Ystävälläni on demoni ympärillä..
Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.
Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.
Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollistahan tuo on, että demonihenget ei kiusaa tavallista kulkijaa. Tavallinenhan "ateisti" on hänen puolellaan ja menossa helvettiin raamatun mukaan. Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua. Sen voi jokainen uskovainen todistaa. Outoja juttuja tapahtuu ja monenlaista pelottavaa tulee koettua, mutta kun on suojeluksessa niin on.
Hulluintahan olisi saatanan tehdä henkimaailma julkiseksi...jeesuksen luo olisi pyrkimässä tiet sonnalla porukkaa.
Minä olen uskovainen, mutta en ole kokenut mitään outoa ja pelottavaa. Minusta aito usko luo turvaa ja lämpöä. Tervejärkinen ihminen ei näe toisissa ihmisissä demoneja.
Uskovainen ja et usko raamattuun? joopa joo. henkimaailma on valitettavsti todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavan paljon mielisairaita on keskuudessamme.
Enemmän huolestuttaa nuo pelkurit, eli ateistit. Antaa jokaisen taaplata tyylillään.
Olen ateisti.
Mitä minä muka pelkään? En tajua.Helvettiä. olethan jumiutunut hömppä ketjuun.
Nuo asiat eivät liity mitenkään toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollistahan tuo on, että demonihenget ei kiusaa tavallista kulkijaa. Tavallinenhan "ateisti" on hänen puolellaan ja menossa helvettiin raamatun mukaan. Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua. Sen voi jokainen uskovainen todistaa. Outoja juttuja tapahtuu ja monenlaista pelottavaa tulee koettua, mutta kun on suojeluksessa niin on.
Hulluintahan olisi saatanan tehdä henkimaailma julkiseksi...jeesuksen luo olisi pyrkimässä tiet sonnalla porukkaa.
Minä olen uskovainen, mutta en ole kokenut mitään outoa ja pelottavaa. Minusta aito usko luo turvaa ja lämpöä. Tervejärkinen ihminen ei näe toisissa ihmisissä demoneja.
Uskovainen ja et usko raamattuun? joopa joo. henkimaailma on valitettavsti todellinen.
Mitään henkiä ei ole olemassa.
Esitit järjettömän väitteen, todistustaakka on sinulla. Näytäpäs nyt sellainen "henki". Pyhä tai ihan tavallinenkin käy hätätilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.
Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.
Miksi Jeesuksen nimen mainitseminen antaisi suojaa?
Jeesus on voittanut synnin, pimeyden vallat ja kuoleman.
Tietenkin demonit ovat todellisia, ja ihminen voi olla riivattu, kuten monet ovatkin!
Pari esimerkkia, joissa niin miehista kuin naisistakin ajetaan riivaajat ulos heratyskokouksessa. Riivaaja kouristaa ja heiluttaa poloisia, kuin mielisairasta, ennen kuin myos huutaen ja kiljuen lahtee pois.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kirje Timoteukselle:
1 Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.
2 He luottavat tekopyhiin valehtelijoihin, joiden omassatunnossa on polttomerkki.
3 Nämä kieltävät menemästä naimisiin ja syömästä ruokia, jotka Jumala on luonut sitä varten, että ne, jotka tuntevat ja uskovat totuuden, nauttisivat niitä ja kiittäisivät Jumalaa.
4 Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan.
5 Jumalan sana ja rukous pyhittävät sen.
Mitä tämä yhden uskonnon "oppikirjan" viittaus mielestäsi todistaa? Haluatko, että "todistan" oman mielipiteeni Lentävän Spagettihirviö -uskonnon perusteoksella (sellainen nimittäin on olemassa, etkä voi todistaa sen olevan humpuukia)? Maailmassa on yli 4000 uskontoa ja Timoteuksen kirjeet eivät todista, että Raamattu on millään tapaa "oikean" uskonnon edustaja. 97% maailman uskovaisista ihmisistä uskoo just siihen uskontoon, johon sattuivat syntymään. Jos olisit syntynyt Saudi Arabiassa niin 99% todennäköisyydellä uskontosi olisi shitlam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.
Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.
Satukirjan sivuilla kyllä -oikeasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin demonit ovat todellisia, ja ihminen voi olla riivattu, kuten monet ovatkin!
Pari esimerkkia, joissa niin miehista kuin naisistakin ajetaan riivaajat ulos heratyskokouksessa. Riivaaja kouristaa ja heiluttaa poloisia, kuin mielisairasta, ennen kuin myos huutaen ja kiljuen lahtee pois.
Hahaha!
VMP.
