Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehiltä kysyttiin minkä painoinen nainen on viehättävin - "tulos karua luettavaa"

Vierailija
06.11.2017 |

Tutkimukseen osallistui miehiä ympäri maailman. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.

- Tulos ei sinällään ole kovin yllättävä, sillä hoikkuus on runsaasti esillä muun muassa mediassa ja muodissa, tutkija Lobke Vaanholt kertoo.

Tutkimukseen osallistuneiden miesten tuli pisteyttää erilaisia naisvartaloita kuvien perusteella. Kuvat tuli laittaa järjestykseen viehättävyyden perusteella. Naiset, joiden painoindeksi oli 19, olivat monellä viehättävimpiä. Näin siis oli Teksasista Pekingiin saakka.

Testin perustella naisen viehättävyys laskee sitä mukaan, kun painoindeksi nousee. Syynä tähän on tutkijoiden mukaan se, että hoikkuus symboloi usein nuoruutta. Tyypillisin painoindeksi 18-20-vuotiaalla naisella on 17 ja 20 välillä.

- Tämä perustuu evoluutioon. Tärkeintä on ollut selviytyä sekä lisääntyä. Tähän ajatusmalliin perustuu myös tämä tutkimustulos. Nuoruus liitetään korkeampaan hedelmällisyyteen, professori John Speakman kertoo.

Kommentit (575)

Vierailija
81/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten lisääntymisiän rajallisuus ei kyllä aiheuta mitään toimenpiteitä eikä harmitusta ainakaan minulle. Olen lisääntymiasajan loppupäässä eikä ole vähäisintäkään tunnetta että tätä pitäisi JATKAA 😃. Minulle riittää yksi kierros aivan mainiosti, nyt on kiva miettiä muuta kuin lapsiperhe-elämää kun lapset ovat isoja. SÄÄLIN joka ikistä miestä jonka täytyy eläkeiässä vaihtaa vaippaa ja käyttää kaikki liikenevä raha alaikäisten kasvattamiseen aikuisiksi, edelleen, kun voisi matkustella ja harrastaa.

No se miltä se sinusta tuntuu on sitten taas ihan eri kysely.  Ja niin on sekin, että miltä sinusta tuntuu, että tutkimuksen mukaan naisen viehättävyys laskee sitä mukaa kun painoindeksi nousee.

Vierailija
82/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sama ihminen jankkaa täällä kokoajan tällä samalla aiheella? Ihan selvästi tästä samasta aiheesta tukee päivittäin keskusteluja samalta tyypiltä! Rasittavaa. Palsta täynnä aina vain saman aiheen keskusteluja.

Jep. Joku 1 ja sama jankkaaja, mahtaa olla tylsä elämä.

Onko jotenkin kiusallinen ajatus, että sama näkemys on lukuisilla muillakin ihmisillä?

Ei, koska ei ole. Joku 1 ja sama jankkaaja täällä pyörii. Lopeta se tukien nostaminen ja mee töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi viehättyä ylipainosta? Se että ylipaino on nykyisin aiempaa yleisempää ei tee siitä yhtään vähemmän vastenmielistä.

Vierailija
84/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä on ne asiat joita nainen tai mies hakee yhden yön kumppanilta ja mitä parisuhdekumppanilta?[/quote]

Nainen hakee yhden yön mieheltä top 10% komeutta (tai muuta statusta). Mies hakee yhden yön naiselta seksiä, ulkonäöstä huolimatta. Outoa ajatella, että paineet olisivat naisten puolella.[/quote]

Tämän vuoksi minun on aina ollut vaikea ymmärtää "tavisnaisia", jotka hakevat yhden yön panoja komeiden ja/tai muuten haluttujen miesten kanssa tietäen että siihen se jää. Itse en kyllä osaisi nauttia seksistä tietäen olevani kelvannut vain paremman puutteessa ja rimaa hipoen hetkellisesti.

Vierailija
85/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miehenkin viehättävyys laskee sitä myötä kun painoindeksi nousee.

Miks helkkarissa naiset aina uhriutuu? Ihan samalla tavalla tää koskee miehiäkin :DDD

Vierailija
86/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan selvä homma, hoikka on terve ja "hyvä valinta" biologisesti ajatellen. Vaakakapinat ja muut yrittävät normalisoida lihavuutta mutta turhaan.

Vierailija
87/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hieno tulos naisille, jos kuka vaan voi merkittävästi kohottaa ulkonäköään niin helpolla tavalla kuin painoa pudottamalla!

Vierailija
88/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
89/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei miehet oo yhtään vaativia edes. Naiset on miljoona kertaa vaativampia ja lisäksi naiset haukkuvat ja arvostelevat myös toisiaan.

Itse asiassa ulkonäköpaineet ovat nimenomaan naisten aiheuttama ongelma.

Tää on niin totta! Naiset on ihan järkyttävän vaativia, pelkät jännämiehet kelpaa ja sitte itketään miten miehet on kauheita, vaikka normaalit kunnolliset miehet ei naisille edes kelpaa! Ja tosiaan haukutaan tietysti myös muita naisia minkä keretään. Haukutaan toisten naisten kroppaa, luonnetta, tissejä ja ihan kaikkea! Miehet ei todellakaan ole tuollaisia.

Vierailija
90/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tämä perustuu evoluutioon. Tärkeintä on ollut selviytyä sekä lisääntyä. Tähän ajatusmalliin perustuu myös tämä tutkimustulos. Nuoruus liitetään korkeampaan hedelmällisyyteen, professori John Speakman kertoo.

Evoluutiolla on perusteltu ihan toisenlaisiakin naisihanteita. Milloin mieltymystä rehevämpään naistyyppiin (laiha on nälkiintynyt ja hedelmätön, lihava selviää katokausista), milloin riippurintoihin (nainen on imettänyt, on siis varmasti hedelmällinen), milloin leveää lantiota (synnyttää vaikeuksitta).

Vierailija
91/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä ylipainoiset miehet? Niinpä naiset. Turha marista ja vikistä.

T: 21v nainen joka häpeää omaa sukupuoltaan

Vierailija
92/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sama ihminen jankkaa täällä kokoajan tällä samalla aiheella? Ihan selvästi tästä samasta aiheesta tukee päivittäin keskusteluja samalta tyypiltä! Rasittavaa. Palsta täynnä aina vain saman aiheen keskusteluja.

Onko jotenkin kiusallinen ajatus, että sama näkemys on lukuisilla muillakin ihmisillä?

Ei, koska ei ole. Joku 1 ja sama jankkaaja täällä pyörii. Lopeta se tukien nostaminen ja mee töihin!

Höpöhöpö. Sivustolla käy satoja tuhansia uniikkeja kävijöitä kuukaudessa. Mieti nyt vähän itsekin, miten idioottimainen ajatus se on, että yksi tyyppi päivästä ja vuorokaudenajasta riippumatta kirjoittaisi kaikki yhden aihealueen viestit.

Vierailija
93/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka nainen ja tahtomattani lapseton nimenomaan hoikkuuteni vuoksi. Ei kannata miesten mua valita ainakaan hedelmällisyyden toivossa.

Vierailija
94/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Sivustolla käy satoja tuhansia uniikkeja kävijöitä kuukaudessa. Mieti nyt vähän itsekin, miten idioottimainen ajatus se on, että yksi tyyppi päivästä ja vuorokaudenajasta riippumatta kirjoittaisi kaikki yhden aihealueen viestit.

Hei, sähän oot itse Ap!

Vierailija
95/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen on sinut itsensä kanssa ja varsinkin näin vanhempana, niin ei miesten tai ylipäätään kenenkään muunkaan mielipiteet paljoa kiinnosta. Tämä on ”karu totuus”.

Onhan se niin, että siellä lisääntymisiän loppupäässä alkaa tosiaan naisia itseäänkin vähemmän kiinnostaa miesten kiinnostus. Sekin lienee evoluution tuoma ominaisuus niin kuin koko sukupuoli. 

Miesten preferenssi selittänee myös sen, että homonaiset ovat yleensä ylipainoisia. Heidän ei tarvitse olla laihoja miellyttääkseen miehiä. Näistä BMI- jutuista en itse tiedä hölkäsen pöläystä ja sekin varmaan jo paljastaa oman sukupuoleni. 

Vierailija
96/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtamatta sitä, että paras ikä on aina noin 17-23. Ja naisilla vai on korkeat odotukset. Ei naisetkaan voi pysyä aina nuorina. Helpompi on miesten kasvaa pituutta kuin naisten nuortua.

Ja taas alkoi se naisille tyypillinen vääristely ja uhriutuminen. Eihän tässä tutkimuksessa ollut ollenkaan kyse mistään "odotuksista" vaan ihanteesta. 

Miesten kannattaa lopettaa se uhriutuminen itsekin. Naisen ihannemies on 180 senttiä pitkä, jykeväleukainen, lihaksikas ja menestynyt mies. Ei sillä ihanteella sitten ole ilmeisesti mitään merkitystä niiden odotusten kannalta.

Vierailija
97/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei miehet oo yhtään vaativia edes. Naiset on miljoona kertaa vaativampia ja lisäksi naiset haukkuvat ja arvostelevat myös toisiaan.

Tää on niin totta! Naiset on ihan järkyttävän vaativia, pelkät jännämiehet kelpaa ja sitte itketään miten miehet on kauheita, vaikka normaalit kunnolliset miehet ei naisille edes kelpaa! Ja tosiaan haukutaan tietysti myös muita naisia minkä keretään. Haukutaan toisten naisten kroppaa, luonnetta, tissejä ja ihan kaikkea! Miehet ei todellakaan ole tuollaisia.

Minä miehenä olen ihastunut kaiken näköisiin naisiin ja kaikenlaisiin kehoihin. Kun näen kiinnostavan naisen ensimmäisenä katson naisen kasvoja, ilmettä. Onko nainen lämmin vai kylmä? Huomaako nainen minut? Miten nainen ottaa minut katseellaan vastaan? Onko torjuva ja kylmä vai hyväksyvä ja lämmin? Mua kiinnosti viimeeksi tissit ja perse joskus teinipoikana, kun en ollut kypsynyt mieleltäni vielä, mutta siitä on jo yli 10v aikaa. Sääli sinänsä, että minuun ei ole pahemmin kukaan nainen ihastunut koskaan.

Vierailija
98/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä olen ihastunut kaiken näköisiin naisiin ja kaikenlaisiin kehoihin. Kun näen kiinnostavan naisen ensimmäisenä katson naisen kasvoja, ilmettä. Onko nainen lämmin vai kylmä? Huomaako nainen minut? Miten nainen ottaa minut katseellaan vastaan? Onko torjuva ja kylmä vai hyväksyvä ja lämmin? Mua kiinnosti viimeeksi tissit ja perse joskus teinipoikana, kun en ollut kypsynyt mieleltäni vielä, mutta siitä on jo yli 10v aikaa. Sääli sinänsä, että minuun ei ole pahemmin kukaan nainen ihastunut koskaan.

Näin se tavismiehillä on. Tavismies ihastuu kaikkiin, jotka antavat vähänkin vastakaikua. Joku voisi sanoa, että rima on matalalla ja kuka vaan kelpaa, mutta itse sanon, että tämä on vain lohdullista.

Vierailija
99/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtamatta sitä, että paras ikä on aina noin 17-23. Ja naisilla vai on korkeat odotukset. Ei naisetkaan voi pysyä aina nuorina. Helpompi on miesten kasvaa pituutta kuin naisten nuortua.

Ja taas alkoi se naisille tyypillinen vääristely ja uhriutuminen. Eihän tässä tutkimuksessa ollut ollenkaan kyse mistään "odotuksista" vaan ihanteesta. 

Miesten kannattaa lopettaa se uhriutuminen itsekin. Naisen ihannemies on 180 senttiä pitkä, jykeväleukainen, lihaksikas ja menestynyt mies. Ei sillä ihanteella sitten ole ilmeisesti mitään merkitystä niiden odotusten kannalta.

Naisten ihanteet realisoituvat vaatimuksiksi, koska tavismies ei saa seksiä kuin muutamalta naiselta elämässään. Miesten ihanteet eivät realisoidu, koska tavisnainen saa seksiä niin monelta mieheltä kuin haluaa.

Vierailija
100/575 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sähän oot itse Ap!

Ap on kieltämättä käsittämättömän ahkera kirjoittaja.