Ystävälläni on demoni ympärillä..
Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.
Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.
Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
Kommentit (204)
Aloitus on lainattu suoraan toiselta nettipalstalta vuosien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut on tosi surkeaa luettavaa. Uskovaisia aina sanotaan suvaitsemattomiksi, mutta kyllä ateistit pilkkaavat nykyisin enemmän uskovaisia kuin uskovaiset ateisteja. Toivoisin ateisteilta enemmän henkistä suuruutta ja kunnioitusta muiden mielipiteitä kohtaan. Ihmisillä on omat syynsä uskoa kuten uskovat, ei ole teidän asianne yrittää pakottaa kaikkia oikeaoppisiksi.
t.agnostikko
Juuri näin! Sallivuutta, ystävät! Kautta aikojen on ollut erilaisia uskomuksia ja niitä, jotka eivät usko. Ja näin tulee aina olemaan.
Miksi näistä asioista kiistellään. Se on aivan turhaa. Ja emmehän me kukaan tiedä ehdotonta totuutta. Ja mitä sillä on väliä, entä jos vaan ihan rauhassa ja rauhanomaisesti kunnioittaisimme toistemme mielipiteitä. Kuuntelisimme uteliain korvin ja sallivin aivoin ja sydämin.
Tässä maailmassa ja elämässä on niin tuhat ja yksi mielipidettä. Annettaisko niille kaikille mahdollisuus ja entä jos vaan ihan seesteisesti kunnioittaisimme toistemme ajatuksia ja asenteita.
Näin yritän elää. En vihaa ketään aatteidensa vuoksi. (Paitsi raastisteita ja muustalaisia - vanha vitsi, tiedän! )
Taitaa pyöriä demonit minunkin ympärillä, kun kaikki menee ihan päin v****a..
Johanna tukiainen.. olisiko nyt aika lopeta viinanjuonti ja mennä nukkumaan..
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut on tosi surkeaa luettavaa. Uskovaisia aina sanotaan suvaitsemattomiksi, mutta kyllä ateistit pilkkaavat nykyisin enemmän uskovaisia kuin uskovaiset ateisteja. Toivoisin ateisteilta enemmän henkistä suuruutta ja kunnioitusta muiden mielipiteitä kohtaan. Ihmisillä on omat syynsä uskoa kuten uskovat, ei ole teidän asianne yrittää pakottaa kaikkia oikeaoppisiksi.
t.agnostikko
Kun aikuinen ihminen uskoo satuihin niin hänelle saa ja pitääkin nauraa.
Rukoilkoot kovemmin jos moinen haittaa.
Ensimmäinen kirje korinttolaisille:
4 Armolahjoja on monenlaisia, mutta Henki on sama.
5 Myös palvelutehtäviä on monenlaisia, mutta Herra on sama.
6 Jumalan voiman vaikutuksia on monenlaisia, mutta hän, joka meissä kaikissa kaiken vaikuttaa, on sama.
7 Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi.
8 Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa,
9toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan,
10 joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa eri henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta.
11 Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo.
Evankeliumi Markuksen mukaan:
16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
17 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
18 He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Huolestuttavan paljon mielisairaita on keskuudessamme.
Saatana toimii ihmisten kautta tässäkin keskustelussa pilkaten, haukkuen, tuomiten ja epäuskolla todistellen. Saatana tietää loppunsa, siksi on niin kiire saada ihmiset Jeesukseen uskovia vastaan ja saada ihmiset kauas Jeesuksesta. Kaikkeen voi maailmassa uskoa mutta oikeat kristityt ovat ainoita keitä maailma vihaa.
Suurin osa ihmisistä on sokeita valitettavasti.
Saatana on vahva mutta Jeesus on vielä vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huolestuttaa nuo pelkurit, eli ateistit. Antaa jokaisen taaplata tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Saatana toimii ihmisten kautta tässäkin keskustelussa pilkaten, haukkuen, tuomiten ja epäuskolla todistellen. Saatana tietää loppunsa, siksi on niin kiire saada ihmiset Jeesukseen uskovia vastaan ja saada ihmiset kauas Jeesuksesta. Kaikkeen voi maailmassa uskoa mutta oikeat kristityt ovat ainoita keitä maailma vihaa.
Suurin osa ihmisistä on sokeita valitettavasti.
Saatana on vahva mutta Jeesus on vielä vahvempi.
Kas niin, nyt on satuolennot järjestyksessä ja ilmeisesti maailmasta tuli parempi paikka!
Pilkkaan muuten kaikkia satuolentoihin uskovia ihan siinä järjestyksessä kuin vastaan tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huolestuttaa nuo pelkurit, eli ateistit. Antaa jokaisen taaplata tyylillään.
Olen ateisti.
Mitä minä muka pelkään? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ateistit pelkää? Eikä uskovaiset pelkää enemmän esim. helvettiin joutumista tai jumalan rangaistusta?
Aika luonnollistahan tuo on, että demonihenget ei kiusaa tavallista kulkijaa. Tavallinenhan "ateisti" on hänen puolellaan ja menossa helvettiin raamatun mukaan. Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua. Sen voi jokainen uskovainen todistaa. Outoja juttuja tapahtuu ja monenlaista pelottavaa tulee koettua, mutta kun on suojeluksessa niin on.
Hulluintahan olisi saatanan tehdä henkimaailma julkiseksi...jeesuksen luo olisi pyrkimässä tiet sonnalla porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkurit? Kyllä minua kristittynä pelottaa ajatus siitä, että joku ihminen näkee demoneja. Eihän se ihan tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti.
Helvettiä. olethan jumiutunut hömppä ketjuun.
Ap:n miesystävälle sanoisin: juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti.
Hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollistahan tuo on, että demonihenget ei kiusaa tavallista kulkijaa. Tavallinenhan "ateisti" on hänen puolellaan ja menossa helvettiin raamatun mukaan. Mutta siinä vaiheessa jos kiinnostut oikeasti Raamatusta, niin alkaa tapahtua. Sen voi jokainen uskovainen todistaa. Outoja juttuja tapahtuu ja monenlaista pelottavaa tulee koettua, mutta kun on suojeluksessa niin on.
Hulluintahan olisi saatanan tehdä henkimaailma julkiseksi...jeesuksen luo olisi pyrkimässä tiet sonnalla porukkaa.
Minä olen uskovainen, mutta en ole kokenut mitään outoa ja pelottavaa. Minusta aito usko luo turvaa ja lämpöä. Tervejärkinen ihminen ei näe toisissa ihmisissä demoneja.
Ensimmäinen kirje Timoteukselle:
1 Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.
2 He luottavat tekopyhiin valehtelijoihin, joiden omassatunnossa on polttomerkki.
3 Nämä kieltävät menemästä naimisiin ja syömästä ruokia, jotka Jumala on luonut sitä varten, että ne, jotka tuntevat ja uskovat totuuden, nauttisivat niitä ja kiittäisivät Jumalaa.
4 Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan.
5 Jumalan sana ja rukous pyhittävät sen.