Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälläni on demoni ympärillä..

Vierailija
19.11.2017 |

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita sille Tauskin musikkia, sillä saa karkotettua sitkeimmätkin demonit.

Demonit lähtee

Tauski jää, harhasi ohjaa nyt tauskin pää.

Vierailija
142/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita sille Tauskin musikkia, sillä saa karkotettua sitkeimmätkin demonit.

Demonit lähtee

Tauski jää, harhasi ohjaa nyt tauskin pää.

Kokemani jälkeen n yhtään ihmettelisi, vaikka jonkin saisikin karkotettua Tauskin musiikilla.

En tiedä, onko ap enää kuulolla, mutten ikävä kyllä usko hänen voivan auttaa ystäväänsä, ellei ystävä itse halua. Joskus käy niin. Me ihmiset ollaan heikkoja, hyvin heikkoja. Se, että näkee jonkin asian, ei tuo välttämättä voimaa vaikuttaa siihen. Mä näin tänään helikopterin. Pystyn vaikuttamaan kyseiseen helikopteriin yhtä vähän kuin joihinkin näkemiini "olioihin". Olen siis tuo viestin 141 kirjoittaja.

Ainoa, mitä tuossa voi tehdä, voi olla itsensä suojeleminen. Vaikka ei uskoisikaan näihin asioihin, niin tuollaisen kokeminen ei ole mukavaa. Itse en osaa sanoa juuta enkä jaata. Olen kokenut henkilökohtaisesti jonkin "pahan", ja olen edelleen avoin sille, että olen vain sairas, mutta pääsin siitä muuttamalla itseäni positiivisemmaksi ja pyrkimällä olemaan lempeä ja vahva samaan aikaan. En usko, että kukaan muu olisi voinut auttaa mua. "Se" oli mussa niin kiinni. Kaikissa peloissani ja vihassani. Se ikäänkuin ruokki niillä itseään. Paha on pelkkä loinen. Se lähtee, kun ruoka loppuu.

-141

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvester kirjoitti:

Terve! Eksyin äsken ensimmäistä kertaa tälle foorumille. Asun tällä hetkellä ystäväni 50-luvulla rakennetun rintamamiestalon yläkerrassa, ja kaksi kertaa nukkuessani on tapahtunut outoja. Ensimmäisellä kerralla tapahtui siis seuraavaa: Olin yläkerrassa nukkumassa kissojeni kanssa. Näin äärimmäisen todentuntuista unta jossa katsoin sivusta saunovaa isoisääni, ja yhtäkkiä tunsin jonkin todella pahan läsnäolon ja sitten minua alettiin kuristaa voimakkaasti. Kun yritin avata suuni ja saada sieltä edes jonkin pihauksen ulos, jokin tuli ja "imi" ääneni suustani ja samalla tuntui myös kuin se sama jokin olisi imenyt minusta elämän ja kuolin. Heräsin, ja huoneessa tuntui mielestäni jonkin todella pahan läsnäolo. Olen nähnyt ahdistavia ja pelottavia painajaisia paljon ennenkin, mutta en KOSKAAN mitään tuollaista, en mitään noin todentuntuista ja pelottavaa. Siinä jonkin aikaa pyöriskelin hereillä ja tunsin ihan oikeaa uhkaa siinä ollessani, ja siinä sitten kelailin viime aikojen tapahtumia ja yritin pähkäillä mistä moinen johtuisi, voisiko esim stressaava elämäntilanne olla syynä tuohon.. En keksinyt vastausta, jäin hämmentyneenä miettimään asiaa paniikin mennessä ohi ja nukahdin jonkin ajan kuluttua hetkeksi uudelleen. Pari viikkoa kului ilman mitään sen ihmeellisempää yliluonnollista. Noh, viime yönä sitten nukuin tosi katkonaisesti, oikein koiranunta, välillä heräilin rapsuttelemaan kissoja ja sitten nukuin taas kevyttä horrosta vähän aikaa. Sitten siinä nukkuessani aloin tuntea että jokin lähestyy minua vasemmalta puolelta sänkyä ja kiipeää siihen sängyn laidalle viereeni ja minulle tuli todella vahva tunne että haluan paeta, mutta en pystynyt liikkumaan senttiäkään. Se jokin tuli todella lähelle kasvojani, en pystynyt kunnolla hengittämään, edelleenkin vastustamaton tarve paeta mutta en voi liikkua, sitten se jokin siirtyi pikkuhiljaa kauemmas ja heräsin. Ja taas samantien muistin edellisen "uneni" ja kävin miettimään josko tuo voisi olla jokin paha henki.. Yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut aiemminkin, mutta ne on olleet positiivisia, tuosta oli positiivisuus kaukana... Enkä käytä mitään päihteitä ollenkaan enkä lääkkeitä. Että mitäs helvettiä?! 

