Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi naisten on niin vaikeaa pysytellä hoikkana

Vierailija
22.11.2017 |

Jos mä olisin nainen, niin mä ainakin olisin hoikka.

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet mies, niin kuulut erittäin todennäköisesti 66 prosenttia -kastiin ja kritisoit kaiken kokoisia naisia. 

Vierailija
122/186 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös, miksen ole löytänyt tosihyvännäköistä ja rikasta ja muutenkin täydellistä miestä (huh alkoi melkein oksettaa tämä kuvaus). Kaikki ovat olleet taviksia ja joillakin vatsaa jo 30-vuotiaana. Mä en tajua. Mikä meni pieleen? Miksei ne miehet pidä kunnostaan huolta ja tienaa enemmän?

Oletko tosi hyvännäköinen fitnessnainen?

Nähtävästi naiset ihan oikeasti ajattelevat niin että _normaalipainoisuuden_ vastine on pitkä, tumma, geneettisesti komea ja rikas mies. Ei ole, normaalipainoisen tavisnaisen vastine on esim. normaalissa työssä oleva tavismies.

Jos näytät luontaisesti missiltä ja trimmaat itsesi timmiksi, sitten aletaan puhua menestyneistä komistuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös, miksen ole löytänyt tosihyvännäköistä ja rikasta ja muutenkin täydellistä miestä (huh alkoi melkein oksettaa tämä kuvaus). Kaikki ovat olleet taviksia ja joillakin vatsaa jo 30-vuotiaana. Mä en tajua. Mikä meni pieleen? Miksei ne miehet pidä kunnostaan huolta ja tienaa enemmän?

Oletko tosi hyvännäköinen fitnessnainen?

Nähtävästi naiset ihan oikeasti ajattelevat niin että _normaalipainoisuuden_ vastine on pitkä, tumma, geneettisesti komea ja rikas mies. Ei ole, normaalipainoisen tavisnaisen vastine on esim. normaalissa työssä oleva tavismies.

Jos näytät luontaisesti missiltä ja trimmaat itsesi timmiksi, sitten aletaan puhua menestyneistä komistuksista.

Edellisen tekstin kirjoitti mies, jonka kuvalla pelotellaan naisia.

ohis

Vierailija
124/186 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity juurikaan aloitukseen , mutta on muuten tosi mielenkiintoinen juttu. Olen mies ja aineenvaihduntani alkoi kiihtyä pari vuotta sitten öisin, syke kohosi nukkuessa 80-90 tasolle, normaali leposyke oli kuitenkin alle 60. Laihduin n. 20 kg, takaisin BMI alarajalle, lääkärit epäilivät kilpirauhasen ylitoimintaa, kaikki kuitenkin oli normaali arvoissa. No syyksi paljastui nyt alkusyksystä, kahden vuoden jälkeen, että olen jotenkin allerginen oari vuotta sitten hankitulle tekokuituiselle yöpeitteelle ja sen kiskotus sai aineenvaihdunnan kiihtymään öisin, nukuin kuitenkin omasta mielestä mainiosti vaikka tietysti hikoilin hieman. Nyt syyn laihtumisen syyn paljastuttua ajattelin kuitenkin säästää peitteen, onhan se helppo keino painohallintaan ja ehkä se toimii jonkinlaisena "siedätyshoitona" allergiaan.

Vierailija
125/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin eräänä päivänä lenkille. Olin puoli tuntia kävellyt, kun jokainen perheenjäsenistä alkoi soitella minulle, että milloin tulet kotiin. Kun tulin kotiin, eteisessä oli sellainen vastaanottokomitea vastassa kuin olisin ollut ainakin viikon poissa. Muuta liikuntaa tässä tilanteessa ei voi edes ajatella, vaan se pitää pystyä aloittamaan kotiovelta.

Vierailija
126/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on huono itsekuri. Pikadietit ei auta kun ei niitäkään jakseta noudattaa.

Vierailija
127/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa aina mietin. Olen kolmen lapsen äiti, kohta 40 v. ja painan 59 kg (174 pitkä). Lihastakin ja muotoja löytyy. Syön mitä sattuu mutta treenaan.

Niin minäkin 40-vuotiaana. En lihonut millään. Nyt lähemmäs 50-vuotiaana pelkkä ruoan näkeminen kasvattaa vyörengasta ja jenkkakahvoja. 10 vuotta ja + 10 kg, vaikka todellakin syön paljon terveellisemmin ja vähemmän kuin nuorempana.  

Et ehkä kaipaa tätä kommenttia, mutta sarkopenia (lihasmassan väheneminen) selittää ainakin osan lihomisesta keski-iässä ja etenkin vaihdevuosien jälkeen: kun lihasmassa vähenee, niin vähenee myös kulutus levossa. Kannattaa lenkkeilyn lisäksi nostaa rautaa, ei pelkästään laihtuakseen, vaan myös välttääkseen muita iän mukanaan tuomia lieveilmiöitä. 

Vierailija
128/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi sanoo aamen = perse räjähtää.

Vierailija
129/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma tuntuu koskevan erityisesti länsimaalaisia naisia. Asuin 7 vuotta Japanissa ja vuoden Etelä-Koreassa, ja siellä samanlaista ilmiötä ei ollut. Vanhat täditkin näyttivät vartalon ja pukeutumisen perusteella nuorilta naisilta, jos ei kasvoja nähnyt. Keski-iän ylittäneet naiset harrastivat aktiivisesti esim patikointia tai tanssia, kaikki pysyivät skarppeina ja hoikkina hektisestä työelämästä huolimatta. Söivät pienempiä annoksia kuin täällä, ei herkkuja, eikä liikaa löhöilyä tvn edessä. Ei se ole rakettitiedettä. Ei ihme että ovat pitkäikäisiä

Vierailija
130/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet mies, niin kuulut erittäin todennäköisesti 66 prosenttia -kastiin ja kritisoit kaiken kokoisia naisia. 

Niin kuulunkin. Vatsalihakset näkyy, rasvaprosentti kympin tuntumassa, mutta ylipainoinen. :)

Vierailija
131/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehdi liikkumaan. Joko olen töissä 10h niinä päivinä kun en ole koulussa tai olen koulussa sen 8h ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä koulutöitä.

Bull Mentulan sanoin: "kyllä läski aina selitykset keksii"

Vierailija
132/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin usein mietin että jos olisin mies niin olisin lihaksikas. Miesten ei tartte laihduttaa. Senku vaa punttaa. En tajua miksi kaikki miehet ei bodaa.

Lihasten kasvattaminen vaatii aikaa ja työtä ja välineitä ja terveyttä jne. Hoikkuus vaatii sitä, että ei syö itseään läskiksi. Huomaatko eron?

Vierailija
133/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuttiin naisista, mikä oikeus täällä on vatvoa miehien epäkohtia, jos naisien ei saa?

Vierailija
134/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin usein mietin että jos olisin mies niin olisin lihaksikas. Miesten ei tartte laihduttaa. Senku vaa punttaa. En tajua miksi kaikki miehet ei bodaa.

Lihasten kasvattaminen vaatii aikaa ja työtä ja välineitä ja terveyttä jne. Hoikkuus vaatii sitä, että ei syö itseään läskiksi. Huomaatko eron?

Miehillä kasvaa niin helposti lihas naisiin verrattuna, joten miksi en punttaisi, jos olisin mies. Liikunta on kivaa.

Vierailija
135/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkoht huomio: On tosi helppoa olla laiha ja hyväkuntoinen, jos elämässä on kaikki hyvin: rahaa harrastaa,ei suurta stressiä, ei sairauksia jne. Ihan itsestäänkin ihan normaalilla elämällä laihtuu. Se mikä lihottaa,ovat huolet, stressi, ongelmat, sillä niistä seuraa uniongelmia, väsymystä, ja sitten aikataulutus ei enää onnistu, vaan asiat kasaantuvat, ei ole enää aikaa ja jaksamista liikunnalle, terveellinen ruoka ei enää himota, on vaikea rauhoittua ja siihen käyttää kaloripitoista ruokaa, vaikkei herkkuja söisikään. Immuunijärjestelmä heikkenee ja sitten on kaikki flunssat sun muut ja hommat leviää käsiin entisestään. Toisin sanoen, jos elämän perusasiat on kunnossa on helppoa olla itsekin kunnossa. Tästä syystä en kyllä syyllistäisi ketään heidän kiloistaan.

Vierailija
136/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 90 kg. Käyn joka toinen päivä salilla (näkyviä lihaksia paljon). Lisäksi harrastan tennistä, lenkkeilyä, uintia jne. Herkkuja en syö. Tavallista ruokaa, puuroa, kasviksia ja vihanneksia. Läskiäkin löytyy. En tiedä mitä voisin paremmin tehdä mut näytän ihan hyvältä.

Vierailija
137/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin eräänä päivänä lenkille. Olin puoli tuntia kävellyt, kun jokainen perheenjäsenistä alkoi soitella minulle, että milloin tulet kotiin. Kun tulin kotiin, eteisessä oli sellainen vastaanottokomitea vastassa kuin olisin ollut ainakin viikon poissa. Muuta liikuntaa tässä tilanteessa ei voi edes ajatella, vaan se pitää pystyä aloittamaan kotiovelta.

Mikä tämän viestin pointti oli? Sinun on syötävä liikaa ja epäterveellisesti koska perhe soittelee kun olet lenkillä?

Vierailija
138/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän viestin pointti oli? Sinun on syötävä liikaa ja epäterveellisesti koska perhe soittelee kun olet lenkillä?

Ihmisillä on hassu käsitys, että liikkumattakin sitä energiaa purskahtelee, jos vain syö "oikein". Kun on univajetta ja kaikki päivät täynnä tekemistä, muttei kuitenkaan aikaa omalle kuntoliikunnalle, niin helposti energiaa hakee sieltä mistä sitä helpoiten ja nopeiten saa: ruuasta. Se auttaa selviämään siitä tunnista ja siitä päivästä, vaikka pitkällä aikavälillä kertyykin läskiksi ja väsyttää entisestään. Jostain se energia on kuitenkin saatava juuri sillä hetkellä kun lapsi itkee ja työt painaa päälle, laskut on maksettava ja pyöränkumikin puhkesi. Tiedän tapauksia, joissa purraan hammasta ja juodaan lisää kahvia ja vuoden päästä laihtuneena itketään lattialla kun ei ole enää voimia nostaa edes kättä. Ei kumpikaan näistä ole hyvä, mutta jostain syystä se laihempi uupunut on parempi ihminen.

Vierailija
139/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla hoikka? Jos mä olisin mies hyväksyisin kaikki naiset, sellaisena kuin he ovat. Olen nainen, ja hyväksyn kaikki ihmiset sellaisena kuin he ovat.

Vierailija
140/186 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun olet mies, niin voit paineitta olla läski. Vai kuinka?