Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälläni on demoni ympärillä..

Vierailija
19.11.2017 |

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vit.tumaisia ihmisiä osunut, vaikka ap ihan asiasta kysyikin. Ollaan sitä niin kontemporaalisia ja sekularisoituneita, että m1-lähetettä vain ehdotellaan. Noh itse olen ihan tavallinen maisteri stadista ja jotkut kyllä kavahtavat olemustani. Olen reflektoinut sitä paljon ja luulen, että he vaistoavat minussa pahuuden ja pelästyvät sitä. Olen siis jo nuorena lupautunut pah.olaisen seuraajaksi ja ottanut hänet ohjaamaan energiaani. Tämä näkyy siinä, että saan voimaa hädästä, surusta ja pelosta ja loetson sitä passiivisesti ympärilleni niin yliopistolla, työpaikassani tai vaikka baarireissulla. Jotkut ihmiset, joilla henkisyys ei ole täysin kadonnut ja ymmärrystä esoteerisistä asioista löytyy, luultavasti näkevät pahuuden ympärilläni.

Vierailija
202/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on kauhea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyny niin pari kertaa että demoni on yrittäny riivata mua. Mutta se on aina epäonnistunut. Olen myös aura ihminen, joten pystyn näkemään myös aaveiden mitkä on näkymättömiä niin niitten Auran.

Onkohan aura suojannut riivauksilta?

Ps. Ap:lle, muistaakseni on muinainen legenda millä demonin saa helvettiin talosta

Vierailija
204/204 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.

Miksi Jeesuksen nimen mainitseminen antaisi suojaa?

Koska rakkaus on maailmankaikkeuden suurin voima ja Jeesus on tämän voiman ilmentymä. Jumala tuli lihaksi Jeesuksessa. Ja pimeys pelkää valoa. Kun valo lankeaa pimeyteen, se lakkaa olemasta. Jeesuksen nimessä on suuri voima.