Unihalvauksia. Googleta.

Vierailija
144/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-uskonnolliset ihmiset eivät ymmärrä, että näitä asioita voisi olla oikeasti olemassa. Turha tulla haukkumaan tuntemattomia ihmisiä sairaiksi tai mielisairaiksi, vain siksi että itse ei ymmärrä näitä asioita eikä USKALLA edes ajatella että tällaiset kokemukset voisivat olla totta, eikä mikään merkki sairaudesta, vaan henkisestä heräämisestä. Mikä ei aina ole niin miellyttävää.

Vierailija
145/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.

Miksi Jeesuksen nimen mainitseminen antaisi suojaa?

Varmaan siksi, että uskontokunnat rahastavat ihan kylmästi noilla höpöhöpö jutuilla.

Ihmiset on syntymästään asti opetettu kaikkeen yliluonnolliseen ja peloteltu lähes hengiltä.

Mitään helvettiä ei ole, ihmisen keksintöä, ei enkeleitä, ei demoneita.

Jokainen ihminen vastaa itse omista teoistaan....siinä on se helvetti tai taivas ihan sinäänsä.

Ei siihen mitään yliluonnollista soopaa enää tarvita.

Sitten toinen lukunsa ovat nämä tollot, jotka uskovat ihan kaiken.

Sääliks käy.

Vierailija
146/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että Jeesus herättää teidät kaikki sokeat. Maalliset silmät eivät totuutta näe ja saatana ohjaa ihmisten ajatuksia tauotta saaden ihmisille tunteen että he itse ajattelevat kaiken. Kun puhutaan "ihminen on itsensä pahin vihollinen" niin se tarkoittaa juuri tuota aiemmin mainittua. Saatana on ihmisten vihollinen mutta saatana saa ihmiset vakuttuneeksi siitä ettei häntä ole joten saatana saa tuntemaan että ihminen "itse" on itseään vastaan. Saatana on ovelampi ja viisaampi kuin ihmiset, ihmiset eivät tiedä tätäkään vaan heidät on saatu luulemaan että me ihmiset ollaan fiksuimpia ja maailman napa että ollaan keksitty netti ja kaikki. Ihmiset eivät ole luojia, olemme luomakunta ja Jumala on kaiken luoja ja on luonut kaiken mitä silmillämme näemme ja kaiken muunkin mitä emme tiedosta fyysisesti.

Vierailija
147/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus on ainoa apu kirjoitti:

Jeesus Kristus on ainoa apu. En tiedä mitä tarkoitat ollessasi henkimaailman kanssa läsnä mutta se ei ole hyvä asia ellet ole läsnä Jumalan Taivaallisen Isän, Pyhän Hengen ja Jeesuksen Kristuksen kanssa. Selvänäkeminen on saatanan koukku ihmisille, demoneitten kanssa siinä ollaan tekemisissä. Jos et ole Jeesuksen Kristuksen pyhän veren suojassa niin demonit leikkii sulla minkä ehtivät. Sanassa sanotaan että noidat, selvännäkijät, ennustajat tms ovat pahuutta. Saatana antaa ja ottaa, ja lopulta tappaa. Pyydän todella että käännyt Jeesuksen Kristuksen puoleen, että pääset irti saatanan eksytykseltä. Kehoitan katsomaan youtubesta fotm1 nimistä kanavaa, niissä videoissa puhuu mies joka kuulee Jumalaa ja antanut elämänsä täysin hänelle Jeesuksen Kristuksen kautta. Siunausta ja voimia sinulle Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, että miksi valitsit juuri kristinuskon maailman 4000+ uskonnon joukosta? Et kai vain sen takia, että se nyt sattui olemaan kätevästi syntymästäsi lähtien ympärillä? Kai vertailit ensin kaikkien uskontojen oppeja ja sitten vasta valitsit? Näinhän kuka tahansa järkevä ihminen tekisi.

Eri asia on sitten se, että osoittaako se todella älykkyyttä, että uskoo mielikuvitusystäviin ja pelkää mielikuvitusvihollista.

Ihan vaikka sen tähden että raamatun Jumala oli kuitenkin ensin! Kaikkien maailman uskontojen jäljet voidaan johtaa muinaiseen Baabeliin, josta ne lähtivät kansojen hajaantuessa eri maailman kolkkiin. Baabelissa aloitettiin auringonpalvonta, tähdistä ennustaminen ja kaikki maaliman uskonnot ovat lähtöisin tästä samasta juuresta. Nimrod perusti Baabeliin ns. ensimmäisen valtakunnan ja oli ensimmäinen valtias maanpäällä. Nimi Nimrod tarkoittaa kapinoikaamme, ja Nimrod teki kilpailevan valtajärjestelmän Jumalan järjestelmälle. Tämä sama sotilaallinen, taloudellinen, poliittinen ja uskonnollinen järjestelmä on edelleenkin olemassa, ja voi paremmin kuin koskaan. Raamatussa ennustettiinkin jo tuhansia vuosia sitten, että tämä ns. lopunajan taistelu käytäisiin Jumalan ja Baabelin järjestelmän seuraajien välillä, jossa Baabelin järjestelmä tuhotaan lopullisesti.

Aivan uskomatonta skeidaa!Raamatun jumala ei todellakaan ole maailman edes ensimmäisten jumalina palvottujen ja seurattujen jumalten joukossa. Koko Baabelin tarina torneineen on myytti, joka kerrotaan Raamatun lisäksi useissa kansantaruissa ympäri maailman. Tarinasta toiseen tornin sijaintipaikka vaihtelee. Sen olemassaolosta ei ole siis minkäänlaisia historiallisia todisteita. Koraani kertoo samankaltaista tarinaa, jossa faarao rakennutti korkeaa tornia "kohdatakseen Mooseksen jumalan", mutta "Baabel" sijaitsi Egyptissä.

Raamatulla ei voi tulkita historiaa juuri miltään osin. Äärikristityt ovat jo niin sekaisin että uskovat dinosaurusten luiden olevan "saatanan salajuoni" koska maailma ei voi olla yli 6000 vuotta vanha :) En voi käsittää 2000 -luvulla eläviä ihmisiä, jotka kuvittelevat palestiinalaisten paimentolaisten egyptiläisistä kansantaruista oopiumpäissään kyhäilemien satujen olevan totta saati selittävän maailman historiaa. Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka näkevät pyhät kirjansa vertauskuvallisina teoksina. Ja näitä kirjojahan maailmassa riittää.

Vierailija
148/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-uskonnolliset ihmiset eivät ymmärrä, että näitä asioita voisi olla oikeasti olemassa. Turha tulla haukkumaan tuntemattomia ihmisiä sairaiksi tai mielisairaiksi, vain siksi että itse ei ymmärrä näitä asioita eikä USKALLA edes ajatella että tällaiset kokemukset voisivat olla totta, eikä mikään merkki sairaudesta, vaan henkisestä heräämisestä. Mikä ei aina ole niin miellyttävää.

Harhat tuntuvat todellisilta psykoosissa olevasta, ei se niitä harhoja silti oikeiksi tee.

Vierailija
149/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella että Jeesus herättää teidät kaikki sokeat.

Haukut itse sokeasti uskontoosi uskovana agnostikkoja/ateisteja/toisinuskovia "sokeiksi"? Mieti vähän miten huvittavan kuvan se antaa sinusta. Minä taas puolestani toivon, että saat tarvitsemaasi hoitoa nopeasti. Sellainen elämä mitä hallitsee mielikuvitusystävät ja mielikuvitusviholliset on suorastaan karmaisevaa eikä eroa millään tavalla jostain perinneuskomuksista Afrikan syrjäseuduilla.

Vierailija
150/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonit muuttivat Ruotsiin sen jälkeen, kun Sipilästä tuli pääministeri.

Ja nyt he palaavan johtajansa kutsumana, Lauermat saapuvat.

Vierailija
151/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perehtyy kristinuskoon ja ymmärtää sitä ja uskoo niin pitäisi tietää että demoneita on enkelien ohella olemassa siinä kuin ihmisiä ja ihmisen sielu. Enkeli ei sinänsä ole ylempänä hierarkiassa kuin ihminen, enkeleillä on lisäksi oma sisäinen hierarkia kuten myös demoneilla. Enkelien hierarkiaan kuuluu yhdeksän luokkaa: serafit, kerubit, istuimet, mahdit, voimat, vallat, päät, arkkienkelit ja viesti-enkelit. 

Tunnetuimmat enkeliryhmät ovat (Raamatussa mainitaan nämä):

Arkkienkelit

Kerubit

Serafit

Kristinuskoon sisältyviä käsityksiä enkeleistä eli angelologiaa voi tutkia teologisista oppiaineista dogmatiikassa.

Juutalaisen Talmudin mukaan demoneita on olemassa 7 405 926 kappaletta. Demonit ovat riivaajia ja pahoja henkiä, jotka olivat niitä enkeleitä jotka olivat langenneet arkkienkeli Luciferin, Saatanan mukana.

Teologiassa demoneja koskevia oppeja kutsutaan demonologiaksi.

Vierailija
152/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhat tuntuvat todellisilta psykoosissa olevasta, ei se niitä harhoja silti oikeiksi tee.

