Ystävälläni on demoni ympärillä..
Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.
Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.
Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kirje Timoteukselle:
1 Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.
2 He luottavat tekopyhiin valehtelijoihin, joiden omassatunnossa on polttomerkki.
3 Nämä kieltävät menemästä naimisiin ja syömästä ruokia, jotka Jumala on luonut sitä varten, että ne, jotka tuntevat ja uskovat totuuden, nauttisivat niitä ja kiittäisivät Jumalaa.
4 Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan.
5 Jumalan sana ja rukous pyhittävät sen.
Mitä tämä yhden uskonnon "oppikirjan" viittaus mielestäsi todistaa? Haluatko, että "todistan" oman mielipiteeni Lentävän Spagettihirviö -uskonnon perusteoksella (sellainen nimittäin on olemassa, etkä voi todistaa sen olevan humpuukia)? Maailmassa on yli 4000 uskontoa ja Timoteuksen kirjeet eivät todista, että Raamattu on millään tapaa "oikean" uskonnon edustaja. 97% maailman uskovaisista ihmisistä uskoo just siihen uskontoon, johon sattuivat syntymään. Jos olisit syntynyt Saudi Arabiassa niin 99% todennäköisyydellä uskontosi olisi shitlam.
Uskonto on ihmisen kasitys siita mita, tai millainen jumaja, tai jumaluus on. Minulle uskonnot ovat enemman tai vahemman oikeassa tuon asian suhteen. Ateistilla ei todennakoisesti ole sen korkeampaa uskontoa, kuin psykiatria tai lakikirja.
Mitaan moraalia ei kumpaankaan sisally, silla ensimmainen on kuulemma tiede, jonka sen tosin kyseenalaistan. Ja jalkimmainen taas on laadittu jonkin moraaliopin mukaan, joka sekin lienee enemman tai vahemman oikeassa, olematta minulle kuitenkaan mitenkaan taydellinen. Olen siis pakana, enka voi ateistia oppeineen kunnioittaa.
Vahinko.
PS. Kerro ateisti minulle, mita on tietoisuus? Onko se ainetta. Materiaa? Mista tiedat paljonko tietoisuutta on maailmankaikkeudessa, ts. mika maailmankaikkeudessa on tietoista vaikkapa itsestaan. Mutta kerro ensin, mita tietoisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollistahan tuo on, että demonihenget ei kiusaa tavallista kulkijaa. Tavallinenhan "ateisti" on hänen puolellaan ja menossa helvettiin raamatun mukaan. Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua. Sen voi jokainen uskovainen todistaa. Outoja juttuja tapahtuu ja monenlaista pelottavaa tulee koettua, mutta kun on suojeluksessa niin on.
Hulluintahan olisi saatanan tehdä henkimaailma julkiseksi...jeesuksen luo olisi pyrkimässä tiet sonnalla porukkaa.
Minä olen uskovainen, mutta en ole kokenut mitään outoa ja pelottavaa. Minusta aito usko luo turvaa ja lämpöä. Tervejärkinen ihminen ei näe toisissa ihmisissä demoneja.
Uskovainen ja et usko raamattuun? joopa joo. henkimaailma on valitettavsti todellinen.
Aito kristitty on lempeä ja suvaitsevainen, sinä et ole sellainen. Pahuudella pelotteleminen ei kuulu nykyaikaan.
Koittakaa erottaa normaalit uskovaiset ja fanaattisesti uskovaiset toisistaan. Vain fanaattisesti uskovaiset näkevät näkyjä ja pelottelevat muita. Aidon uskovaisen ei tarvitse tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua..
No ihan varmasti alkaa. Ihan ensimmäiseksi mielenterveys alkaa kadota kun omaksuu "maailman", jonka kuonut omnipotentti jumala oli niin väsynyt 6 päivän jälkeen että oli pakko levätä seitsemäs päivä. Maailman, jossa on puhuvia käärmeitä, neitsytäitejä, miljoonia eläimiä (mukaanlukien yksisarvisia) kantavia parissa päivässä kyhättyjä puuveneitä. Puhumattakaan siitä, että Aatamilla ja hänen kylkiluustaan kyhätyllä mielitietyllään oli kaksi poikaa, joiden jälkeläinen sinäkin olet (mistä ne poikien naiset yhtäkkia tulivat vai oliko kyseessä insesti äidin kanssa?).
Todennäköisesti olen mielestäsi tyhmä näitä pohtiessani. En kuitenkaan koe olevani paljoakaan sinua tyhmempi näiden kommenttieni takia.
Suurin osa uskovaisidta kristityistä ei ole fundamentalisteja. Eli he eivät tulkitse Raamattua kirjaimellisesti. Raamattu puhuu vertauskuvin. Tarinoihin on kätkettynä viisaus, joka ei ole kuitenkaan se, mistä tarina kirjaimellisesti kertoo. Raamattu ei edes ole yksi kirja vaan kokoelma erityyppisiä ja eri aikakausilta olevia kirjoja. Joukossa on eräänlaista "satua", eli sitä vertauskuvallista kerrontaa, runoutta, historiallista faktaakin, myyttejä jne. Raamattu on totta, mutta se ei ole sitä kirjaimellisesti vaan kätketysti. Sitä lukiessa nousee oivalluksia. Ei sitä päntätä minään tietokirjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollistahan tuo on, että demonihenget ei kiusaa tavallista kulkijaa. Tavallinenhan "ateisti" on hänen puolellaan ja menossa helvettiin raamatun mukaan. Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua. Sen voi jokainen uskovainen todistaa. Outoja juttuja tapahtuu ja monenlaista pelottavaa tulee koettua, mutta kun on suojeluksessa niin on.
Hulluintahan olisi saatanan tehdä henkimaailma julkiseksi...jeesuksen luo olisi pyrkimässä tiet sonnalla porukkaa.
Minä olen uskovainen, mutta en ole kokenut mitään outoa ja pelottavaa. Minusta aito usko luo turvaa ja lämpöä. Tervejärkinen ihminen ei näe toisissa ihmisissä demoneja.
Uskovainen ja et usko raamattuun? joopa joo. henkimaailma on valitettavsti todellinen.
Aito kristitty on lempeä ja suvaitsevainen, sinä et ole sellainen. Pahuudella pelotteleminen ei kuulu nykyaikaan.
Ei näin. Helvetti on todellinen ja kristittyjen täytyisi saada mahdollismman moni tuo ymmärtämään. Sen tähden levittäkää ilosanomaa, joka kertoo että on mahdollista pelastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin. Helvetti on todellinen ja kristittyjen täytyisi saada mahdollismman moni tuo ymmärtämään. Sen tähden levittäkää ilosanomaa, joka kertoo että on mahdollista pelastua.
Myöskään mitään helvettiä ei ole olemassa. Eläkää siis tämä ainoa elämänne täysin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.
Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.
Miksi Jeesuksen nimen mainitseminen antaisi suojaa?
Uskon asioita
Lopeta ensin se henkien kanssa keskustelu. Tee siis siitä parannus (ja ole avoimella mielellä oppimaan toimimaan Jeesuksen ohjeiden mukaisesti muissakin asioissa) ja usko Herraan Jeesukseen ja ota kaste Hänen nimeensä, niin saat Pyhän Hengen lahjan. Se on parempaa kuin pahojen henkien kanssa keskustelu. En tiedä, onko miehessä demoni, mutta itsessäsi voi hyvinkin olla, kun tuollaisia koet ja harjoitat henkien kanssa keskustelua. Siitä ei ole koskaan seurannut mitään todella hyvää, sen sijaan kaikenlaisia siteitä tulee ihmisten elämään.
Voi olla, että koet, että et mahda "selvänäköisyydellesi" mitään, mutta jo se viestittäisi, että paha henki hallitsee siinä asiassa. Olen minäkin profeetallinen (Jumala puhuu paljon unien ja näkyjen kautta, joskus sisäisten kehotusten kautta), mutta se on Pyhän Hengen toimintaa. En ota yhteyttä vainajahenkiin tai kutsu pahoja henkiä. Sen sijaan elän muiden Jeesuksen opetuslasten kanssa pysyen apostolien opetuksessa (Raamatun opetuksissa), keskinäisessä yhteydessä, leivänmurtamisessa (tunnetaan myös ehtoollisena) ja rukouksessa, niin kuin alkuseurakunta. Paavalin ohjeiden mukaisesti tavoittelen rakkautta ja pyrin osallisiksi armolahjoista, joita Pyhä Henki vaikuttaa. Sen takia Jumala puhuu minulle unien ja näkyjen kautta, ja arvioin ne aina Raamatun opetusta vasten.
Pahan hengen ei tarvitse antaa hallita missään asiassa. Kun olemme Jumalalle alamaiset ja vastustamme perkelettä, niin se meistä pakenee (Jaakob 4:7).
Uskoontulossa ei muuten ole kyse siitä, että sitten voisi alkaa odottaa Taivaaseen pääsyä. Sen sijaan olemme jo päässeet sisään Jumalan Valtakuntaan. Kaikkea hyvää sinulle ja kun Jumala kutsuu sinua, älä koveta sydäntäsi.
[/quote]Myöskään mitään helvettiä ei ole olemassa. Eläkää siis tämä ainoa elämänne täysin rauhassa.[/quote]
Saatanan suurin valhe on vakuuttaa ihmisille ettei häntä ole ja ettei helvettiä ole olemassa, tämä on toimivin keino kuinka ihmiset saadaan eksytettyä täysin.
Jeesus Kristus herättää tosin tästä eksytyksestä, herätti minutkin täydestä sokeudesta totuuteen ja olen nuori vielä, kaikki kunnia siitä Hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.
Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.
Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
Pitäiskö itkeä vai nauraa nyt vetää hiljaiseksi, nyt kipin kapin lääkärille ja ne lääkkeet !
Apua, näin sekaisin olevia ihmisiä on vapaalla jalalla mitä tänne kommentoi. Vai saako suljetulla olla oma kone ja netti käytössä?
"Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen."
All righty then!
harvester kirjoitti:
Terve! Eksyin äsken ensimmäistä kertaa tälle foorumille. Asun tällä hetkellä ystäväni 50-luvulla rakennetun rintamamiestalon yläkerrassa, ja kaksi kertaa nukkuessani on tapahtunut outoja. Ensimmäisellä kerralla tapahtui siis seuraavaa: Olin yläkerrassa nukkumassa kissojeni kanssa. Näin äärimmäisen todentuntuista unta jossa katsoin sivusta saunovaa isoisääni, ja yhtäkkiä tunsin jonkin todella pahan läsnäolon ja sitten minua alettiin kuristaa voimakkaasti. Kun yritin avata suuni ja saada sieltä edes jonkin pihauksen ulos, jokin tuli ja "imi" ääneni suustani ja samalla tuntui myös kuin se sama jokin olisi imenyt minusta elämän ja kuolin. Heräsin, ja huoneessa tuntui mielestäni jonkin todella pahan läsnäolo. Olen nähnyt ahdistavia ja pelottavia painajaisia paljon ennenkin, mutta en KOSKAAN mitään tuollaista, en mitään noin todentuntuista ja pelottavaa. Siinä jonkin aikaa pyöriskelin hereillä ja tunsin ihan oikeaa uhkaa siinä ollessani, ja siinä sitten kelailin viime aikojen tapahtumia ja yritin pähkäillä mistä moinen johtuisi, voisiko esim stressaava elämäntilanne olla syynä tuohon.. En keksinyt vastausta, jäin hämmentyneenä miettimään asiaa paniikin mennessä ohi ja nukahdin jonkin ajan kuluttua hetkeksi uudelleen. Pari viikkoa kului ilman mitään sen ihmeellisempää yliluonnollista. Noh, viime yönä sitten nukuin tosi katkonaisesti, oikein koiranunta, välillä heräilin rapsuttelemaan kissoja ja sitten nukuin taas kevyttä horrosta vähän aikaa. Sitten siinä nukkuessani aloin tuntea että jokin lähestyy minua vasemmalta puolelta sänkyä ja kiipeää siihen sängyn laidalle viereeni ja minulle tuli todella vahva tunne että haluan paeta, mutta en pystynyt liikkumaan senttiäkään. Se jokin tuli todella lähelle kasvojani, en pystynyt kunnolla hengittämään, edelleenkin vastustamaton tarve paeta mutta en voi liikkua, sitten se jokin siirtyi pikkuhiljaa kauemmas ja heräsin. Ja taas samantien muistin edellisen "uneni" ja kävin miettimään josko tuo voisi olla jokin paha henki.. Yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut aiemminkin, mutta ne on olleet positiivisia, tuosta oli positiivisuus kaukana... Enkä käytä mitään päihteitä ollenkaan enkä lääkkeitä. Että mitäs helvettiä?!
Googlaappa semmonen kun valveuni.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on ainoa apu kirjoitti:
Jeesus Kristus on ainoa apu. En tiedä mitä tarkoitat ollessasi henkimaailman kanssa läsnä mutta se ei ole hyvä asia ellet ole läsnä Jumalan Taivaallisen Isän, Pyhän Hengen ja Jeesuksen Kristuksen kanssa. Selvänäkeminen on saatanan koukku ihmisille, demoneitten kanssa siinä ollaan tekemisissä. Jos et ole Jeesuksen Kristuksen pyhän veren suojassa niin demonit leikkii sulla minkä ehtivät. Sanassa sanotaan että noidat, selvännäkijät, ennustajat tms ovat pahuutta. Saatana antaa ja ottaa, ja lopulta tappaa. Pyydän todella että käännyt Jeesuksen Kristuksen puoleen, että pääset irti saatanan eksytykseltä. Kehoitan katsomaan youtubesta fotm1 nimistä kanavaa, niissä videoissa puhuu mies joka kuulee Jumalaa ja antanut elämänsä täysin hänelle Jeesuksen Kristuksen kautta. Siunausta ja voimia sinulle Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, että miksi valitsit juuri kristinuskon maailman 4000+ uskonnon joukosta? Et kai vain sen takia, että se nyt sattui olemaan kätevästi syntymästäsi lähtien ympärillä? Kai vertailit ensin kaikkien uskontojen oppeja ja sitten vasta valitsit? Näinhän kuka tahansa järkevä ihminen tekisi.
Eri asia on sitten se, että osoittaako se todella älykkyyttä, että uskoo mielikuvitusystäviin ja pelkää mielikuvitusvihollista.
Ihan vaikka sen tähden että raamatun Jumala oli kuitenkin ensin! Kaikkien maailman uskontojen jäljet voidaan johtaa muinaiseen Baabeliin, josta ne lähtivät kansojen hajaantuessa eri maailman kolkkiin. Baabelissa aloitettiin auringonpalvonta, tähdistä ennustaminen ja kaikki maaliman uskonnot ovat lähtöisin tästä samasta juuresta. Nimrod perusti Baabeliin ns. ensimmäisen valtakunnan ja oli ensimmäinen valtias maanpäällä. Nimi Nimrod tarkoittaa kapinoikaamme, ja Nimrod teki kilpailevan valtajärjestelmän Jumalan järjestelmälle. Tämä sama sotilaallinen, taloudellinen, poliittinen ja uskonnollinen järjestelmä on edelleenkin olemassa, ja voi paremmin kuin koskaan. Raamatussa ennustettiinkin jo tuhansia vuosia sitten, että tämä ns. lopunajan taistelu käytäisiin Jumalan ja Baabelin järjestelmän seuraajien välillä, jossa Baabelin järjestelmä tuhotaan lopullisesti.
Minäkin olin viime perjantaina selvännäköinen! Sitten join pullon kossua enkä enää ollut selvän näköinen! Niin ne henkiset lahjat vaan menettää :(
Missähän näistä jutuista voi edes puhua? Mä olen kuullut itsestäni lukuisia eri teorioita. Olen siis kokenut vaikka mitä. Kuulemma olen hullu. Tai sitten demonien riivaama. Pitäisi rukoilla. Ehkä lapsuuden traumat aiheuttavat näkyjä. Ehkä olen.. ööh... empaatti tai ties mikä uuden ajan ametistilapsi tai koen yliluonnollisia, koska mulla on muuten vaikeuksia lukea ihmisiä. Ehkä olen vain normaali ihminen, jolla on silmät auki. Tai vanha sielu, ehkä jopa avaruudesta pudonnut. Tai suvussa kulkee joku outo geeni, kun meitä kummajaisia riittää. Tai sitten olen hullu, mutta sitten taas kaikki ne yhteensattumat...
On vaikea löytää neutraalia paikkaa keskustella. Yritän pysytellä ns. henkimaailmasta erossa varmuuden vuoksi, mutta välillä ikäänkuin raotan ovea, koska olen utelias ja taas tapahtuu jotain, mikä muuttaisi koko elämäni, jos olisin jotenkin helposti käännytettävissä johonkin. En usko edes, kun näen. Tiedän vain sen, etten tiedä mistään mitään. Ja tiedän, että jos haluan, mikään ei lähesty mua. Outoa hulluutta, kun sitä voi noin vain kontrolloida.
Kun tästä olisi edes jotain hyötyä. Olisinpa saanut vaikka parantavat kädet, enkä kykyä nähdä outoja. Paitsi etten tiedä, uskonko parantaviin käsiin tai niihin outoihin.
Ei mitään manaajia vaan sanot itsellesi ettei sun nuppiin ole asiaa. Muuta ei tarvi.