Yöks, apua mitä mauttomia päähörhötyksiä ihmiset laittavatkaan tyttövauvojensa päähän!
Katselin lehden ristiäisilmoituksia ja kuvissa toinen toistaan mauttomampia hörhötinpalloja pienten tyttöjen päässä, mikä saa laittamaan sellaisen lapsen päähän?! Osa ruusuttimista on lähes suurempia kuin vauvan pää!
Kommentit (157)
Tommosia jättirusetteja oon nähny myös pipoihin ommeltuna vähän isommilla lapsilla. On tosiepäkäytännöllisiä, kun raskas kangasmöykky painaa pipon jatkuvasti silmille.
Vierailija kirjoitti:
Tommosia jättirusetteja oon nähny myös pipoihin ommeltuna vähän isommilla lapsilla. On tosiepäkäytännöllisiä, kun raskas kangasmöykky painaa pipon jatkuvasti silmille.
Joo mutta googlatkaapa niitä pantoja joissa on vauvan pään kokoinen tekokukka, juuri viikonloppuna näin ristiäisissä vauvan päässä oranssin sellaisen. Näytti tökeröltä.
Vierailija kirjoitti:
Huh, mielestäni on kyllä tökerön näköisiä kun noita kuvia katselee. Ehkä tuo on joku muotivillitys mikä menee ohi, itse en käyttäisi. Toisaalta eipä se minun pyllyä kutita jos joku muu niitä tai muitakaan asusteita haluaa käyttää.
Isona tyttönä lapsi katselee nolona ristiäiskuviaan..."Mitä ***mettiä mulla on päässä?!!" Niinpä...Thanks äiti.
Ah.
https://i.pinimg.com/736x/6b/29/32/6b293224a4652544793a8b7a2d5ea9d6--ba…
https://i.pinimg.com/736x/c4/ea/9c/c4ea9cd6d169150adacf4ab082674291--re…
https://img0.etsystatic.com/149/1/6802516/il_340x270.1199234976_ms0y.jpg
https://img0.etsystatic.com/188/1/9092513/il_340x270.1349860734_r4qy.jpg
https://img1.etsystatic.com/191/0/12703568/il_340x270.1334667941_wkam.j…
https://img1.etsystatic.com/026/2/9354432/il_340x270.624137643_i93k.jpg
https://img1.etsystatic.com/183/0/12499566/il_340x270.1368741845_qm4d.j…
Tulee mieleen että lapsi koristellaan kuin lahjapaketti ("Lapsi on lahja!"), iso ruusuke vaan päälle. No, eivät kaikki pannat ihan kamalia kuitenkaan ole. Auttaa asiaa jos on tukkaa, ei näytä _hiuspanta_ niin pöljältä. Ja kun panta ei ole liioitellun kokoinen viritelmä, näkyy se lapsi eikä RUUSUKEHÄRPÄKE(+lapsi).
https://img1.etsystatic.com/194/1/11569189/il_340x270.1284139227_q5t6.j…
https://img0.etsystatic.com/159/1/10642491/il_340x270.1135614756_9xe5.j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, luuletteko te, että vauva ei mitenkään reagoisi siihen, jos sillä olisi hullun epämukava olo jossain pannassa? jos joku pitää väkisin niitä vauvalla tai liimaa paikoilleen, niin silloinkin vika on äidissä eikä pannassa.
Eikä varmaan samat ihmiset kohkaa sukupuolineutraalista pukeutumisesta ja samalla pue lastaan rusettipantoihin ja hörselöihin.
Headwrapit ja erilaiset rusettipannat ovat tämän hetken muotijuttu, osa tykkää osa ei. Johan yksi suomalainen (menestynyt) yrityskin perustuu pelkästään headwrappeihin.
https://valkamadesign.com/epages/Valkama.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20…
Eikä noissa wrappimallisissa ole mitään päätä muokkaavia tai painavia kuminauhoja.
WTF, miks tolla kakaralla on keittiöpyyhe päässä?
Ja firma näyttää riistävän maahanmuuttajalapsia.
Tusikin noille malleille on tarpeeksi maksettu, eikä niiltä ole edes saatu itseltään lupaa julkaisuun.
Miten mielestäsi lastenvaatteita tulisi markkinoida jos ei lasten päällä? Pitäisikö kaikki esimerkiksi alle 15-vuotiaat mallit kieltää? Entäs elokuvat, korvataanko vauvat ja taaperot nukeilla vai piirretyllä hahmolla?
Huh tulipa paha olo tästä ketjusta. Ihmishirviöt haukkumassa nyt jopa pienten vauvojen ristiäiskuvat yhden koristeen takia. Ainoa ruma ja oksettava tässä ketjussa olette te. Miten teitä edes kiinnostaa noin paljon joku yksi rusetti yhdessä kuvassa? Katsokaa peiliin.
Siis te oikeasti jaksatte jauhaa aiheesta ”toi tykkää sinisestä ku mä tykkään punaisesta!!!” :D Ei hitto hankkikaa elämä. Jonkun mielestä ristiäiskuvassa rusetti on kiva, toisen mielestä nätimpi on kalju pää. Mitä v... väliä?! Te av-mammat olette sitten naurettavia xD
Joo vaikea tajuta tätä ketjua. Toki saa olla mitä mieltä vaan ruseteista yms eikä omille tarvitse pukea, mutta oikeasti tällainen viha? Itse olisin enemmän huolissani siitä, että vauvoista tehdään muotinukkeja ja stailataan instaan jne.
Omat lapset on jo isompia, mutta ihan hyvin voisin joskus käyttää vauvalla tuollaista pantaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo vaikea tajuta tätä ketjua. Toki saa olla mitä mieltä vaan ruseteista yms eikä omille tarvitse pukea, mutta oikeasti tällainen viha? Itse olisin enemmän huolissani siitä, että vauvoista tehdään muotinukkeja ja stailataan instaan jne.
Omat lapset on jo isompia, mutta ihan hyvin voisin joskus käyttää vauvalla tuollaista pantaa.
Millä tavalla stailataan instaan? Ai laitetaan kiva asu kun lähdetään kaupungille ja otetaan kuva vai millaisesta me puhumme? Vai jostain meikatuista lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla stailataan instaan? Ai laitetaan kiva asu kun lähdetään kaupungille ja otetaan kuva vai millaisesta me puhumme? Vai jostain meikatuista lapsista?
Sekä että. Voit toki laittaa kivat vaatteet lapselle ja kuvankin ottaa, mutta sitten jos sen jakaa someen ja perään hashtag gugguudesign tms niin todella oksettavaa. Lapsella on oikeus yksityisyyteen, eikä tämän tarvitse olla äitinsä egonpönkittäjä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Huh tulipa paha olo tästä ketjusta. Ihmishirviöt haukkumassa nyt jopa pienten vauvojen ristiäiskuvat yhden koristeen takia. Ainoa ruma ja oksettava tässä ketjussa olette te. Miten teitä edes kiinnostaa noin paljon joku yksi rusetti yhdessä kuvassa? Katsokaa peiliin.
Oliskin joo rusetti, mutta kun ovat niitä jättimäisiä ja mauttomia hörhöttimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, meillä oli pitsinauha ja siinä pieni vaaleanpunainen rusetti (2-3 senttinen) ja pieni helmi. Minusta kaunis. Mutta onko tämä hirvitys?
https://www.ozbaby.fi/tuote/kastepanta-vaaleanpunainen-helmilla-klione/…
Suunnilleen tällainen mutta valkoisella helmellä. Minusta sopii kastemekkoon oikein hyvin ja on kulkenut suvussa jo 50 vuotta, kuten mekkokin.
Toivottavasti lapsi ei ollut kalju.
Aivan hirveä. Ei tosin kamalin tässä linkattu.
Mutta kaljuilla vauvoilla noi on vaan niin koomisia. Vähän parempi jos on kunnolla hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Voit toki laittaa kivat vaatteet lapselle ja kuvankin ottaa, mutta sitten jos sen jakaa someen ja perään hashtag gugguudesign tms niin todella oksettavaa. Lapsella on oikeus yksityisyyteen, eikä tämän tarvitse olla äitinsä egonpönkittäjä somessa.
Ja muutenkin, miksi jotkut tunkevat somen täydeltä lastensa kuvia someen ylipäätään?! Onneksi mun lapsuudessa ei ollut somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei olen eri mieltä, mutta et sentään ole mielestäni oksettava... olen joskus laittanut lapsestani söpöjä kuvia joissa juuri jotkut hienot vaatteet päällä. Tageja laittanut fashion sitä ja tätä, koska ne on minusta hauskoja. Itsestäni en laittaisi kun se on jotenkin vakavampaa aikuisilla, mutta lapset on jotenkin hauskoja muka muodikkaina lenkkarit jalassa. :) En mitään oksettavan pahaa sillä tarkoita, olen ainoastaan innoissani kun voin vihdoin nauttia tästä vauva-ajasta ja perhe on niin onnellinen. Jää aikaa rankkojen aikojen jälkeen tälle turhemmallekin hömpötykselle.
Minusta on outoa suurin piirtein oksentaa sellaisen päälle, joka ei kuitenkaan halua muille pahaa, mutta on jostain mielipideasioista eri mieltä.
Kylläpä ihmiset on täynnä vihaa... katsokaa itseänne peilistä ihan oikeasti.
Vittuku riittäski se vauvojen pää. Entäs eräänkin äidin pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei olen eri mieltä, mutta et sentään ole mielestäni oksettava... olen joskus laittanut lapsestani söpöjä kuvia joissa juuri jotkut hienot vaatteet päällä. Tageja laittanut fashion sitä ja tätä, koska ne on minusta hauskoja. Itsestäni en laittaisi kun se on jotenkin vakavampaa aikuisilla, mutta lapset on jotenkin hauskoja muka muodikkaina lenkkarit jalassa. :) En mitään oksettavan pahaa sillä tarkoita, olen ainoastaan innoissani kun voin vihdoin nauttia tästä vauva-ajasta ja perhe on niin onnellinen. Jää aikaa rankkojen aikojen jälkeen tälle turhemmallekin hömpötykselle.
Minusta on outoa suurin piirtein oksentaa sellaisen päälle, joka ei kuitenkaan halua muille pahaa, mutta on jostain mielipideasioista eri mieltä.
No ota toki kuvia ja näytä sukulaisille ja ystäville, kun käyvät teillä ja hymyilkää yhdessä. Mutta älä hyvä ihminen tee mitään muotinukkea lapsestasi sosiaaliseen mediaan. Lapsella on oikeus muodostaa oma somenäkyvyytensä sitten, kun on siinä iässä.
Tuo ei ole mitään muuta kuin kehujen kerjäämistä lapsiparan kustannuksella.
Mulla on instassa tuollainen vauvakuva missä Omg kaljulla pitsikoriste päässä! Se on mielestäni tosi kaunis ja olen eri mieltä instan saatanallisuudesta. :) En ole noin vihainen ihminen enkä oksenna, jos näen jonku lapsella oman maun vastaisia vaatteita. En vaikka lapsi olisi vaaleatukkainen tai vihreäsilmäinen. :D Kuuntelisitte itseänne. Ei kaiken perimmäinen tarkoitus ole jotain oksettavaa ja pahaa. XD Instan mammat on todennäköisesti ylpeitä siitä lapsestaan, ei mitään sen kummempaa. Mun lapsi on mun mielestä söpö, koska no... se on oma lapsi. Rakastan hössöttää hänestä ja pukea häntä söpöihin vaatteisiin. Ei mitään sen syvempää tarkoitusta ärsyttää negismammaa tms :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa suurin piirtein oksentaa sellaisen päälle, joka ei kuitenkaan halua muille pahaa, mutta on jostain mielipideasioista eri mieltä.No ota toki kuvia ja näytä sukulaisille ja ystäville, kun käyvät teillä ja hymyilkää yhdessä. Mutta älä hyvä ihminen tee mitään muotinukkea lapsestasi sosiaaliseen mediaan. Lapsella on oikeus muodostaa oma somenäkyvyytensä sitten, kun on siinä iässä.
Tuo ei ole mitään muuta kuin kehujen kerjäämistä lapsiparan kustannuksella.
Tää on nykyaikaa, se mitä näkyy kadulla, on sama vaikka näkyisi netissäkin. Kunhan vanhemmat suodattaa yksityiset asiat pois, niin hyvä. Ollaan tästä vaan eri mieltä. Minusta lasta voi hehkuttaa livenä tai netissä, kunhan muistaa ne oikeasti yksityiset asiat. :) kehut on ihania! Koita itsekin joskus kehua toista, se luo hyvää toisin kuin tämä netissä muiden haukkuminen, arvostelu ja kiusaaminen.
Ja firma näyttää riistävän maahanmuuttajalapsia.
Tusikin noille malleille on tarpeeksi maksettu, eikä niiltä ole edes saatu itseltään lupaa julkaisuun.