Niin, ja selvännäkökyky kuulostaa harhaiselta vain sellaisesta ihmisestä, jolla ei sitä ole.

Vierailija
153/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.

Miksi Jeesuksen nimen mainitseminen antaisi suojaa?

Jeesus on voittanut synnin, pimeyden vallat ja kuoleman.

Jeesus voitti Satanan Synagoogan ja on yhä voitolla ja tulee sen voittamaan.

Vierailija
154/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ”demonisia ilmeitä” sai mut huutonauramaan

Vierailija
155/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei kannattaisi missään nimessä olla tekemisissä näin voimakkaasti riivatun henkilön kanssa. Voit saada tartunnan, demonisoitua itsekin. Sukupuolisen kanssakäymisen kautta siirtyvät erityisesti, sen vuoksi s**nanpalvojat harrastavatkin raiskauksia yms. Demonit voivat myös periytyä, eli siirtyä yhden riivatun kuollessa hänen sukulaiseensa. Näin lienee käynyt tuttavasi tapauksessa. Olen jopa todistanut sitä, kun pitkälle alkoholisoituneen isän kuollessa molemmissa pojissa alkoi ilmetä väkivaltaisuutta ja luonne muuttui negatiivisemmaksi. Demonin voi ajaa pois siihen perehtynyt henkilö. Vain usko Jeesukseen voi pelastaa lopullisesti, koska jos sitä ei ole, aikaisemmin pois ajettu demoni tulee takaisin vahvistusjoukkojen, eli uusien demonien kanssa, ja tilanne muuttuu entiseen verrattuna aiempaa pahemmaksi.

Vierailija
156/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano ettetkö voisi olla henkimaailmaankin yhteyksissä, mutta mielestäni olisi hyvä käydä kuitenkin varmistamassa muut jutut ensin pois. Hakeutuisin ensimmäiseksi omaan hyvinvointikeskukseen juttelemaan lääkärin/hoitajan luo tai psykiatrisen puolen päivystykseen jos pääsee. 

Vierailija
157/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei osaa erottaa mielikuvitusta ja satuja todellisuudesta, kyseessä on mielenterveysongelma. Ihan sama kutsuuko näitä mielikuvituskavereita Jumalaksi, Allahiksi vai Joulupukiksi...

Vierailija
158/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viikon parhaista nauruista. Hetken luulin, että olit tosissasi mutta eihän tuollaista mutta sitten hoksasin, että trollihan se taas nostaa päätään. Ihan vain vastaisen varalle, kannattaa ensikerralla rajoittaa vähän noita juttuja, niin menee pidempään läpi, että joku oikeasti uskoo tällaista :D

Vierailija
159/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mita on psykoosi?

Onko se sittenkin juuri sita, mita luulet, etta se ei ole. Oletko varma, etta psykoosin peilikuva ei sittenkin ole harha. Ja eritoten harha erinomaisuudesta.

Itsehan tuon juuri sanoit. "tuntuvat todellisilta". Se etta joku tuntuu sinusta todelliselta ei toki todista, etta niin on. Ei edes silloin, vaikka todellisuuteesi uskojia olisi maailmassa pilvin pimein.

No lopulta todellisen totuuden nakee vasta, kun asettuu kokonaan sen kulttuurin ulkopuolelle, jonka osa psykiatriakin on. Sielta tarkastellen psykoosi menettaa voimansa, ja on vain osa eraan kulttuurin itse itseensa aiheuttamaa kayttaytymista. Onhan psykiatriakin kulttuurinsa luomus. Ei mitaan sen suurempaa. Sinun kulttuurisi vuorovaikuttaa sen kanssa, jota kutsut psykoosiksi. Siksikin ei voi olla muutoin kuin siten, etta psykoosi on kulttuurin aiheuttama tila yksilossa joka on osa kulttuuria. 

Lisaksi psykiatria ei kelpaa edes tieteeksi, silla se vuorovaikuttaa sen kanssa, jota vaittaa tieteellisesti tutkivansa.

Mietippa, mita tapahtuu, jos pidat kadella kiinni tomaattipussista, jota samalla punnitset vaa´alla. Siksi psykiatria on pseudotiede. Laaketiede on eri asia. Voit aidosti katsoa vaikka haavaa tai mustelmaa, ja todeta mika se on: Haava tai mustelma. Etka ole vaikuttanut siihen millaan tavalla.

Psykiatrille tuollainen taas on mahdotonta, silla jo tietoisuus psykiatrian olemassaolosta vaikuttaa ajatuksiin, joita sitten muka pitaisi puolueettomasti, tieteellisesti tutkia.

Vierailija
160/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up