Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää isänpäivää vaan.

Isä
12.11.2017 |

Akka lähti eilen ryyppäämään eikä ole vieläkään tullut,tuskin siltikään olisin pi_lua saanut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee hyvin että palstalla on suurin osa naisia,isänpäivä ei kiinnosta p@skan vertaaa.

Vierailija
2/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi samaistua tekstiisi, siitä johtuen ei kiinnosta. Missäs lapset on? Heidän kanssaanhan sun pitäis isänpäivää vietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee hyvin että palstalla on suurin osa naisia,isänpäivä ei kiinnosta p@skan vertaaa.

Isäni on kuollut, miten luulet, että minun pitäisi noteerata isänpäivä?

Vierailija
4/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi samaistua tekstiisi, siitä johtuen ei kiinnosta. Missäs lapset on? Heidän kanssaanhan sun pitäis isänpäivää vietää.

Niitten kanssahan täällä ollaan,uloskaan ei viitsi lähteä sateeseen.

Vierailija
5/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt haudalle viemässä kynttilän, kuva pöydälle ja kynttilä viereen palamaan muistoksi että isäkin on ollut olemassa ja on yhä mielessäin. Kait sillä isällä sinullekkin jokin arvo on vaikkei isä ole läsnä, vai meinaatko että äiti laittoi multaa kukkaruukkuun ja aamulla löysi siitä sinut. Isä

Vierailija
6/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten valitat, juttuhan on mennyt oikein. Laatuaikaa lasten kanssa ilman häiritseviä henkilöitä.

Vierailija
7/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen, että aika moni voi olla viettämässä isän kanssa sitä isän päivää sen sijaan, että on palstalla? Itsekin olen lähdössä isäni luokse isänpäivälounaalle.

Vierailija
8/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itse olet "akkasi" valinnut. Kärsi nyt.

Vierailija
9/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsit kuitenkin tehdä lapsia paskaan liittoon!

Vierailija
10/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien on kuulunut saada p*llua isänpäivälahjaksi?

Vierailija
11/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt haudalle viemässä kynttilän, kuva pöydälle ja kynttilä viereen palamaan muistoksi että isäkin on ollut olemassa ja on yhä mielessäin. Kait sillä isällä sinullekkin jokin arvo on vaikkei isä ole läsnä, vai meinaatko että äiti laittoi multaa kukkaruukkuun ja aamulla löysi siitä sinut. Isä

Sorry vaan, isäni kuva on esillä koko ajan ja lisäksi paljon muuta mitä olen häneltä saanut jne. Ei muistellakseen tarvitse mennä haudalle, sitä paitsi se on mahdotonta huonojen kulkuyhteyksien vuoksi, julkisilla 2 päivän reissu. Ajattelen isääni joka päivä, itseasiassa surutyö kesti 20 vuotta. Olet aika outo ja huono isä, onneksi omani oli parempi :)

Ehkä huonoutesi takia sinua ei ole huomioitu tarpeeksi ja siksi avasit tämän mollausketjun? Olet sentään elossa ja voit parantaa tapasi niin ehkä ensi vuonna onnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi