Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöks, apua mitä mauttomia päähörhötyksiä ihmiset laittavatkaan tyttövauvojensa päähän!

Vierailija
20.11.2017 |

Katselin lehden ristiäisilmoituksia ja kuvissa toinen toistaan mauttomampia hörhötinpalloja pienten tyttöjen päässä, mikä saa laittamaan sellaisen lapsen päähän?! Osa ruusuttimista on lähes suurempia kuin vauvan pää!

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauvalle ristiäisiin rusettihörhöke ja pojalle lippalakki.

Vierailija
62/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvatkaa on tämä idioottimainen muoti lähtenyt av-mammojen palvomista blogeista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pannat vauvalla on ihania. Toki ylisuuret rusetit ja kukat on asia erikseen, mutta sopivan kokoinen päänkoriste täydentää hyvin juhlapuvun kokonaisuutta.

Tässä se syy niille pantojen käytölle, pääasia että vanhemman mielestä näyttää kivalta. Lapsesta viis, kärsiköön rutkale pään ympärillä.

Mä en nyt ihan tajunnut, eikö jokainen vanhempi pue lapsensa niin että hän näyttää kivalta? Vai puetko itse lapsesi rumaksi?

Ja miten se lapsi kärsii pannasta?

Itsellä ei siis lapsia ole mutta en oikein tajua tätä kommenttia, kaikkien muiden mielipide on oltava sama kuin oman? Jos siniset sukat on rumat niin niiden on oltava kaikkien muidenkin mielestä rumat ??

En toki voi kaikkien maailman lasten puolesta puhua, mutta iso osa lapsista tempoo päästään ylimääräiset härpäkkeet jos vain pystyy. Itse olen lapsesta asti inhonnut pantoja, pinnejä, pompuloita ja joitain hattuja, koska ne tuntuvat pahalta päässä. En sanonut viestissäni pantojen olevan rumia, vaan pointti oli lähinnä se, että ne eivät ole käytännöllisiä, eikä niillä ole muuta virkaa kuin vanhemman ilahduttaminen. Toki jos isompi lapsi haluaa itse päässään tuollaista pitää niin kaikin mokomin.

Vierailija
64/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
65/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvatkaa on tämä idioottimainen muoti lähtenyt av-mammojen palvomista blogeista?

Luulis bloggareilla jos kellään olevan sen verran tyylitajua etteivät ko. hölmöön ilmiöön lähde mukaan.

Vierailija
66/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljut olmin näköiset vauvat, iso härpäke päässä. Naurettavan näköistä.

On se!

Vierailija
67/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideillä on tapana pukea lapsensa mieleisekseen koriste-esineeksi, josta kelpaa ottaa kuvia ja laittaa äitylikavereiden kommentoitavaksi Facebookiin. 

"Vähän pinkkiä pikkuneidille, on hän niin suloinen! #äitintyttö"

Vierailija
68/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuommosia propelleita ja kyrpähyrriä pitää lasten päähän pukea. Todella mautonta.

Vierailija
69/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuommosia propelleita ja kyrpähyrriä pitää lasten päähän pukea. Todella mautonta.

Repesin tälle! xD

Vierailija
70/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kaikilla on oma makunsa, ja se maku tuppaa seurailemaan muotia ja sitä mikä sattuu olemaan pinnalla.

Silti pakko myöntää, että ahdistaa kaikki vauvojen sukupuolettaminen, jollaisena nämä rusetitkin näen. Vähän kuin Aku Ankassa, jossa hahmo on mies eli normi, jollei sitä ole erikseen merkattu jättirusetilla ja silmäripsillä. Rehellisesti sanottuna mielikuva joka minulle syntyy vauvojen ruseteista on se, että äiti häpeää vauvaansa, sen kaljuutta ja epänaisellisuutta :(

Vierailija
71/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://baby-bangs.com/index2.php

noita ei onneksi sentään vielä näy Suomessa.

Vierailija
72/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttövauvalla ei ole hiuksia, pitää laittaa rusetti, että erottaa tytön pojasta. Ainut ongelma tässä on se, että kaljussa päässä ”hiuskoriste” näyttää vieläkin typerämmältä kuin hiusten kanssa.

Vierailija
73/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan noita tutuja jo Suomessakin ollut myynnisä vuosikymmeniä.

Vierailija
74/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, meillä oli pitsinauha ja siinä pieni vaaleanpunainen rusetti (2-3 senttinen) ja pieni helmi. Minusta kaunis. Mutta onko tämä hirvitys?

https://www.ozbaby.fi/tuote/kastepanta-vaaleanpunainen-helmilla-klione/…

Suunnilleen tällainen mutta valkoisella helmellä. Minusta sopii kastemekkoon oikein hyvin ja on kulkenut suvussa jo 50 vuotta, kuten mekkokin.

Vierailija
75/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne myy tutuja vaan vauvojen peruukkeja että ei luultaisi pojiksi.

Vierailija
76/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne myy tutuja vaan vauvojen peruukkeja että ei luultaisi pojiksi.

Kuke tuommosista stressaa oikeesti? Vauvat kehittyy yksilöllisesti. Saahan ne pukea miten tahtoo. Kiinnostaako muka tuntemattomia ihmisiä niin valtavasti joku älisevä sinappikone tai se onko se tytöt tai poika?

Vierailija
77/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, meillä oli pitsinauha ja siinä pieni vaaleanpunainen rusetti (2-3 senttinen) ja pieni helmi. Minusta kaunis. Mutta onko tämä hirvitys?

https://www.ozbaby.fi/tuote/kastepanta-vaaleanpunainen-helmilla-klione/…

Suunnilleen tällainen mutta valkoisella helmellä. Minusta sopii kastemekkoon oikein hyvin ja on kulkenut suvussa jo 50 vuotta, kuten mekkokin.

Mä en tykkää mistään noista vauvan päässä, en laittaisi omalle lapselleni. Itsellä vain poikia ja lapsiluku täynnä, joten onneksi ei tarvi moista edes ajatella enää.

Vierailija
78/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän aloituksen kuun alussa ja näköjään lehdenkin mielestä kuva oli erityisen typerä, sillä ovat ottaneet sen pois:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3017054/miksi-tuolla-vauvalla-kuvassa-d…

Siis sellainen luonnollisen näköinen Arnol's-donitsin näköinen viritys kuminauhassa.

Vierailija
79/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä härpäkkeistä tulee mieleeni, että häpeävätkö äidit rumia lapsiaan? Yrittävät koristeilla tehdä kaljuista pallopäistään muiden silmissä viehättävämpiä? Ne kauniit lapset ovat ilman mitään koristeita. Hirvittävä trendi, että jo vauvana sinut arvoitetaan ulkonäkösi perusteella. Ei ihme, että nuoriso on niin ulkonäkökeskeistä, kun vanhemmat elävät elämäänsä pelkästään somessa.

Vierailija
80/157 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pannat vauvalla on ihania. Toki ylisuuret rusetit ja kukat on asia erikseen, mutta sopivan kokoinen päänkoriste täydentää hyvin juhlapuvun kokonaisuutta.

Tässä se syy niille pantojen käytölle, pääasia että vanhemman mielestä näyttää kivalta. Lapsesta viis, kärsiköön rutkale pään ympärillä.

Mä en nyt ihan tajunnut, eikö jokainen vanhempi pue lapsensa niin että hän näyttää kivalta? Vai puetko itse lapsesi rumaksi?

Ja miten se lapsi kärsii pannasta?

Itsellä ei siis lapsia ole mutta en oikein tajua tätä kommenttia, kaikkien muiden mielipide on oltava sama kuin oman? Jos siniset sukat on rumat niin niiden on oltava kaikkien muidenkin mielestä rumat ??

Kuminauha muuttaa lapsen pään muotoa.

Ei kannata käyttää, tai kallo voi luutua väärän malliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi