Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehiltä kysyttiin minkä painoinen nainen on viehättävin - "tulos karua luettavaa"

Vierailija
06.11.2017 |

Tutkimukseen osallistui miehiä ympäri maailman. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.

- Tulos ei sinällään ole kovin yllättävä, sillä hoikkuus on runsaasti esillä muun muassa mediassa ja muodissa, tutkija Lobke Vaanholt kertoo.

Tutkimukseen osallistuneiden miesten tuli pisteyttää erilaisia naisvartaloita kuvien perusteella. Kuvat tuli laittaa järjestykseen viehättävyyden perusteella. Naiset, joiden painoindeksi oli 19, olivat monellä viehättävimpiä. Näin siis oli Teksasista Pekingiin saakka.

Testin perustella naisen viehättävyys laskee sitä mukaan, kun painoindeksi nousee. Syynä tähän on tutkijoiden mukaan se, että hoikkuus symboloi usein nuoruutta. Tyypillisin painoindeksi 18-20-vuotiaalla naisella on 17 ja 20 välillä.

- Tämä perustuu evoluutioon. Tärkeintä on ollut selviytyä sekä lisääntyä. Tähän ajatusmalliin perustuu myös tämä tutkimustulos. Nuoruus liitetään korkeampaan hedelmällisyyteen, professori John Speakman kertoo.

Kommentit (575)

Vierailija
561/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten trendi oli jättiperse ja supertiimalasi.

Siinä välissä se oli lihaksikas mimmi hyvällä perseellä.

Nyt se on slim thicc. Eli 16-17v tyyliin hoikka pyöreällä perseellä.

Vierailija
562/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun bmi on vajaa 20. Ei mikään vaikea rasti edes tämmöiselle keski-ikäiselle. Vaikeampaa löytää mies, joka on yhtä timmissä kunnossa!

Ei se ole hankalaa. Mutta kun tuota ennen tulevat pituusvaatimus, raamikkuusvaatimus ja tilipussivaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun bmi on vajaa 20. Ei mikään vaikea rasti edes tämmöiselle keski-ikäiselle. Vaikeampaa löytää mies, joka on yhtä timmissä kunnossa!

Eihän tuo riitä. Pitäisi olla samalla myös isot rinnat ja mehevä takapuoli eikä kasvot saa olla kuluneet tai rasvattoman näköiset. Haaste on epärealistiset kombinaatiot. Yleensä kun laiha keski-ikäinen on myös ryppyinen ja melko muodoton. Nainen ja mies.

Vierailija
564/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et yli 100 kilon liho, sanoi mieheni. Olen solakka 53v. On kuitenkin mistä kiinni ottaa. 

Vierailija
565/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino on ollut aikuisena välillä 51-97kg ja joka painossa on ollut ottajia. Paras olo itsellä on tuossa 65-70kg paikkeilla, treenaan salilla 4-5krt/vko, eli lihastakin on. Pituutta 170cm

n48

Vierailija
566/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisissä mammoissa on se hauska piirre et illan aikana pitää käydä läpi hänen nuoruus ajan valokuvia ja päivitellä kuinka siro olet joskus ollut 😂

Vierailija
567/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, jonka lapa- ja kylkiluut  työntyvät esiin ( vrt keskitysleirilaihat) ei todellakaan ole kaunista. Laihuus on sairautta, hoikkuus on jo eri asia.

Vierailija
568/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha, jonka lapa- ja kylkiluut  työntyvät esiin ( vrt keskitysleirilaihat) ei todellakaan ole kaunista. Laihuus on sairautta, hoikkuus on jo eri asia.

Niin. Ja bmi 19 on normaalipainoinen eikä laiha.

Vierailija
569/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli yllätys kenelle? Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
570/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja bmi 19 on normaalipainoinen eikä laiha.

Osalla naisista kuukautiset voivat jäädä pois. Vaikka bmi 19 kuuluu normaalipainon vaihteluväliin, on se osalle liian vähän. 

Vierailija
571/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihanteistahan on suurin piirtein tämä:

https://image.tensorartassets.com/cdn-cgi/image/anim=true,plain=false,w…

Vaikka olen mies, ymmärrän totta kai että tuollainen on mahdollista vain nuorille naisille joilla on oikeanlaiset geenit. Muta naiset: sama se on meille miehillekin. Teidän miesihanteenne on se 185-190cm leveät hartian ja rintakehän luut omaava massakas mies jolla on lihasta (tietysti luonnostaan, ei saa treenata vaan lihakset pitää hankkia puutarhanhoidolla) ja just sopivasti masua, jotta sinä tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.

Genetiikasta sekin on kiinni, ja itse asiassa paljon enemmän kuin miesten naisihanteet. Jos katsot suosittuja naisia, heitä on monenlaisia. On pitkiä ja lyhyitä, kurvikasta ja siroa, jopa amatsonimaisen vahvoja. Naisten miesihanne on geneettisesti aina se sama, e

Jep. Ja vasemman käden sormina on nippu kikkeleitä. Zoomaa huviksesi.

Vierailija
572/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Poikaa lainatakseni pitää olla sopivasti pläski. Rintoja, takamusta ja reittä. Vinkuheinät eivät sytytä. 

Jukka Poika voi pitää tunkkinsa.

Vierailija
573/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laiha nuorena alle 20-vuotiaana eli painoin 46-48 kg ja 171cm pitkä. Kun lihoin 10 kg aloin näyttää miesten mielestä selvästikin viehättävämmältä.

Varmasti ei kannata tuijottaa painoindeksiin, vaan koko ruumiinrakenteeseen. Selvästi erottuvat lonkkaluut ja vatsanseutu kuopalla on harvasta miehestä oikeasti kiihottavaa.

Vierailija
574/575 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itsellä tuo BMI ollut koko aikuisiän. Nyt oon jo nelikymppinen nainen. Sinkku. Kai tää tutkimustulos on sitten jonkun mielestä kamalan karua luettavaa. 

Vierailija
575/575 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin hyvin hentorakenteiselle BMI 19 voi olla juuri sopiva. Useimmille se on liian vähän. Siihen ei ole realistista koskaan päästä, ja jos pääsisikin ankaralla laihduttamisella tai jonkun sairauden seurauksena, olisi täysin lattarintainen, litteäpeppuinen ja koko kroppa olisi riutuneen näköinen. Tiedän, koska itse aikoinaan laihduin tahattomasti parikymmentä kiloa enkä todellakaan näyttänyt silloin vartaloltani hyvältä.