Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen asenne harrastukseensa pääsemiseen masentaa minua

Vierailija
12.11.2017 |

Mies kuvittelee, että perheellisellä ois jokin oikeus mennä harrastamaan, vaikka sekin aika on pois perheen yhteisestä ajasta tai mun omasta ajasta, koska joudun vahtimaan lapsia. Mies tykkää lasten kanssa olemisesta, joten hän ei voi vaatia mua, joka en siitä tykkää, tekemään sitä itseään varten.

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi luottaa tekeväni missään oikein, siksi on aika hankalaa. :(( Katson sen olevan kasvatuksen syytä.

Vierailija
142/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on yhtäläinen oikeus omaan aikaan ja harrastuksiin. Ja kyllä, sinun on niitä omia lapsia hoidettava silloin, kun mies ei ole kotona.

Mutta en pidä siitä niin paljon kuin mies, miksei mies voi hoitaa? Miksi mun pitää miehen menojen takia tehdä sellaista, mistä en pidä? Mitä sellaista mies tekee mulle? E mitään.

Lapsiparat, miksi hommasit lapsia jos et pidä niiden hoidosta? Olet kyllä itsekäs ja tyhmä suoraan sanottuna. Vai että miehen pitäisi hoitaa kun "minä en tykkää hoitaa". Se on sinun velvollisuutesi miehesi kanssa hoitaa lapsia. Joskus tässä elämässä nyt joutuu muutenkin tekemään asioita mistä ei tykkää. En minäkään tykkä maksaa asuntolainaa, mutta se on pakko. On myös pakko tehdä ruokaa ja siivota vaikka en sitä tykkää. Ei auta marinat ja valitus se on vaan tehtävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hykkyrät tätä Teidän keskustelua, siis onko sun ongelma se että "miehen asenne harrastukseen pääsemiseen masentaa sinua". Vai se että sinulla on lapsia, vai se että äitisi oli sadisti, sinua ei ymmärretty terapiassa/et saanut tarvittavaa hoitoa. Vai vaan se että maailma on "paska paikka" ja et halua elää täällä, etkä välitä kenestäkään ja kaikki muut on väärässä paitsi sinä. No, oli miten oli mutta valitse vaikka em. listasta yx asia joka mättää ja TEE SILLE ASIALLE JOTAKIN KONKREETTISTA. Eli ratkaise se ongelma ja get over it. That's life and sometimes little girl shit happens. Grow up now. I think it's about time to  move on...

Vierailija
144/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Porvoosta siis saa tällaisia kultakimpaleita vaimokseen!

Vierailija
145/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistinen suhtautuminen on murtanut minut. Olenko niin huono, etten kelpaa paremmin kohdelluksi? Niin lapsi ajattelee. Ei osaa nähdä aikuisella ongelmia.

Vierailija
146/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on yhtäläinen oikeus omaan aikaan ja harrastuksiin. Ja kyllä, sinun on niitä omia lapsia hoidettava silloin, kun mies ei ole kotona.

Mutta en pidä siitä niin paljon kuin mies, miksei mies voi hoitaa? Miksi mun pitää miehen menojen takia tehdä sellaista, mistä en pidä? Mitä sellaista mies tekee mulle? E mitään.

Lapsiparat, miksi hommasit lapsia jos et pidä niiden hoidosta? Olet kyllä itsekäs ja tyhmä suoraan sanottuna. Vai että miehen pitäisi hoitaa kun "minä en tykkää hoitaa". Se on sinun velvollisuutesi miehesi kanssa hoitaa lapsia. Joskus tässä elämässä nyt joutuu muutenkin tekemään asioita mistä ei tykkää. En minäkään tykkä maksaa asuntolainaa, mutta se on pakko. On myös pakko tehdä ruokaa ja siivota vaikka en sitä tykkää. Ei auta marinat ja valitus se on vaan tehtävä. 

Joo tiedän, kerro se miehelle.

Vierailija
147/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HoodGuru kirjoitti:

Voi hyvät hykkyrät tätä Teidän keskustelua, siis onko sun ongelma se että "miehen asenne harrastukseen pääsemiseen masentaa sinua". Vai se että sinulla on lapsia, vai se että äitisi oli sadisti, sinua ei ymmärretty terapiassa/et saanut tarvittavaa hoitoa. Vai vaan se että maailma on "paska paikka" ja et halua elää täällä, etkä välitä kenestäkään ja kaikki muut on väärässä paitsi sinä. No, oli miten oli mutta valitse vaikka em. listasta yx asia joka mättää ja TEE SILLE ASIALLE JOTAKIN KONKREETTISTA. Eli ratkaise se ongelma ja get over it. That's life and sometimes little girl shit happens. Grow up now. I think it's about time to  move on...

No mulla on nyt mieli ihan maassa kun tiedän, että mies ois halunnut tehdä jotain mikä edellyttää sitä, että mä kärsin niin en tiedä, mikä ratkaisuks.

Vierailija
148/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun hulluuden aloitusketju vaivaa sinua. Ei se ketään muuta vaivaa. Ehkä voisit oppia tästä jotain....

Vierailija
149/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadistinen suhtautuminen on murtanut minut. Olenko niin huono, etten kelpaa paremmin kohdelluksi? Niin lapsi ajattelee. Ei osaa nähdä aikuisella ongelmia.

Näin sinun lapsesi ajattelevat tänäänKIN. Ja sinä olet valinnut olla itsekäs sadisti

Vierailija
150/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että se sadistinen käytös johtui minusta. Että jos en osaa jotain tai ole jonkunlainen tai miellyttävä, niin mua saa satuttaa. Miten mä voisin osata toimia lasteni kanssa toisin? En mä osaa.

Vierailija
151/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinun lapsesi ajattelevat tänäänKIN. Ja sinä olet valinnut olla itsekäs sadisti

Miten sen on itse valinnut jos on kasvanut siihen, että olenko mä niin huono, etten kelpaa paremmin kohdelluksi? Jos olen niin silloin muutkin on.

Vierailija
152/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun hulluuden aloitusketju vaivaa sinua. Ei se ketään muuta vaivaa. Ehkä voisit oppia tästä jotain....

Ai oppia mitä? Jos täällä on jonkun naisen en saa seksiä mieheltäni ketju, jossa mä oon haukkunut hänet, että et tietenkään saa koska olet vastenmielinen, niin ei sekään ketju vaivaa mua yhtään, vaikka se bimbo oiskin tärähtänyt siitä täysin. Miksi oppisin siitä jotain?

Vierailija
153/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. eli sua masentaa siis jokin asia. En päässyt oikein kärryille tuosta sun ajatuskulusta. Mutta juttele miehesi kanssa se varmaan avaa asioita puolin ja toisin. Toki voit olla myös sitä tyyppiä ihmisenä joka esim. masentuu näin syksyn aikaan, sen kummempaa konkreettista syytä tietämättä itsekään...

Vierailija
154/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HoodGuru kirjoitti:

Ok. eli sua masentaa siis jokin asia. En päässyt oikein kärryille tuosta sun ajatuskulusta. Mutta juttele miehesi kanssa se varmaan avaa asioita puolin ja toisin. Toki voit olla myös sitä tyyppiä ihmisenä joka esim. masentuu näin syksyn aikaan, sen kummempaa konkreettista syytä tietämättä itsekään...

No joo... jos aistin, että miestä masentaa niin se on siis mun syy niin sit muakin masentaa ei kovin hedelmällistä.

Vierailija
155/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriperheessä rouva on hinnoitellut tuotteet. Kaksi päivää yhdessä miehen harrastuksen parissa vastaa viikkoa rouvan sukulaisissa.  Ota tai jätä. 

Vierailija
156/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai oppia mitä? Jos täällä on jonkun naisen en saa seksiä mieheltäni ketju, jossa mä oon haukkunut hänet, että et tietenkään saa koska olet vastenmielinen, niin ei sekään ketju vaivaa mua yhtään, vaikka se bimbo oiskin tärähtänyt siitä täysin. Miksi oppisin siitä jotain?

Sinä raivosit. Suolsit pahuutta lapsiisi ja kaikkiin ympärilläsi. Käytit rumaa kieltä. Sait kummastusta vastaukseksi

Tämä kiusaa sinua.

Eli sait mitä tilasit ja olet siitä vihainen

Voisit oppia ettei kannata sellaista kirjoittaa. Se jää kiusaamaan sinua. Voit valita toimia toisin

Vierailija
157/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä raivosit. Suolsit pahuutta lapsiisi ja kaikkiin ympärilläsi. Käytit rumaa kieltä. Sait kummastusta vastaukseksi

Tämä kiusaa sinua.

Voisit oppia ettei kannata sellaista kirjoittaa. Se jää kiusaamaan sinua. Voit valita toimia toisin

Ei, minua ei haittaa se paska ketjun lopussa, vaan ketjun alussa minulle kirjoitetut ikävät ja loukkaavat viestit, joihin loppu oli vain reagointia eikä kiusaajat silti lopettaneet. Siis periaatteessa ymmärrän, etteivät lopettaneet, mutta se vain vahvisti sen, miten he halusivatkin minua halveerata alusta saakka.

Vierailija
158/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiusaa sinua.

Enkä minä suoltanut pahuutta lapsiini, eivät he olleet lukemassa sitä ketjua siinä :D Voi voi noita sun harhoja

Vierailija
159/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HoodGuru kirjoitti:

Miehen harmi siitä, etten tee jotain, mistä kärsin, että hänellä ois kivaa, masentaa. Siis se, että miestä harmittaa toi että mä en auta. Miksi auttaisin? Eikö mies vieläkään oivalla, että siitä tulee mulla paha olla? Mitä hän on tehnyt auttaakseen sitä? Ei mitään.

Vierailija
160/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielialan ei pitäisi olla mulle nyt minkäänlainen rasite. Silti se on. En kykene auttamaan, aivan sama, miten ikävää se miehelle on. Tai siis sanoin, että voin maksaa lastenvahtia, ja siis jos mies ois tänään mennyt, ei mitään isänpäivää ois ollut, koska isä ei ois ollut kotona. Ei oikein innosta mennä puffaamaan sitä. Mua ällöttää se, ettei ole kotona silloin. Tätä jo monena vuonna, sain siitäkin aivan tarpeekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi