Nämä IS:n ahdistelukokemukset on kopioitu tältä palstalta
siinä yhdessä pitkässä ketjussa oli nuo kaikki kolme kuvausta. Tuskinpa samat henkilöt ovat kertoneet ne tuonnekin.
Kommentit (10)
Laatujournalistiikkaa käyttää lähteinä provopalstan nimettömänä kirjoitettua läppää.
Musta tuntuu usein siltä että Sanoma keksii tänne aloituksia aiheista joista haluaa lisää materiaalia. Tai sitten toimittajat tulevat tänne selailemaan kun aiheet on loppu
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu usein siltä että Sanoma keksii tänne aloituksia aiheista joista haluaa lisää materiaalia. Tai sitten toimittajat tulevat tänne selailemaan kun aiheet on loppu
Kyllähän ne aloitukset tunnistaa heti. Usein niissä on sitten vielä se typerä kruunu.
Fiksumpaa olisi jos toimittajat tekisivät ne aloitukset ihan omilla nimillään jos ovat jutunaihetta vailla.
tuohan loukkaa kirjoittajan copywrigtia! JA siksi toisekseen, on IHAN ERI ASIA kertoa jossain ketjussa oma kauhukokemus oletetusti naisten kesken, kuin jakaa se koko kansanlaajuudelle, julkisessa levikkeessä jota voi oletetusti lukea kaikki sukulaiset, tutut, yms. Tuo on RIKOS; IS!! Pahimmilaan kyseessä on yksityiselämää loukkava tiedon levitys josta voi saada 2 v vaankeutta !!
Kerran IS julkaisi minun mielipiteen jutussa joka oli otettu täältä. no, eivät tollot tajneet että se oli provo. Oli outoa lukea se kommenttisi IS sivuilla.
Se juttu koski sitä kesämökkiä jonka käytöstä tuli riitaa sukulaisten kesken. ...lol
kyllä hämmensi, provojani julkaistaan Ilta sanomissa.
Ihan hyvin ovat voineet vaikka kertoa.
Kirjoittajat sitoutuvat tänne kirjoittaessaan siihen, että Sanoma voi käyttää heidän tekstejään vapaasti missä tahansa yhteydessä.
Laittakaa linkki täällä olevaan ketjuun.
Minäkin olen heittänyt tänne puoliksi vitsillä yhden jutun (ei ahdistelu tms. "pahaa") ja olin kyllä todella yllättynyt kun oli noin vain päätynyt iltasanomiinkin. Nykyään pidän iltasanomia täysin tarinakanavana, uutiset luen ihan muualta :)
Etkö sinä tiennyt että Sanomalla on tapana kopsata täältä juttuja artikkeileihinsa?