Lopettaisitko työt jos voittaisit 15 tuhatta euroa?
Kommentit (64)
Tuo summa ei muuttaisi elämääni suuntaan eikä toiseen.
Oletko tosiaan noin tyhmä etkä ymmärrä rahasta mitään?
Tommosen summan saa helposti kun liukastuu marketin vessassa
alle vuoden osingot, saishan sitä joo hiukan jotain osakkeita lisää joista sitten 1500e osinkoja vuosittain ..mutta..
Eihän tuolla pärjää kuin muutaman kuukauden.
Minulla on tuon verran työttömänä säästössä ja koen jatkuvaa ahdistusta rahan puutteesta. Tuolla summalla pärjää Suomessa korkeintaan 6kk pääkaupunkiseudulla.
Jotta lopettaisin rahasta stressaamisen sitä pitäisi olla indeksirahastossa tai tilillä noin 400 tonnia
No ei kyllä ole kovin iso summa. Jatkaisin elämää ihan normaalisti
Toi nyt ei meille mikään älyttömän iso summa ole. Ei sillä talolainaa saa maksettua pois. Ehkä hommattais toinen ilppi ja käytäs etelässä.
En. Minulla on pienituloisena säästössä todella pitkän ajan säästämisellä vajaa 20 tonnia ja se ei todellakaan ole hyvä pahan päivän turva. Nolla perään niin ollaan oikeammilla jäljillä.
Ap on 5 vee : on niiiiiin valtava summa
😂🤣😂🤣
Suomen hintatasolla 15 tonnia on aivan mitätön summa. Tuon verran saa suunnilleen vuoden aikana absoluuttista viimeisjaista sosiaaliturvaa että pysyy juuri ja juuri hengissä jos on työtön.
Puoleksi vuodeksi voisin lopettaa työt. Sitten joutuisi mennä taas tienaamaan lisää.
Jäisin vuotta aikaisemmin eläkkeelle.
Tuo on bruttona minun 4 kuukauden palkkani. En todellakaan voisi lopettaa töitä noin pienestä summasta.
Vierailija kirjoitti:
Moisella summalla eläisi nuukasti korkeintaan 2 vuotta.
Harvassa paikassa Suomea pysyy noin pienellä summalla elossa 2 vuotta. Se tekisi 625 euroa kuussa kaikkeen mahdolliseen ruokaan, elämiseen tai vuokraan, laskuihin, terveydenhuoltoon.
Monilla pikkupaikkakunnillakaan ei enää saa edes noin halpaa asuntoa (kuukausivuokra).
15 tuhatta euroa ei ole paljon nykysuomessa, sillä ei pitkään maksele vuokria ja muita kalliita elinkustannuksia.
Moisella summalla eläisi nuukasti korkeintaan 2 vuotta.