Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen asenne harrastukseensa pääsemiseen masentaa minua

Vierailija
12.11.2017 |

Mies kuvittelee, että perheellisellä ois jokin oikeus mennä harrastamaan, vaikka sekin aika on pois perheen yhteisestä ajasta tai mun omasta ajasta, koska joudun vahtimaan lapsia. Mies tykkää lasten kanssa olemisesta, joten hän ei voi vaatia mua, joka en siitä tykkää, tekemään sitä itseään varten.

Kommentit (236)

Vierailija
81/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitini olisi kohdellut minua hyvin, niin tätäkään tilannetta ei luultavasti olisi syntynyt.

Kostat siis äitisi teot syyttömälle miehellesi. Toivottavasti olet hakenut apua mielenterveysongelmiisi. 

Eikä se ole mielenterveysongelma, että pitää rajansa. Ei tee muille asioita, oista tulee paha olla.

Mutta ei sitä rajaa voi pitää lapsiaan kohtaan. Lapsista on pidettävä huolta. periaatteessa siis näin, mutta jos on vaikka mielenterveysongelmaa, niin sitten ei välttämättä pysty.

Vierailija
82/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitini olisi kohdellut minua hyvin, niin tätäkään tilannetta ei luultavasti olisi syntynyt.

Kostat siis äitisi teot syyttömälle miehellesi. Toivottavasti olet hakenut apua mielenterveysongelmiisi. 

Eikä se ole mielenterveysongelma, että pitää rajansa. Ei tee muille asioita, oista tulee paha olla.

Mutta ei sitä rajaa voi pitää lapsiaan kohtaan. Lapsista on pidettävä huolta. periaatteessa siis näin, mutta jos on vaikka mielenterveysongelmaa, niin sitten ei välttämättä pysty.

Niin no siis olen ihan samaa mieltä, että siinä mielessä on mt-ongelmaa. Sadistin äidin vaikutus, johon kukaan vitun terapeutti ei ole osannut antaa apua, eihän ne edes ole tunnistaneet sitä sadismia siellä mun kasvatuksessa. Mullehan se on ollut normaali, en mä osaa kertoa, että olipas vanhempi nyt ihan sadistinen ja pilasi minut. Korjatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei ois ollut sadistista vanhempaa, mulla ei varmaan ois näitä moniakaan ongelmia. Ja kun sadistisessa vanhemmassa on se ongelma, että hän on muuten ihan täysjärkinen, ja saat jopa hyviäkin neuvoja, niin siinä on lapsella ihmettelemistä, että mihin vanhemmassa uskoa ja luottaa ja mihin ei. Kiintymyssuhde sadistisesti kasvattavaan vanhempaan, miten se muodostetaan?

Vierailija
84/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan olla olematta sadistinen mun lapsille siellä arjessa. Se estää toisaalta normaalin kasvatuksen. Kun ei ole kolmetta tapaa. Mies ei tukenut.

Vierailija
85/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että mies tukisi. Millainen ihminen ei ymmärrä, mille sadistin uhrista asiat tuntuu???

Vierailija
86/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on yhtäläinen oikeus omaan aikaan ja harrastuksiin. Ja kyllä, sinun on niitä omia lapsia hoidettava silloin, kun mies ei ole kotona.

Mutta en pidä siitä niin paljon kuin mies, miksei mies voi hoitaa? Miksi mun pitää miehen menojen takia tehdä sellaista, mistä en pidä? Mitä sellaista mies tekee mulle? E mitään.

Jos et pidä lastenhoidosta, niin miksi teit lapsia? Syy ei todellakaan ole vain miehen.

No ei sitä tiedä, ellei kokeile. En mä tässä syyllistä mihinkään etsi.

Oletko kuunnellut palstamammojen ohjeita veloille? "Elämässä pitää ottaa riskejä. Jos et tee lapsia, et tiedä miltä sinusta oikeasti tuntuisi olla äiti!" :D

Lastenteko ei ole sellainen asia, jossa kannattaa ottaa kevyesti riski ja vähän kokeilla, miltä tuntuisi olla vanhempi, vaikka sisin kertoo, ettet halua lapsia elämään. Syytät miestäsi ja lapsiasi omasta virheestäsi. Sinun pitää ottaa vastuu tekemästäsi päätöksestä. Jos mies tykkää olla lasten kanssa, niin sehän on vain hyvä. Hän halusi tulla isäksi, koska oikeasti pitää lapsista. Sinä halusit äidiksi kokeilun takia, vaikket erityisesti näytä välittävän lapsista.  Jos et viihdy lasten seurassa, niin sehän siis on jotakin, minkä ilmeisesti jo tiesit etukäteen.

Et voi kostaa tätä väärää valintaa miehelle, vaatimalla häntä tekemään vastineeksi jotakin hänelle epämiellyttävää. Ota vastaan se ehdotus, että mies hoitaa lapsia sillä aikaa, kun sinä menet omille asioillesi. On turha yrittää kostaa miehellesi sitä, että sinä itse teit väärän päätöksen.

En mä sitä kosta, vaan sen, ettei mies tehnyt mitään inhoamaansa asiaa, kuten siivonnut kunnolla, mun takiani.

Kostathan. Sinä teet inhoamaasi asiaa (olet lasten kanssa), koska sinä itse päätit tehdä lapsia. Vanhemmat joutuvat viettämään aikaa lastensa kanssa. Tuo on ihan selviö. Et tee sitä miehesi takia. Et tee sitä palveluksena miehellesi. Teet inhoamaasi asiaa, koska SINÄ ITSE HALUSIT niin.  

Jos olet lasten kanssa yksin kun mies menee harrastuksiin, miehen vastapalvelus on se, että hän on lasten kanssa yksin, kun sinä menet omiin harrastuksiin. Vastine ei ole se, että hän tekee jotakin itselleen inhottavaa asiaa, koska vihaat olla lastesi kanssa.

Jos mies siivoaa sillä aikaa, kun sinä hoidat lapsia, sinun vastapalveluksesi on se, että sinä siivoat joku toinen kerta, kun mies hoitaa lapsia. Vastine ei ole se, että sinun pitää tehdä jotakin itsellesi epämiellyttävää miehen mieliksi, koska hän vihaa siivoamista.

Ei mun ole mikään pakko olla lasten kanssa, tajuatko?

Väärin, Suomen lain mukaan se olisi heittelle jättö, olet vastuussa rahallisesti ja juridisesti kunnes ikä on 18v. Sinulla on siis pakko !

Pakosta pääset eroon vain ja ainoastaan antamalla lapset pois juridisesti.

Näen tässä sieluni silmin sen kukkahattutädin, joka meni Peppi Pitkätossussa saarnaamaan Pepille, että tällä on pakko olla vanhemmat :D tsiisus... :DD

Toivotaan siis, että sun lapsesi ovat vahvoja kuin Peppi. Parin vuoden päästä ne on ainakin kypsempiä kuin sinä.

Vierailija
87/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei ollut yhtään sadistinen, mutta äiti oli. Naiset on HIRVIÖITÄ, pelkkää paskaa.

Vierailija
88/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on yhtäläinen oikeus omaan aikaan ja harrastuksiin. Ja kyllä, sinun on niitä omia lapsia hoidettava silloin, kun mies ei ole kotona.

Mutta en pidä siitä niin paljon kuin mies, miksei mies voi hoitaa? Miksi mun pitää miehen menojen takia tehdä sellaista, mistä en pidä? Mitä sellaista mies tekee mulle? E mitään.

Jos et pidä lastenhoidosta, niin miksi teit lapsia? Syy ei todellakaan ole vain miehen.

No ei sitä tiedä, ellei kokeile. En mä tässä syyllistä mihinkään etsi.

