Iki-ihanat hajuvedet; mikä on lempituoksusi, jota ei kenties enää saa?
Itse olen etsinyt tuloksetta Escadan original -tuoksua. Se on huikean hyvä, punainen pahvipakkaus ja pitkulainen sydänpullo. Kunpa sitä vielä joskus valmistettaisiin! Muut Escadat eivät ole lähelläkään tuota.
Kommentit (69)
Boucheron, en tiedä, saako mistään. Ei omassa kotikaupungissa ainakaan.
Nettikaupoista en ole etsinyt.
Yohji Yamamoton hajuvesi.
Oli niin ihana. Käytin sitä joskus -96 tai niillä main. Huippu tuoksu 💗
DKNY:n marengin tuoksuinen. Sellainen keltainen pyöreä pullo. Saako tätä jostain vielä?
Yves Rocher on lopettanut parhaat tuoksunsa aikoja sitten: Venice, Nature Millenaire, Folies des Saisons Fantasies d'Hiver, Secret d'Essences Neroli, Ode au Reve, kaikista noista pidin paljon ja olen omistanut nuo. Eipä kiinnosta hirveästi enää ko. firman tuoksut. Samoin Body Shopilla oli vielä 90-luvulla ihania, kestäviä tuoksuöljyjä (esim. Oceanus, kookos-tuoksu, Santeli, karhunvatukka jne.) ja tuoksuja vaikka kuinka, nykyinen valikoima on vain aavistus siitä. Trésor oli ihana, huonompaan suuntaan mennyt muutosten jälkeen. Kevyitä, nopeasti iholta katoavia vesituoksuja ja makeita tuoksuja on tarjolla vaikka kuinka. Kaipaan myös Marc Jacobsin Lolaa ja Yves Saint Laurentin Babydoll-tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Yohji Yamamoton hajuvesi.
Oli niin ihana. Käytin sitä joskus -96 tai niillä main. Huippu tuoksu í ½í²
kuten vercace yellow jeans -96! Sitruunainen ihana! Pullo peltirasiassa
Molyneux Fete
Nina Ricci Capricci
Chanel 5, alkuperäinen, uusi ei vastaa ollenkaan vanhaa
Diorin Tendre Poison, vihreä pullo. Olisin kiitollinen jos joku osaisi vinkata jotain vastaavaa, ei ole tähän mennessä löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Lancome O Oui.
Miksi hitossa niin ihana tuoksu lopetettiin!
Olin tulossa sanomaan tämän saman! Valmistetaanko tätä, mutta ei myydä enää Suomessa vai onko tyystin lopetettu tuoksu?
Vierailija kirjoitti:
Diorin Tendre Poison, vihreä pullo. Olisin kiitollinen jos joku osaisi vinkata jotain vastaavaa, ei ole tähän mennessä löytynyt.
Tämä sama! Ysärillä oli lukiossa vakiotuoksuni - aivan ihana, pehmeä, raikas ja kuitenkin seksikäs. Olisinpa säästänyt tyhjän pullon muistona, mutta silloin en tiennyt että se katoaa tuosta noin vain. :(
Vierailija kirjoitti:
Yves Rocher on lopettanut parhaat tuoksunsa aikoja sitten: Venice, Nature Millenaire, Folies des Saisons Fantasies d'Hiver, Secret d'Essences Neroli, Ode au Reve, kaikista noista pidin paljon ja olen omistanut nuo. Eipä kiinnosta hirveästi enää ko. firman tuoksut. Samoin Body Shopilla oli vielä 90-luvulla ihania, kestäviä tuoksuöljyjä (esim. Oceanus, kookos-tuoksu, Santeli, karhunvatukka jne.) ja tuoksuja vaikka kuinka, nykyinen valikoima on vain aavistus siitä. Trésor oli ihana, huonompaan suuntaan mennyt muutosten jälkeen. Kevyitä, nopeasti iholta katoavia vesituoksuja ja makeita tuoksuja on tarjolla vaikka kuinka. Kaipaan myös Marc Jacobsin Lolaa ja Yves Saint Laurentin Babydoll-tuoksua.
Tulin juuri postaamaan YSL:n Baby Dollia! Pieni tippa on vielä jäljellä
Dolce&Gabbanan Italian Zest oli ihana sitruunatuoksu <3
Mallorcalta 70-luvulta ostettu La Maya tai joku tuon tyyppinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Lancome O Oui.
Miksi hitossa niin ihana tuoksu lopetettiin!
Tämä oli yksi suosikeistani ysärillä. Oli tosi sitruksinen eau de cologne-tyyppinen tuoksu, tykkäsin!
🇺🇦🇮🇱
Valentino Rock'n'Rose, jota ei enää saa. Oli ihana kukkainen tuoksu ja kaunis pullo, jossa mustaa pitsiä ja satiiniruusuke koristeina.