä ei ole tullut ilmi ja minut on oletettu mieheksi; huom kuvia ei käytetty) , eikä ole ollut ongelmaa saada lähestymisiä naisilta. Toisaalta olen saanut lähestymisiä kummaltakin myös ihan omana itsenäni olemisella (olen biseksuaali) enkä oikeastaan osaa samaistua mihinkään aloituksen "ongelmiin". Pelimiehet ja naiset ovat niin selkeä ryhmittymä että sellaisen tavatessa jo tietää olla miettimättä sitä juttu pidemmälle.
No hitto, pitää varmaan laittaa joku nainen kirjoittamaan mun deitti-ilmotukset ja -vastaukset tästä eteenpäin :D
Sitähän täällä on yritetty selittää että kannattaisi keskittyä vuorovaikutuksen opetteluun eikä leukansa jykevyyden mittaukseen...
Vierailija kirjoitti:
Mitkäköhän ne naisten "ongelmat" oikein ovat? Liian paljon miehiä josta valita?
Liian paljon miehiä jota eivät näe sinua ihmisenä ja tyrkyttää sinulle kyllästymiseen asti omia tarpeitaan. Ei edes siksi kiinnosta mikään deittailu eli ottaisin et miesten ongelmat että saisin olla rauhassa.
Ehdottomasti naisten ongelmat. Olisi kamalaa olla mies ja tavata satoja naisia, joiden kanssa haluaisi parisuhteen ja lapsia. Naisena olen tavannut vain viisi miestä, joiden kanssa olen halunnut edes seurustella ja heistäkin vain yhden kanssa halusin naimisiin ja lapsia. Ei mun pääni kestäisi jatkuvaa ihastumista eri ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se mistä tulee lopulta myös nuo miesten ongelmat eli ei kiinnosta edes olla tekemissä siinä mielessä miesten kanssa kun niitä ei kiinnosta muu kuin seksi.
Joku nainen kadehti miehiä kun he voivat tuosta vaan tehdä aloitteen haluamalleen naiselle mutta hän naisena ei voi.Joopajoo,otahan pakit työpaikan naiselta tai lähikaupan kassaneidiltä ja katso kuinka sen jälkeen jatketaan "kuin mitään ei olisi tapahtunut"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän täällä on yritetty selittää että kannattaisi keskittyä vuorovaikutuksen opetteluun eikä leukansa jykevyyden mittaukseen...
Ilmoituksen rustaamisesta on aika pitkä matka vuorovaikutukseen ja kuvittelisin molempien seikkojen olevan kunnossa. Enkä ihan ymmärrä miksi pitää olla noin hyökkäävä
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ollut mitään mistä valita. Pelkästään niitä jotka vaan vonkaa pelkkää seksiä eikä ole ollut sitä yhteyttä. Sinä ilmeisesti kuulut niihin jotka eivät ole valikoimassa jos kerta et tuota edes tajua.
Miesten.
1. Ajattelevaisia, hyviä miehiä vaikuttaa olevan vähemmän verrattuna vastaaviin naisiin. Parisuhteessa ja perheessä ajattelevaisuus on äärimmäisen tärkeää ja ajattelematon ihminen on lopulta usein tyhjää huonompi, kuten tällä palstallakin tulee ilmi. Tietenkään joka nainen ei ole hyvä, mutta ajattelevaiset naiset eivät ole mitään harvinaisuuksia.
2. Ei tarvitse yhtä paljon miettiä sitä, olisiko toinen "oikeasti halunnut jonkun muun" (ulkonäön puolesta), mutta on tullut musta siihen tulokseen, että ulkonäköni on tyydyttävä ja "tyytyy nyt muhun", niinkuin miehet toistuvasti ilmoittavat tekevänsä naisten ulkonäön suhteen. Ei kukaan oikeasti halua itselleen tätä, mieluummin olisin yksin. (Toki mieskin voi päätyä tähän tilanteeseen, jossa siihen tyydytään, mutta kaikesta päätellen harvemmin ja vähemmän pinnallisesti.)
Miehillä näyttää olevan spesifimpiä odotuksia naisten ulkonäölle kuin naisilla miesten. Ulkonäölleen ei tosiaan mitään erityisesti voi, kasvojen ja vartalon luusto ja muoto, pitkälti myös rasvan asettuminenkin, on geneettistä.
Eikä tarvitsisi ahdistua siitä, alkaako toinen jossain vaiheessa juosta nuorempien perässä eikä ahdistua muutenkaan yhtä usein muiden kyttäämisestä.
Miesten keskimäärin täytyy nähdä enemmän vaivaa parisuhteen saadakseen, koska
miehet ovat perinteisesti ottaneet aloitteellisuuden itselleen, joten naiset joista kiinnostutaan
saavat yleensä useita lähestymisiä. Kuitenkin loppujenlopuksi tämä "ylimääräinen" vaivannäkö tarkoittaa lähinnä sitä, että miehen pitää pystyä puhumaan naisille (= muille ihmisille), käyttäytyä hyvin ja liikkua jossain, jossa tutustuu naisiin (aika perusjuttuja elämässä, joista on muutenkin hyötyä). Mitään sirkustemppuja ei miehiltä oikeasti vaadita, ja jos näyttää siltä että jotkut naiset vaativat, voi valita itselleen muutakin seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten "ongelmat" tietenkin. Eli lähinnä valinnan vaikeudet
Valinnan vaikeudet siitä kenelle haluat olla pelkkä seksiobjekti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ollut mitään mistä valita. Pelkästään niitä jotka vaan vonkaa pelkkää seksiä eikä ole ollut sitä yhteyttä. Sinä ilmeisesti kuulut niihin jotka eivät ole valikoimassa jos kerta et tuota edes tajua.
Mitä tää maaginen yhteys on? Oletko siinä uskossa että miehen on saatava jalat alta, ennen kuin se on kelvollinen mihinkään?
No mulla on vaikeaa saada deittejä ja silloin äärimmäisen harvoin kun jonkun tapaa, hän joko ei ole kiinnostunut tapaamaan uudestaan tai haluaa ainoastaan seksiä. Ja olen nainen.
Ilmeisesti minulla on siis sekä miesten että naisten ongelmat, eli ihan kummat vaan kelpaisi, kunhan niistä toisista pääsisi eroon. Aika älytön tämä kysymys kyllä minusta on, koska ei kai nämä ongelmat yksinomaan sukupuolesta riipu ja muutenkaan eri ihmiset eivät koe samoja asioita ongelmallisiksi. Esimerkiksi tuon seksin suhteen kai näkemyksen jakautuvat hyvinkin paljon. Jos ihminen haluaisi pelkkää seksiä, mutta sitä on vaikea saada, on se tietysti ongelma, mutta ihan yhtä suuri ongelma on silloinkin, kun ei haluaisi pelkästään seksiä, mutta muuta ei ole tarjolla. Turha siihen on muiden tulla vänkäämään, että toisen ongelmat ovat vähäisempiä vain siksi, että itse kokisi ne vähäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää maaginen yhteys on? Oletko siinä uskossa että miehen on saatava jalat alta, ennen kuin se on kelvollinen mihinkään?
Sain onneksi sen ainoan miehen jota kiinnosti minussa muukin kuin ulkonäkö ja seksiä. Kai se sitten on se yhteys.
Naisten ongelmat. Hankkiutuisin paksuksi ja kasvattaisin lapsen yksin.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on vaikeaa saada deittejä ja silloin äärimmäisen harvoin kun jonkun tapaa, hän joko ei ole kiinnostunut tapaamaan uudestaan tai haluaa ainoastaan seksiä. Ja olen nainen.
Ilmeisesti minulla on siis sekä miesten että naisten ongelmat, eli ihan kummat vaan kelpaisi, kunhan niistä toisista pääsisi eroon. Aika älytön tämä kysymys kyllä minusta on, koska ei kai nämä ongelmat yksinomaan sukupuolesta riipu ja muutenkaan eri ihmiset eivät koe samoja asioita ongelmallisiksi. Esimerkiksi tuon seksin suhteen kai näkemyksen jakautuvat hyvinkin paljon. Jos ihminen haluaisi pelkkää seksiä, mutta sitä on vaikea saada, on se tietysti ongelma, mutta ihan yhtä suuri ongelma on silloinkin, kun ei haluaisi pelkästään seksiä, mutta muuta ei ole tarjolla. Turha siihen on muiden tulla vänkäämään, että toisen ongelmat ovat vähäisempiä vain siksi, että itse kokisi ne vähäisiksi.
Kai tajuat että tuo jälkimmäinen on myös miesten ongelma. Ainut erotus siinä on; ei haluaisi pelkästään seksiä, mutta sitäkään ei ole tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Miesten.
1. Ajattelevaisia, hyviä miehiä vaikuttaa olevan vähemmän verrattuna vastaaviin naisiin. Parisuhteessa ja perheessä ajattelevaisuus on äärimmäisen tärkeää ja ajattelematon ihminen on lopulta usein tyhjää huonompi, kuten tällä palstallakin tulee ilmi. Tietenkään joka nainen ei ole hyvä, mutta ajattelevaiset naiset eivät ole mitään harvinaisuuksia.
2. Ei tarvitse yhtä paljon miettiä sitä, olisiko toinen "oikeasti halunnut jonkun muun" (ulkonäön puolesta), mutta on tullut musta siihen tulokseen, että ulkonäköni on tyydyttävä ja "tyytyy nyt muhun", niinkuin miehet toistuvasti ilmoittavat tekevänsä naisten ulkonäön suhteen. Ei kukaan oikeasti halua itselleen tätä, mieluummin olisin yksin. (Toki mieskin voi päätyä tähän tilanteeseen, jossa siihen tyydytään, mutta kaikesta päätellen harvemmin ja vähemmän pinnallisesti.)
Miehillä näyttää olevan spesifimpiä odotuksia naisten ulkonäölle kuin naisilla miesten. Ulkonäölleen ei tosiaan mitään erityisesti voi, kasvojen ja vartalon luusto ja muoto, pitkälti myös rasvan asettuminenkin, on geneettistä.
Eikä tarvitsisi ahdistua siitä, alkaako toinen jossain vaiheessa juosta nuorempien perässä eikä ahdistua muutenkaan yhtä usein muiden kyttäämisestä.
miehet ovat perinteisesti ottaneet aloitteellisuuden itselleen, joten naiset joista kiinnostutaan
saavat yleensä useita lähestymisiä. Kuitenkin loppujenlopuksi tämä "ylimääräinen" vaivannäkö tarkoittaa lähinnä sitä, että miehen pitää pystyä puhumaan naisille (= muille ihmisille), käyttäytyä hyvin ja liikkua jossain, jossa tutustuu naisiin (aika perusjuttuja elämässä, joista on muutenkin hyötyä). Mitään sirkustemppuja ei miehiltä oikeasti vaadita, ja jos näyttää siltä että jotkut naiset vaativat, voi valita itselleen muutakin seuraa.
Luuletko että mies keksii helposti oikeita vuorosanoja tuntemattomalle naiselle? Kyllä tämä on suurikin ylimääräinen vaiva.
Vastasin a, koska en halunnut ap:n luulevan, että haukun häntä tyhmäksi. 😞 Naisena olen kokenut, ettei treffipalstoilla pyöri kovin potentiaalista väkeä. Sarjadeittailijoita, vonkaajia ja ongelmaisia valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten.
saavat yleensä useita lähestymisiä. Kuitenkin loppujenlopuksi tämä "ylimääräinen" vaivannäkö tarkoittaa lähinnä sitä, että miehen pitää pystyä puhumaan naisille (= muille ihmisille), käyttäytyä hyvin ja liikkua jossain, jossa tutustuu naisiin (aika perusjuttuja elämässä, joista on muutenkin hyötyä). Mitään sirkustemppuja ei miehiltä oikeasti vaadita, ja jos näyttää siltä että jotkut naiset vaativat, voi valita itselleen muutakin seuraa.Luuletko että mies keksii helposti oikeita vuorosanoja tuntemattomalle naiselle? Kyllä tämä on suurikin ylimääräinen vaiva.
Oletko ihan tosissasi? Jos, niin kannattaisi opetella tuntemattomien lähestyminen ylipäänsä. Opettele avaamaan keskustelu mummojen ja pappojen kanssa, puhu naapureille hississä ja rappukäytävässä, vaihda lähikaupan kassan kanssa pari sanaa ostosten yhteydessä jne.
Minusta ihmisessä on ihan oikeasti jotain perustavanlaatuisesti pielessä, jos hänestä on suuri ylimääräinen vaiva löytää puhumista muiden ihmisten kanssa. Siinä ei silloin ole paljon väliä, minkä näköinen mies on kyseessä.
Täyttä puppua.