Oletko kuunnellut palstamammojen ohjeita veloille? "Elämässä pitää ottaa riskejä. Jos et tee lapsia, et tiedä miltä sinusta oikeasti tuntuisi olla äiti!" :D

Lastenteko ei ole sellainen asia, jossa kannattaa ottaa kevyesti riski ja vähän kokeilla, miltä tuntuisi olla vanhempi, vaikka sisin kertoo, ettet halua lapsia elämään. Syytät miestäsi ja lapsiasi omasta virheestäsi. Sinun pitää ottaa vastuu tekemästäsi päätöksestä. Jos mies tykkää olla lasten kanssa, niin sehän on vain hyvä. Hän halusi tulla isäksi, koska oikeasti pitää lapsista. Sinä halusit äidiksi kokeilun takia, vaikket erityisesti näytä välittävän lapsista.  Jos et viihdy lasten seurassa, niin sehän siis on jotakin, minkä ilmeisesti jo tiesit etukäteen.

Et voi kostaa tätä väärää valintaa miehelle, vaatimalla häntä tekemään vastineeksi jotakin hänelle epämiellyttävää. Ota vastaan se ehdotus, että mies hoitaa lapsia sillä aikaa, kun sinä menet omille asioillesi. On turha yrittää kostaa miehellesi sitä, että sinä itse teit väärän päätöksen.

En mä sitä kosta, vaan sen, ettei mies tehnyt mitään inhoamaansa asiaa, kuten siivonnut kunnolla, mun takiani.

Kostathan. Sinä teet inhoamaasi asiaa (olet lasten kanssa), koska sinä itse päätit tehdä lapsia. Vanhemmat joutuvat viettämään aikaa lastensa kanssa. Tuo on ihan selviö. Et tee sitä miehesi takia. Et tee sitä palveluksena miehellesi. Teet inhoamaasi asiaa, koska SINÄ ITSE HALUSIT niin.  

Jos olet lasten kanssa yksin kun mies menee harrastuksiin, miehen vastapalvelus on se, että hän on lasten kanssa yksin, kun sinä menet omiin harrastuksiin. Vastine ei ole se, että hän tekee jotakin itselleen inhottavaa asiaa, koska vihaat olla lastesi kanssa.

Jos mies siivoaa sillä aikaa, kun sinä hoidat lapsia, sinun vastapalveluksesi on se, että sinä siivoat joku toinen kerta, kun mies hoitaa lapsia. Vastine ei ole se, että sinun pitää tehdä jotakin itsellesi epämiellyttävää miehen mieliksi, koska hän vihaa siivoamista.

Ei mun ole mikään pakko olla lasten kanssa, tajuatko?

Väärin, Suomen lain mukaan se olisi heittelle jättö, olet vastuussa rahallisesti ja juridisesti kunnes ikä on 18v. Sinulla on siis pakko !

Pakosta pääset eroon vain ja ainoastaan antamalla lapset pois juridisesti.

Näen tässä sieluni silmin sen kukkahattutädin, joka meni Peppi Pitkätossussa saarnaamaan Pepille, että tällä on pakko olla vanhemmat :D tsiisus... :DD

Toivotaan siis, että sun lapsesi ovat vahvoja kuin Peppi. Parin vuoden päästä ne on ainakin kypsempiä kuin sinä.

Niillä on vanhemmat ja isä läsnä.

Vierailija
89/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä ei ollut yhtään sadistinen, mutta äiti oli. Naiset on HIRVIÖITÄ, pelkkää paskaa.

Ei omena kauas puusta pudonnut. Toivottavati miehesi ottaa eron ja hoitaa lapset yksin henkisesti terveellisemmässä ympäristössä. Lasten kannalta kaikkein paras vaihtoehto, ettei tämä kauhea kierre vaan jatku. 

Vierailija
90/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äitihullu on niin hirveä ihminen, että käsittämätöntä, että joku on suostunut sen kanssa lapsia tekemään. Ja lapsia käy vilpittömästi sääliksi, sata kertaa kamalampi äiti kuin äitihullun äiti on ollut eikä edes tajua tuota.

Vierailija
91/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kostan mun sadistiäidille vielä jonain päivänä. Se ei näe omaa sadismiaan. Se luulee olevansa hyvä ihminen ja vanhempi. Se saa siitä ansiotonta arvonnousua itseään koskien. Kuvittelee olevansa jotain, mitä ei ole, parempi vieläpä. Mä haluan pudottaa sen sieltä alas. Tappaa sen kuvitelmat siitä, miten hyvä kasvattaja se on.

Vierailija
92/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äitihullu on niin hirveä ihminen, että käsittämätöntä, että joku on suostunut sen kanssa lapsia tekemään. Ja lapsia käy vilpittömästi sääliksi, sata kertaa kamalampi äiti kuin äitihullun äiti on ollut eikä edes tajua tuota.

Minä en ole sadisti lapsiani kohtaan, tai ehkä olisin, jos olisin läsnä, siksi en ole. Ja ollessanikin sen koko ajan tiedostin ja koitin varoa siitä tulevia haavoja lapsille. Kuten sanoin se esti vain kasvattamisen, ja siksi että olin aika kädetön vetäydyin sivuun. Sinussakin on aimo annos sadistia, koitat satuttaa minua minkä kerkeät onneksi en ole laps(es)i, niin aivan sama.

Vierailija
93/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omena kauas puusta pudonnut. Toivottavati miehesi ottaa eron ja hoitaa lapset yksin henkisesti terveellisemmässä ympäristössä. Lasten kannalta kaikkein paras vaihtoehto, ettei tämä kauhea kierre vaan jatku. 

Ei mies ota koska mies haluaa mulle kaikesta huolimatta vain hyvää, ajattele! Toisin kuin sä, pikkusieluinen ihminen ikinä kykenisit jos joku on sadistinen koska häntä on kiusattu. Sä olet niin pieni vähäkykyinen ihminen, ettei susta ois siihen. Mun mies on mahtava monissa asioissa, kuten itsekin olen joissain asioissa. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
94/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kuvittelee olleensa hyvä kasvattaja, vaikka on ollut lapselleen sadisti on niin täysin perseestä, ettei sanat riitä kertomaan. Tapan sen uskon ennen kuin se kuolee siitä, että oli mikään, minkääntasoinen ihminen edes!!!!!!! Teen sille saman kuin se mulle!!!!!

Vierailija
95/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei ollut sadisti, ja silti äiti haukkui mulle isän, siksi juuri tietenkin, että oisin pitänyt muuten isästä uskoen isän hyvyyteen enemmän, näin äiti tietenkin koitti "tasoittaa puntteja", etten mä voi uskoa ei-sadisteista hyvää, ja sadistia voisin palvoa, koska sadisti tietää, keihin maapallolla ei kannata luottaa.........

Vierailija
96/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut sut asiattomaksi.

Vierailija
97/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut sut asiattomaksi.

Uuuu...nyt meni rankaks....

Vierailija
98/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehesi ei tehnyt itselleen inhottavaa asiaa sun vuoksi kun ei siivonnut kunnolla. missä? sun yksiössä vai? en ymmärrä miten muuten asia sua kutittaa noin paljon

Vierailija
99/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sadismin takia rakkaudenkin löytäminen on mulle varmaan ihan mahdotonta, niin mitä järkeä palloilla loppuelämänsä täällä maan päällä kärsien menneisyyden takia rakkaudettomuudesta jne? En mä kuitenkaan ikinä mitään rakkautta saa. Enkä halua elää ilman. Ihan turha elämä.

Vierailija
100/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miehesi ei tehnyt itselleen inhottavaa asiaa sun vuoksi kun ei siivonnut kunnolla. missä? sun yksiössä vai? en ymmärrä miten muuten asia sua kutittaa noin paljon

Meillä yhteisessä kodissa tietenkin. No totta kai haittasi, kun toinen siinä vain elelee, miten itselle sopii. No, nyt teen minäkin niin. Tää on oikein mukavaa. Mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän