Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen asenne harrastukseensa pääsemiseen masentaa minua

Vierailija
12.11.2017 |

Mies kuvittelee, että perheellisellä ois jokin oikeus mennä harrastamaan, vaikka sekin aika on pois perheen yhteisestä ajasta tai mun omasta ajasta, koska joudun vahtimaan lapsia. Mies tykkää lasten kanssa olemisesta, joten hän ei voi vaatia mua, joka en siitä tykkää, tekemään sitä itseään varten.

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut sut asiattomaksi.

Uuuu...nyt meni rankaks....

Koska sä et kirjoita kuten mä haluan. Miksi mun pitäisi sietää tällaista?

Vierailija
102/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo yhteinen koti jos et ees asu siellä idiootti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pitää riittää harrastukseksi perheen kanssa oleminen, mutta äidillä sen sijaan pitää olla omaa aikaa illat ja viikonloput. Näin ei tule ongelmia.

Vierailija
104/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut sut asiattomaksi.

Uuuu...nyt meni rankaks....

Koska sä et kirjoita kuten mä haluan. Miksi mun pitäisi sietää tällaista?

:DDDDD aaaa, okei.... :DDDDDDD Sähän alat oppia! Hyvä! Ei pidäkään. Katsotaan, mitä modet tekee :)))

Vierailija
105/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sadismin takia rakkaudenkin löytäminen on mulle varmaan ihan mahdotonta, niin mitä järkeä palloilla loppuelämänsä täällä maan päällä kärsien menneisyyden takia rakkaudettomuudesta jne? En mä kuitenkaan ikinä mitään rakkautta saa. Enkä halua elää ilman. Ihan turha elämä.

Tästä nyt vain jatkat päättelyä sen loogiseen lopputulokseen.

Vierailija
106/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se oo yhteinen koti jos et ees asu siellä idiootti

No 3kk sitten vielä asuin. Miten on noin vaikeaa käsittää menneestä johtuvan asioita tähän päivään?

Vierailija
107/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle pitää riittää harrastukseksi perheen kanssa oleminen, mutta äidillä sen sijaan pitää olla omaa aikaa illat ja viikonloput. Näin ei tule ongelmia.

No siis minäkään en kotona asuessa mennyt viikottain päiväksi jonnekin. Ois alkanut marina, etten ole ikinä kotona, koska olen myös töissä.

Vierailija
108/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kostan mun sadistiäidille vielä jonain päivänä. Se ei näe omaa sadismiaan. Se luulee olevansa hyvä ihminen ja vanhempi. Se saa siitä ansiotonta arvonnousua itseään koskien. Kuvittelee olevansa jotain, mitä ei ole, parempi vieläpä. Mä haluan pudottaa sen sieltä alas. Tappaa sen kuvitelmat siitä, miten hyvä kasvattaja se on.

Etkö huomaa, että vanhatestamentillisesti kostat lapsillesi koko ajan, seuraaviin sukupolviin... Noinhan se on ikiaikaisesti mennyt, kun ei tajuta niin siirretään ne omat traumat lapsille, niin varmaan äitihullun äiti lapselleen ja niin nyt äitihullu omilleen. Eikä edes tajua kuinka tuolla itsekeskeisellä ja rakkaudettomalla asenteellaan kylvää pahaa ympärilleen. Koska ei haluakaan ajatella muuta kuin yli 20 v sitten kokemaansa pahaa jotka on huomattavasti vähäisempiä juttuja kuin mistä suurin osa nykyaikuisista on selvinnyt jaloilleen ja jättänyt jälkeensä. Tästä ketjusta tulee paha olo, miten noin itsekeskeisiä ihmisiä voi olla, kuinka omat lapset ja heidän hyvinvointinsa voi jäädä noin oman navan tuijotuksen varjoon. Voi kun koko ihminen bannattaisiin palstalta.

Vierailija
109/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kostan mun sadistiäidille vielä jonain päivänä. Se ei näe omaa sadismiaan. Se luulee olevansa hyvä ihminen ja vanhempi. Se saa siitä ansiotonta arvonnousua itseään koskien. Kuvittelee olevansa jotain, mitä ei ole, parempi vieläpä. Mä haluan pudottaa sen sieltä alas. Tappaa sen kuvitelmat siitä, miten hyvä kasvattaja se on.

Etkö huomaa, että vanhatestamentillisesti kostat lapsillesi koko ajan, seuraaviin sukupolviin... Noinhan se on ikiaikaisesti mennyt, kun ei tajuta niin siirretään ne omat traumat lapsille, niin varmaan äitihullun äiti lapselleen ja niin nyt äitihullu omilleen. Eikä edes tajua kuinka tuolla itsekeskeisellä ja rakkaudettomalla asenteellaan kylvää pahaa ympärilleen. Koska ei haluakaan ajatella muuta kuin yli 20 v sitten kokemaansa pahaa jotka on huomattavasti vähäisempiä juttuja kuin mistä suurin osa nykyaikuisista on selvinnyt jaloilleen ja jättänyt jälkeensä. Tästä ketjusta tulee paha olo, miten noin itsekeskeisiä ihmisiä voi olla, kuinka omat lapset ja heidän hyvinvointinsa voi jäädä noin oman navan tuijotuksen varjoon. Voi kun koko ihminen bannattaisiin palstalta.

No en kosta, vaan en halua olla heille sadisti, mutta en oikein osaa olla sitten läsnä ja kasvattaa. Sinä olet inhottava, vittumainen muiden haukkuja, joka et osaa auttaa, etkä tukea, mutta nillittää ja heittää paskaa muiden päälle kyllä osaat. Sinut palstalta kuuluisi bannata, tuollainen oksettava paskaläjä turhake. Menitkö keskustelemaan naisten käsilaukuista mungoketjuun? Se on niiiiiiin tärkeää!

Vierailija
110/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä todella itsekeskeinen olet. Et osaa yhtään olla empaattinen, vaan valehtelet ja väität, ettei mua muka ole mikään satuttanut, ja mieluiten uskot minusta pahaa! Hyi että mä vihaan kaltaisiasi ihmisiä! Onneksi en tiedä kuka olet, saisit muuten turpiisi.

Vierailija
111/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin antaa sulle tupiin jokaisesta sadistisesta iskusta, jonka mä olen saanut, ja joita sä olet mitätöinyt mun kärsineen, niin oppisitko jotain????

Vierailija
112/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kosta, vaan en halua olla heille sadisti, mutta en oikein osaa olla sitten läsnä ja kasvattaa. Sinä olet inhottava, vittumainen muiden haukkuja, joka et osaa auttaa, etkä tukea, mutta nillittää ja heittää paskaa muiden päälle kyllä osaat. Sinut palstalta kuuluisi bannata, tuollainen oksettava paskaläjä turhake. Menitkö keskustelemaan naisten käsilaukuista mungoketjuun? Se on niiiiiiin tärkeää!

Mietipä joskus kuinka samanlaisia äitinne kanssa olette, kuinka käyttäydytte lapsia kohtaan ihan samoin. Täydellinen empatiakyvyn puuttuminen, siitähän olet äitiäsi syyttänyt, syyllistyt koko ajan samaan. Mutta sinun kanssa on turha kiistellä, terapiat ei onnistu kun koskaan et oikeasti halua pysähtyä miettimään itseäsi yhtään noiden omien urautuneiden ajatusten ulkopuolelta. Turha syyttää terapeutteja jos itse ei halua yrittää. Kun vaan miehesi ottaisi eron ja pelastaisi lapsesi, mietipä mitä he aikuistuessaan sinusta ajattelevat, tuskin ainakaan yhtään parempaa kuin sinä äidistäsi.

Vierailija
113/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan oppis. En tiedä miten tuollaisia sadistidenialisteja vois opettaa.

Vierailija
114/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä joskus kuinka samanlaisia äitinne kanssa olette, kuinka käyttäydytte lapsia kohtaan ihan samoin. Täydellinen empatiakyvyn puuttuminen, siitähän olet äitiäsi syyttänyt, syyllistyt koko ajan samaan. Mutta sinun kanssa on turha kiistellä, terapiat ei onnistu kun koskaan et oikeasti halua pysähtyä miettimään itseäsi yhtään noiden omien urautuneiden ajatusten ulkopuolelta. Turha syyttää terapeutteja jos itse ei halua yrittää. Kun vaan miehesi ottaisi eron ja pelastaisi lapsesi, mietipä mitä he aikuistuessaan sinusta ajattelevat, tuskin ainakaan yhtään parempaa kuin sinä äidistäsi.

Emme käyttäydy. Ja olen mennyt jokaiseen terapiaan täynnä intoa avun saannista ja uskonut paranemiseeni. En minä muuten apua enää hakisikaan, kuten ei valtaosa sinunkaan kaltaisista hae. Aion tulla sinua paremmaksi ihmiseksi, enkä mitätöidä kenenkään kokemuksia ja syyttää miten he itse ovat satuttamiseensa syypäitä, kuten sä teet.

Vierailija
115/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska ei haluakaan ajatella muuta kuin yli 20 v sitten kokemaansa pahaa jotka on huomattavasti vähäisempiä juttuja kuin mistä suurin osa nykyaikuisista on selvinnyt jaloilleen ja jättänyt jälkeensä".

Sinäkin oot varmaan sadistisen inhottavuuden uhri, mutta sinä olet niin sokea sille, että olet jäänyt sen vangiksi ja toistelet keskustelupalstalla sadistisia syytöksiä muille uhreille. Sen sijaan, että päättäisit parantaa kaiken epäempaattisuutta ylläpitävän paskan sisältäsi.

Vierailija
116/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska ei haluakaan ajatella muuta kuin yli 20 v sitten kokemaansa pahaa jotka on huomattavasti vähäisempiä juttuja kuin mistä suurin osa nykyaikuisista on selvinnyt jaloilleen ja jättänyt jälkeensä"

Millä oikeudella sä latelet tällaista paskaa mulle? Mikä sä olet mulle mitään sanomaan? Et sinä ole minä. Ei sulla ole mitään asemaa sanoa mun kokemuksista yhtään mitään, ne on mun kokemuksia ja ne ovat vaikuttaneet minuun näin, ei se, mitä sä olet mun kokemuksista mieltä, ja mitä sä olet mieltä siitä, mitä se on tehnyt mulle, merkitse mitään roolia yhtään missään. Siinähän länkytät, sinuna tekisin jotain fiksumpaa. Kehittäisin vaikka itseä.

Vierailija
117/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet tänään väärin. Teet pahaa miehelle ja lapsille.

Koetko häpeää. Osaatko katua?

Vierailija
118/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää?

Vierailija
119/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko esim töissä kertoa, että et auttanut lapsiasi isänpäivän järjestämisessä? Et mennyt lapsia hoitamaan tai päästänyt miestä juoksemaan

Kehtaanko kertoa että muutit yksiöön etkä tapaa koskaan lapsia

Vierailija
120/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että minun takiani heille tulee paha mieli? Miten se nyt on? Jos jollekin tulee muiden takia paha mieli, niin kenen vastuulla se on? Jos ei sen, jolle tulee paha mieli, niin silloinhan minunkaan vastuulla ei ole se, että mulle tuli äidistä niin paha mieli, että teen nyt sellaista, joista miehelle ja lapsille tulee paha mieli. Ei ole mun vika, koska mun äiti pahoitti mun mieleni aikoinaan ja mies itseasiassa jatkoi sitä. Jos sun äiti ei ole ollut sadistinen sinua kohtaan, niin et voi tietää, millaisia haavoja se voi aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan