Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette puolisonne kanssa kotona?

Vierailija
06.03.2024 |

Olen nyt sinkku, mutta parisuhteessa  useimmiten makasin sängyssä alasti ja maanittelin naista viereeni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan ruokaa, syödään yhdessä eri ateriat

Kutsuttaan läheisiä ruokailemaan kanssamme, tehdään heidän kanssaan ruokaa

Grillataan pihakodassa

Saunotaan

Katsotaan suosikkisarjojamme ( näitä meillä ei yhteisinä ole kovin montaa)

Tehdään pihatöitä tai erilaisia remontteja

paneskellaan, pussaillaan , halaillaan

Vierailija
2/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään ja muutaman kerran viikossa syödään yhdessä / katsotaan uutiset yhtäaikaa ja joskus nukutaan samassa makuuhuoneessa. 

Muutoin tehdään erillisiä juttuja. Miehellä on pihalla ja autotallissa omat harrastuksensa ja minä lähinnä katson telkkaria tai internettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä :)

Vierailija
4/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Juodaan aamukahvit ennen töihin lähtöä, syödään yhdessä, katotaan telkusta leffoja-sarjoja-dokkareita, hakataan klapeja, siivotaan, tehdään pihahommia, ulkoilutetaan meidän koiria, käydään kaupassa, välillä laiskotellaan, käydään ystävien luona, kierrellään joskus kirppiksillä, käydään ulkona syömässä, kestitään vieraita, sekstaillaan, välillä leikillämme vidduillaan toisillemme, joskus riidellään, ym. ym. ym. Toisin sanoen eletään elämää.

Vierailija
5/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä. Juodaan aamukahvit ennen töihin lähtöä, syödään yhdessä, katotaan telkusta leffoja-sarjoja-dokkareita, hakataan klapeja, siivotaan, tehdään pihahommia, ulkoilutetaan meidän koiria, käydään kaupassa, välillä laiskotellaan, käydään ystävien luona, kierrellään joskus kirppiksillä, käydään ulkona syömässä, kestitään vieraita, sekstaillaan, välillä leikillämme vidduillaan toisillemme, joskus riidellään, ym. ym. ym. Toisin sanoen eletään elämää.

Kotona

Vierailija
6/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama kuin ap:lla, mutta maanittelin miestä.

Vierailija
7/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussutellaan

Vierailija
8/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan kuin kiimaiset hirvet.

Vierailija
9/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat omissa jutuissaan.

Vierailija
10/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, onneksi ei ole puolisoa. Inhottaa ajatuskin, että omassa kodissa asuisi myös joku toinen, jonka kanssa pitää viettää aikaa.

Vierailija
11/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältellään toisiamme. 

Vierailija
12/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan, katsotaan yhdessä sarjoja, laitetaan ruokaa, syödään, pelataan lautapelejä jne. 

Vierailija
13/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia seksiä oli paljon. Tuli lapsia, seksi väheni. Lapset lähti omilleen. Nyt vaan elellään ja väistellään toisiamme pienessä asunnossamme.

Vierailija
14/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkonen koti, kun sieltä löytyy kippis, ravintola ja ystävän asunto. Kommuuni jossa on myös liiketiloja?

Vierailija
15/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelemme

Vierailija
16/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kotona tehdä ihmeellisiä asioita. Siivotaan ja tehdään ruokaa, syödään, katsotaan netflixiä ja uutisia. No, tuo seksi tietenkin, mutta aika murto-osa kotona-oloajasta.

Vierailija
17/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tehdään omat ruokamme kun syödäänkin ihan eri aikoihin. Käydään yhdessä jättimarketissa kerran viikossa ostamassa viikon ruuat ja muut mitä tarvitaan.

Peruskotitöitä tekee kumpikin sisällä ja ulkona. Meillä ei ole omakotitalossa ulkopuolista työvoimaa. Minun naisena ei tarvitse tehdä mitään miestentöitä kun ne tekee mieheni. Jos haluan jotain kasvihuonetta tai kasvilavoja niin mieheni tekee ne minulle. Kaikki olen saanut mitä olen halunnut ja kaivonkin puutarhan kasteluveteen jotta saa vettä lotrata.

Ilmastonmuutoksen takia on viimeiset vuodet tullut havaittua että vesi loppuu kaivosta jos tulee pitkiä kuumia sateettomia jaksoja niiden lisäännyttyä.

Vierailija
18/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan, tehdään ruokaa yhdessä, katsotaan sarjoja, suunnitellaan matkoja ja ollaan vaan. 

Vierailija
19/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin tehdään omat ruokamme kun syödäänkin ihan eri aikoihin. Käydään yhdessä jättimarketissa kerran viikossa ostamassa viikon ruuat ja muut mitä tarvitaan.

Peruskotitöitä tekee kumpikin sisällä ja ulkona. Meillä ei ole omakotitalossa ulkopuolista työvoimaa. Minun naisena ei tarvitse tehdä mitään miestentöitä kun ne tekee mieheni. Jos haluan jotain kasvihuonetta tai kasvilavoja niin mieheni tekee ne minulle. Kaikki olen saanut mitä olen halunnut ja kaivonkin puutarhan kasteluveteen jotta saa vettä lotrata.

Ilmastonmuutoksen takia on viimeiset vuodet tullut havaittua että vesi loppuu kaivosta jos tulee pitkiä kuumia sateettomia jaksoja niiden lisäännyttyä.

Miksi tehdä eri ruoat, jos vaan syö eri aikoihin? Minä teen etätöitä ja teen mielelläni ruoan ja toinen syö sitten, kun tulee myöhemmin kotiin. Turhaa ajantuhlausta tehdä kumpikin omat ruoat vaan voidetaan viettää sitten enemmän aikaa yhdessä. 

Vierailija
20/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yhteinen lomapäivä pitkään aikaan. Nukuttiin pitkään, juotiin aamukahvit. Mies haki sukset sisälle ja voiteli. Lähdetään kohta hiihtolenkille, sen päälle hiihtomajalle kaakaolle. Sitten laitellaan ruokaa, omillaan jo asuvat lapset tulee syömään meille.Iltasilla pakkaillaan, lähdetään mökille ensi viikoksi, hiihdellään siellä lisää, saunotaan, pilkitään ja tehdään pientä sisäremppaa yhdessä.

Me viihdytään toistemme seurassa. Tykätään samanlaisista asioista. Nautitaan toisistamme. Molemmilla myös omia juttuja joita harrastaa muiden kanssa, mutta yhdessäolo on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi