Miehen asenne harrastukseensa pääsemiseen masentaa minua
Mies kuvittelee, että perheellisellä ois jokin oikeus mennä harrastamaan, vaikka sekin aika on pois perheen yhteisestä ajasta tai mun omasta ajasta, koska joudun vahtimaan lapsia. Mies tykkää lasten kanssa olemisesta, joten hän ei voi vaatia mua, joka en siitä tykkää, tekemään sitä itseään varten.
Kommentit (236)
Jos juokseminen on jotenkin niin tärkeää, niin miksi ei hanki sitä lastenvahtia?? Kysy, jos on epäselvää, maksaisinko mä sen? Mä luulen, että miehelläkin on mielialansa takana jotain muuta, kuin se juokseminen. Se pakenee sinne sitä jotain, en tiedä mitä.
Hauskaa miten koirat selittää mustaa valkoiseksi. Teet väärin ja sitä selität sivutolkulla oikeaksi. Et itsekään usko omia valheitasi. Pahuus on pahuutta.
Sadisti on sadisti
Vierailija kirjoitti:
"Vihaan lapsiani" " He ovat epäviihdyttäviä"
Ja paljon paljon pahempaa
Niin kamalaa kieltä en osaa matkia
Ja se alkoi sivulta yksi.
Hulluus alkoi aloitukssta. En voi siivota, koska äiti käski pienenä siivota.
Hä? Älytöntä silloin ja älytöntä nytOta jo opiksi. Mieti millaisia reaktioita saat. Muuta toimintaasi
Toi on aivan sivuseikka, mitä mä sinne kirjoitin. Se oli paljon oleellisempaa, että mua koitettiin ja HALUTTIIN loukata ennen kuin mä kirjoitin mitään tuollaista. Sitä saa mitä tilaa. Jos et pidä siitä, että joku purkaa vihaa päällesi, niin älä kaiva verta nenästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten koirat selittää mustaa valkoiseksi. Teet väärin ja sitä selität sivutolkulla oikeaksi. Et itsekään usko omia valheitasi. Pahuus on pahuutta.
Sadisti on sadisti
No en tee sen enempää väärin kuin kukaan.
Kyllä miehelle tulee pian mitta täyteen. Onneksi
Vierailija kirjoitti:
Hä? Älytöntä silloin ja älytöntä nytOta jo opiksi. Mieti millaisia reaktioita saat. Muuta toimintaasi
Miksi sain siihen aloitukseen paskareaktioita, siis ivaa ja pilkkaa, ennen kuin kirjoitin siihen itse mitään vihaa? Mieti sä sitä. Ne kirjoittajat olivat ansainneet sen jälkeen kaiken paskan minulta, koska he koittivatkin pilkata ja ivata mun ongelmia!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehelle tulee pian mitta täyteen. Onneksi
Ei tule, mullahan se tässä on tullut. Kun saan sen avulla elämäni järjestykseen niin aivan sama jos sitten miehelläkin mitta täyttyy. Ehkä mä sen kestän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on aivan sivuseikka, mitä mä sinne kirjoitin. Se oli paljon oleellisempaa, että mua koitettiin ja HALUTTIIN loukata ennen kuin mä kirjoitin mitään tuollaista. Sitä saa mitä tilaa. Jos et pidä siitä, että joku purkaa vihaa päällesi, niin älä kaiva verta nenästäsi.
Sinä olit paha siinäkin ketjussa. Mutta sinua se kiusaa. Minulle sinä et merkitse mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit paha siinäkin ketjussa. Mutta sinua se kiusaa. Minulle sinä et merkitse mitään
Ei kiusaa, vaan se, miksi minulle oltiin. Ennen kuin "olin paha muille siinä ketjussa".
Ok. Eli olet herkkä ja se on hieno ominaisuus/piirre ihmisessä. Et voi kuitenkaan tietää mitä miehesi ajattelee tai miltä hänestä tuntuu. Ennen kuin olet keskustellut hänen kanssaan asioista ja kenties siitä miten ratkaisisitte tämän ns. yhteisen ongelman. Mutta jos kykenet lukemaan ajatuksia, niin sitten on toinen juttu ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua toellakaan kiusaa se, että purinnsiinä ketjussa vitutustani muihin pelleihin ihan antaumuksella. Se oli ihan kivaa vaihtelua siihen, että kuvittelee aina tulevansa ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadisti on sadistiNo en tee sen enempää väärin kuin kukaan.
Kyllä sinä teet
En tiedä ketään joka tekisi yhtä väärin
HoodGuru kirjoitti:
Ok. Eli olet herkkä ja se on hieno ominaisuus/piirre ihmisessä. Et voi kuitenkaan tietää mitä miehesi ajattelee tai miltä hänestä tuntuu. Ennen kuin olet keskustellut hänen kanssaan asioista ja kenties siitä miten ratkaisisitte tämän ns. yhteisen ongelman. Mutta jos kykenet lukemaan ajatuksia, niin sitten on toinen juttu ; )
Voi kiitos, sä olet jotenkin mukava ja positiivinen :)) Mutta jos mies on surullinen ja aistin sen niin mulleki tulee ihan hirveä tunne siitä. Koska se on pitkän kaavan kautta mun syy syistä, joille en voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadisti on sadistiNo en tee sen enempää väärin kuin kukaan.
Kyllä sinä teet
En tiedä ketään joka tekisi yhtä väärin
Vitutuksen purku sinuun kun asetut tielleni ei ole väärin yhtään. Ja lapsiani suojelen sadismilta, ja järkkään heille siltä osin kivaa kuin kykenen.
Mä tarttisin apua siihen äidin taholta kokemaani sadismiin, en miettiä miten mies ja lapset pärjää, kosla ei kykene olemaan avuksi sinne päin nyt tän mun oman pahoinvoinnin takia.
Mä en ole syönyt edes vielä tänään mitään. On niin paha olla :(((((
Ihan hirveäääääää........... Onneksi äidillä on joku projekti meneillään niin se ei voi puhua mun kanssa,etten enää koittaisi ratkaista mitään äidin kanssa....... musta ei kukaan välitä....... nyyyyyyh.
Vierailija kirjoitti:
HoodGuru kirjoitti:
Ok. eli sua masentaa siis jokin asia. En päässyt oikein kärryille tuosta sun ajatuskulusta. Mutta juttele miehesi kanssa se varmaan avaa asioita puolin ja toisin. Toki voit olla myös sitä tyyppiä ihmisenä joka esim. masentuu näin syksyn aikaan, sen kummempaa konkreettista syytä tietämättä itsekään...
Miehen harmi siitä, etten tee jotain, mistä kärsin, että hänellä ois kivaa, masentaa. Siis se, että miestä harmittaa toi että mä en auta. Miksi auttaisin? Eikö mies vieläkään oivalla, että siitä tulee mulla paha olla? Mitä hän on tehnyt auttaakseen sitä? Ei mitään.
Niin niin. Eli siis pattitilanne. Ette tule toimeen keskenänne ja ette ymmärrä toisianne, olette eronneet. Mutta kun teillä on yhteiset lapset. So what can you do..? Aika kiperä paikka, etten sanoisi. Koita kestää ja koita pärjäillä sekä hyvää lykkyä elämässä etiäpäin!
Tässä on nyt sellainenkin asema-ongelma. Mulla on ikään kuin sellainen asema, että mun pitää kärsiä, jos joku on surullinen. Ei pysty olemaan iloinen, mikä voisi nostaa omaa mielialaa. Vaikkei se heitä kyllä auta, että voin pahoin koska mies ei saa apua multa???? Miks tässä ei ole oikein mitään järkeä?????
Hä? Älytöntä silloin ja älytöntä nyt
Ota jo opiksi. Mieti millaisia reaktioita saat. Muuta toimintaasi