En ymmärrä miksi naisten on niin vaikeaa pysytellä hoikkana
Jos mä olisin nainen, niin mä ainakin olisin hoikka.
Kommentit (186)
Kun ei ymmärretä että pysyvään hoikkuuteen on vain yksi tie ja se on elämäntapamuutos eikä pikadieetti
Jos kaikki naiset olisivat hoikkia, edellytettäisiin jotain muuta ulkonäöltä, millä erottua.
Googlaa se artikkeli, jossa kerrotaan miksi nykynaisilla on vaikeampaa pysyä hoikkana kuin heidän äideillään.
Miksi miesten on niin vaikea tulla rikkaaksi? Jos minä olisin mies, niin olisin superrikas!
Jos et ymmärrä, yritä vaikka lukea ylipainosta, ehkä ymmärrät sitten paremmin.
Viihdyn pullukkana, pidän hyvästä ruoasta. Minulle ei ole tarpeen olla hoikka. Minulla on ihan tarpeeksi hyvä itsetunto näinkin. En välitä mitä muut minusta ajattelevat, varsinkaan miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten on niin vaikea tulla rikkaaksi? Jos minä olisin mies, niin olisin superrikas!
Kaikki eivät voi olla rikkaita, mutta kaikki voivat olla hoikkia.
Muistetaan taas, että miehistä 2/3 on ylipainoisia ja etenkin nuorten miesten lihavuus lisääntyy kovaa vauhtia. Ja ei, se ei johdu siitä että he olisivat bullmentuloita.
Itse ihmettelen miehiä, joilla ei ole sosiaalisia taitoja. Jos itse olisin mies niin kaataisin halutessani naisia kuin heinää, koska tietäisin kuinka saada heidät kiinnostumaan itsestäni ja ennen kaikkea hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn pullukkana, pidän hyvästä ruoasta. Minulle ei ole tarpeen olla hoikka. Minulla on ihan tarpeeksi hyvä itsetunto näinkin. En välitä mitä muut minusta ajattelevat, varsinkaan miehet.
Sama. Tämä on jälleen sarjassamme "What's in it for me?" eli miksi minun pitäisi välittää siitä, mitä aloittaja minusta ajattelee?
Noin mäkin luulin koko elämäni 26-vuotiaaksi asti. Nyt ikää 28 ja olen lihonut kahdessa vuodessa 20 kg. Mitään en ole muuttanut. Syön mitä haluan enkä liiku paitsi hyötyliikunta. Koskaan en ole liikuntaa harrastanut eikä koskaan oo tarvinut katsoa syömisten perään. Olen nyt normaalipainon ylärajoilla mutta pidän itseäni läskinä. Mahamakkarani on sen näköinen kuin olisin 9 kuulla raskaana.
Tätä olen itsekin ihmetellyt, oltuani kolmikymppiseksi asti hyvin hoikka, ja aloin sen jälkeen lihoa. Pienen lihomisen olisin ymmärtänyt luonnollisena, koska autoilu lisääntyi ja ruuhkavuosien stresseissä kuntoliikunta väheni.
Mutta sitä minun on vaan vaikea ymmärtää että 30-43 ikävuoden välillä olen lihonut 53-kiloisesta 96-kiloiseksi. Mun elämäntavat ei ole mitenkään täydelliset, mutta ei todellakaan myöskään sellaiset mitä stereotyyppisesti "läskiltä" odotetaan. En juurikaan välitä makeista herkuista, en napostele koko ajan jotain välipaloja. Olen lihottanut itseni lähinnä tavallisella ruoalla jota tulee ilmeisesti syötyä liian isoja annoksia konttorityöläiselle.
En tajua yhtään!! Mä oon aina ollut hoikka ja syönyt normaalisti. En kertakaikkiaan tajua kuinka paljon pitää syödä, että pysyy lihavana??
Ja miten epäreilua on, että täällä syödään itsensä sairaaksi, ylimäärin ja tuolla jossain nähdään nälkää!! Miten ihmisillä on edes varaa syödä niin paljon? En ymmärrä yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin nainen, niin mä ainakin olisin hoikka.
Kyllä sinusta nainen saadaan, lääkärillä. Voit sitten todistaa väitteesi.
En ehdi liikkumaan. Joko olen töissä 10h niinä päivinä kun en ole koulussa tai olen koulussa sen 8h ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä koulutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan taas, että miehistä 2/3 on ylipainoisia ja etenkin nuorten miesten lihavuus lisääntyy kovaa vauhtia. Ja ei, se ei johdu siitä että he olisivat bullmentuloita.
Itse ihmettelen miehiä, joilla ei ole sosiaalisia taitoja. Jos itse olisin mies niin kaataisin halutessani naisia kuin heinää, koska tietäisin kuinka saada heidät kiinnostumaan itsestäni ja ennen kaikkea hymyilemään.
Mistä se miesten ylipaino sitten johtuu, kun heidän rasvaprosenttinsa kuitenkin on yli 10 prosenttiyksikköä naisia matalampi?
Miten saisit naiset kiinnostumaan itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
En ehdi liikkumaan. Joko olen töissä 10h niinä päivinä kun en ole koulussa tai olen koulussa sen 8h ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä koulutöitä.
SELISELI
Naiset (ja miehet, oletko huomannut?) on evoluutio kehittänyt sellaiseksi että ylipaino herkästi varastoituu. Siksi. Lajin kehityksen kannalta siitä on ollut enemmän hyötyä kuin haittaa.
En ymmärrä, miksi miesten on niin vaikea pysyä järkevinä? Jos mä olisin mies, kai mulla olis edes vähän jotain järjen tynkää päässä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua yhtään!! Mä oon aina ollut hoikka ja syönyt normaalisti. En kertakaikkiaan tajua kuinka paljon pitää syödä, että pysyy lihavana??
Ja miten epäreilua on, että täällä syödään itsensä sairaaksi, ylimäärin ja tuolla jossain nähdään nälkää!! Miten ihmisillä on edes varaa syödä niin paljon? En ymmärrä yhtään!
Ole sitten onnellinen, jos olet sellaiset geenit saanut, ettet lihoa helposti. Tasan ei käy onnen lahjat.
Olen hoikka, eikä se nyt niin vaikeaa ole. Olen nainen.