Vierailija kirjoitti:
Psykologian mukaan nämä ihmiset ovat mielisairaita. Mitään demoneja ei ole koskaan todistettu olevan olemassa. Suomessa Niilo Ylivainio aikoinaan "kaatoi ihmisiä parantaakseen heidät". Kyseessä oli kuitenkin ainoastaan se, että ihmiste uskoivat hönen olevan ns. profeetta ja pieni tökkäys otsaan sai heidät kaatumaan, koska he halusivat kaatua. Sen sijaan Niilo -huijari ei tunnetusti onnistunut parantamaan yhtä ainutta ihmistä mistään oikeasta sairaudesta. Kuten kukaan muukaan "ihmeparantaja" ei ole pystynyt. Jeesuksen "parantamisille" ei ole yhtäkään historiallista todistusta. Ainoastaan häneen uskovien hänen omien seuraajiensa tekstit.
Gloria al Santo, la Gloria es de Dios.
Jesu Cristo
Dice vivan los demonios
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huolestuttaa nuo pelkurit, eli ateistit. Antaa jokaisen taaplata tyylillään.
Mitä ateistit mielestäsi "pelkäävät"? Kuolemaa vai? Ateistit eivät nimenomaan pelkää sitä että elämän sammuessa tulee loputon pimeys, josta ei jää edes mielikuvaa kun sitä ei tiedosta. Muutenhan he uskoisivat kaikenlaiseen afterlife -paskaan, jotta olisi mielenrauha siitä, että elämä jatkuu kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ateistit mielestäsi "pelkäävät"? Kuolemaa vai? Ateistit eivät nimenomaan pelkää sitä että elämän sammuessa tulee loputon pimeys, josta ei jää edes mielikuvaa kun sitä ei tiedosta. Muutenhan he uskoisivat kaikenlaiseen afterlife -paskaan, jotta olisi mielenrauha siitä, että elämä jatkuu kuoleman jälkeen.
Pelko näkyy siinä, että hyökkäilevät kristittyjen kimppuun verbaalisesti.
Käyttääkö mies huumeita? Joka tapauksessa, lopettaisin tapailun siihen. Ei kannata yrittää auttaa, saattaa olla mahdoton tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko näkyy siinä, että hyökkäilevät kristittyjen kimppuun verbaalisesti.
Ja kristityt laupiaina samarialaisina eivät hyökkäile ateistien kimppuun verbaalisesti? Fyysiset hyökkäyksetkin kuuluvat maailmanhistoriaan toisella tavalla uskovien tai ateistien vainoamisena ja tuhoamisena. Lienet sen verran historiaa tuntevan? Oletko kuullut ateistien tappavan uskovia? Neuvosto-Venäjälläkin suuri osa ihmisistä oli ortodokseja ja uskoivat "salaa" kun uskonnot oli kielletty. Natsi-Saksan asukit olivat katolisia tai luterilaisia.
Tuo demoni saattaa johtua rokotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, noita iänikuisia ihmisten kirjoittamia fraaseja! Ihan kamalaa! Jeesus on voittanut sitä ja tätä.
Rauhoitu, hyvä ihminen. Olen itsekin uskovainen, mutta ärsyttää juuri nuo kliseet. Älä tee meistä uskovista pellejä. Emme tarvitse mitään kliseisiä juttuja. Tarvitsemme vain hyviä tekoja ja laupeuden tyyppistä juttua. No, tosin sanoohan Luther, että yksin uskosta ja yksin armosta... Mutta on se vaan niin helppoa olla uskova, jos jankutetaan Jeesuksesta, käydään rukoilemassa, mutta ei itse tehdä mitään tämän maailman eteen.
Hitto vieköön
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua..
No ihan varmasti alkaa. Ihan ensimmäiseksi mielenterveys alkaa kadota kun omaksuu "maailman", jonka kuonut omnipotentti jumala oli niin väsynyt 6 päivän jälkeen että oli pakko levätä seitsemäs päivä. Maailman, jossa on puhuvia käärmeitä, neitsytäitejä, miljoonia eläimiä (mukaanlukien yksisarvisia) kantavia parissa päivässä kyhättyjä puuveneitä. Puhumattakaan siitä, että Aatamilla ja hänen kylkiluustaan kyhätyllä mielitietyllään oli kaksi poikaa, joiden jälkeläinen sinäkin olet (mistä ne poikien naiset yhtäkkia tulivat vai oliko kyseessä insesti äidin kanssa?).
Todennäköisesti olen mielestäsi tyhmä näitä pohtiessani. En kuitenkaan koe olevani paljoakaan sinua tyhmempi näiden kommenttieni takia.
Demoniunet voi johtua siitä että koet itsesi likaiseksi kun olet miehen kanssa. Unissa näkyvät hahmot edustavat yleensä meitä itseämme. Pelottavat hahmot ovat sitä mitä koetamme kieltää itsestämme.
Et ole kristitty, ellei noita kokemuksia ole. Noin käy valitetavasti kaikille,kristityille joita vastapuoli alkaa kiusaamaan.
Toivotko Jeesuksen tulemista heti? ellet toivo voi olla jotain parantamisen varaa omassa uskossasi.