Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?
Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.
Kommentit (997)
Taivas sylissäni -joululaulu. Joululauluaikaan ajoittui aikoinaan tieto siitä, että olen raskaana, viiden vuoden hoitojen jälkeen. Yhä muistan sen tunnekuohun ja se saa vieläkin itkemään, varsinkin kun vuoden ikäisenä joulun alla lapseni meinasi kuolla sairauskohtaukseen. Selvisi sentään.
Olet aarre sydänten, miten sinut suojelen?
Helmassani kantaa itse taivastako saan?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttavatko tyypit niitä kappaleita jotka eivät saa heitä itkemään? Vai eikö toisen kokemus ole heidän mielestään arvokas?
Toisen kokemus ei ole meidän alapeukuttajien mielestö arvokas.
Vesterinen yhtyeineen: Tummilla teillä
Tohtori Tornado: Sairas vääns
Niin liikuttavaa
Hurriganes: In my Mind. Kaunis kappale
Aleah: My Will
Eteerisen kaunisääninen Aleah kuoli syöpään nuorena muutama vuosi sitten ja tämä biisi julkaistu vasta hänen kuolemansa jälkeen. RIP
Tämä! Aivan valtavan ihana kappale ja ylimaallisen kaunista tulkintaa kaikessa pienieleisyydessään. ❤️
King Elvis Presley,Hov Great Thou Art Live 1977
Tuomittuna kulkemaan
Kappale, Samuli Edelmann ja Vesa-Matti Loiri
Tämä biisi saa minut itkemään,perustin rakkauteni ja perheeni miehelle joka on läpimätä..
Kaiholla katselen muiden onnellisuutta..
Mikko Alatalon Kylläpä sitä ny ollaan niin
Vedet ihan tulee silmistä siinä loppuratkaisussa. Sehän kun on aluperin Kojo mutta vaihdettiin Saareen.
Jesse Kaikurannan Vielä yksi laulu.
Vierailija kirjoitti:
Tears in heaven, Eric Clapton
Tuo on kuulemma ilmakitaristien suosikkikappale. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Evakon laulu. Pari säkeistöä sinnittelen, aivan varmana siitä etten varmasti itke, heh heh, naurattaa kunnes alkaa vähitellen puristaa rinnasta, leuka väpättää ja kyynel valua. Siis niin noloa. Enkä ymmärrä miksi, mummo oli kyllä Karjalasta mutta ei siitä koskaan puhuttu. Riimit ovat jotenkin niin hienot, joka säkeistössä tulee pieni karmea yllätys. Tyyliin "Kirje tuli isältä: Mie pääsen pian siviiliin. Tulikin ja kirkon viereen sankarhautaan siunattiin."
Alkoi muuten puristaa mahasta kun kirjoitin noita sanoja. Aaaargh.
Totta. Aivan kauhea. En edes muistanut koko kappaletta....ja nyt täällä kyyneleitä pyyhin :'-)
Johanna Kurkela - Prinsessalle
Suvi Teräsniska - Taivas sylissäni
Klamydian pyyntö.
Työskentelen itse sellaisten lasten parissa, ketkä eivät ole saaneet niin hyviä lähtöjä tähän elämään ja olen äiti itsekin. Varsinkin itken, jos lapsi/lapset esittävät.
Ghost: Life Eternal