Iki-ihanat hajuvedet; mikä on lempituoksusi, jota ei kenties enää saa?
Itse olen etsinyt tuloksetta Escadan original -tuoksua. Se on huikean hyvä, punainen pahvipakkaus ja pitkulainen sydänpullo. Kunpa sitä vielä joskus valmistettaisiin! Muut Escadat eivät ole lähelläkään tuota.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Laura Ashley No.1
Ihana kesäinen kukkaistuoksu, joka kesti ja kesti ja pienikin suihkaus riitti koko päiväksi.
Oli lempituoksuni teininä, tosiaan kesti huiman kauan verrattuna nykyisiin hajuvesiin. Vaatteisiin suihkautettuna tuoksun aisti vielä 2-3 päivän päästä.
Toinen aikaa sitten lopetettu lemppari oli/on Yves Rocherin alkuperäinen Chevrefeuille. Ihastuttava kuulas ja raikas kukkaistuoksu. Sen uudempi versio tuli markkinoille joitakin vuosia sitten, mutta sillä ei ole muuta yhteistä originaalin kanssa kuin sama nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lancome O Oui.
Miksi hitossa niin ihana tuoksu lopetettiin!
Olin tulossa sanomaan tämän saman! Valmistetaanko tätä, mutta ei myydä enää Suomessa vai onko tyystin lopetettu tuoksu?
Ostin kolmisen vuotta sitten pullon O oui'ta mutta en enää muista mistä verkkokaupasta sen tilasin. Notinosta näyttää vielä saavan tätä tuoksua, joskin se on tällä hetkellä loppu tilapäisesti.
Yves Rocherin Vanille Noire. Ihan ylivoimainen vaniljatuoksu: simppelihkö, mutta pehmeä, pysyi mutta lähellä ihoa eikä ollut liian mausteinen muttei myöskään teinimäisen esanssinen. Hintaluokassaan loistava, en raaski ostaa Tom Fordeja jne.
Escadan Tropical punch ja Moon sparkle. Molemmat todella herkullisen hedelmäisiä ja monivivahteisia tuoksuja.
Muistatteko vielä Date-tuoksut joita oli myynnissä 90-luvulla? Itse tykkäsin kovasti oranssi- ja punakorkkisista. Ensin mainittu oli aivan ihana ja raikas valkoisten kukkien tuoksu. Punakorkkinen oli tosi miellyttävä mausteinen tuoksu, sopi hyvin syys- ja talvikäyttöön. Muistaakseni näitä oli pari muutakin versiota (vaaleansininen, vihreä), mutta niistä en niin välittänyt.
Versacen Blonde, viileän raikas
Ja
Juvenan Paradise, kuin Suomen kesäinen niitty
Gucci envy me - se pinkki.