En ymmärrä miksi naisten on niin vaikeaa pysytellä hoikkana
Jos mä olisin nainen, niin mä ainakin olisin hoikka.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
En ehdi liikkumaan. Joko olen töissä 10h niinä päivinä kun en ole koulussa tai olen koulussa sen 8h ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä koulutöitä.
Ei liikunta laihduta. Ruokavalio lihottaa ja myös laihduttaa. Puhun kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies, tuo evoluution bottom of the barrel. En ottaisi enää ikinä moista töykeää, tyhmää, läskiä, pienimunaista reppanaa.
Alapeukutin, vaikka olen nainen. Suomalainen mies on paras. Isäni, veljeni, poikani ja miesystäväni ovat upeita, arvostettavia, rakastettavia, ihania ihmisiä. Niin myös miespuoliset ystäväni ja lukemattomat muut suomalaiset miehet. Minä arvostan suomalaisia miehiä ja niin onneksi arvostavat useimmat muutkin naiset.
Harmi vain että miehet eivät arvosta naisia.
Tuo lyömäase "minun verorahoillani maksetaan sinun terveydenhoitosi" ei perustu puolueettomiin faktoihin. THL:n sivuilla on juttu "Lihavuus tulee kalliiksi", jossa kerrotaan (suora lainaus) "Arvioilta 1,4−7 % Suomen kaikista terveysmenoista johtuu lihavuudesta." THL pitää sitä paljona ja julistaa suureen ääneen ylipainon tulevan kalliiksi. Otetaanpa huomioon, että ylipainoisia on noin puolet väestöstä. Myös ylipainoiset maksavat veroja. Ylipainoiset eivät siis rasita hoikkien kukkaroa lainkaan siinä suhteessa kuin he tuntuvat yleisesti luulevan. Me kaikki maksamme myös mm. urheiluvammojen hoidosta ja urheilusta aiheutuneista kulumista seuranneet kustannukset verovaroista. Omassa tuttavapiirissäni ei ole ainuttakaan ylipainon aiheuttamien syiden takia sairaslomilla ollutta. En myöskään sellaista, jolle olisi tehty ylipainosta johtuvia operaatioita. Urheilun takia pitkillä sairaslomilla ja jopa leikkauksissa olleita tunnen useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin nainen, niin mä ainakin olisin hoikka.
Mäkin usein mietin että jos olisin mies niin olisin lihaksikas. Miesten ei tartte laihduttaa. Senku vaa punttaa. En tajua miksi kaikki miehet ei bodaa.
Lihasten kasvattaminen vaatii aikaa ja työtä ja välineitä ja terveyttä jne. Hoikkuus vaatii sitä, että ei syö itseään läskiksi. Huomaatko eron?
En. Hoikkuus nimittäin vaatii noita samoja juttuja. Jos siis meinaa pysyä hoikkana JA terveenä.
Paitsi, eetä kyse oli pelkästään hoikkuudesta... joten unohda kaikki mitä kirjoitin...
No ei tasan murene terveys siihen, että ei syö itseään lihavaksi. Päinvastoin. Ja hoikkana pysyy, jos ei syö yli kulutuksensa. Ei tarvitse treenata hulluna vuosien ajan, kuten lihaksia kasvattaessa. Ihan sen verran liikuntaa riittää, mitä terveyden takia on muutenkin suositeltavaa liikkua.
Kiva juttu sinulle, muttei minulle. Saan veronmaksajana kustantaa sinun polvistasi jotka paukkuvat ja napsahtelevat muutaman kymmenen vuoden päästä.