Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ei ole oikeutta arvostella muita ja pahoittaa heidän mielensä

Vierailija
05.11.2017 |

Vain niillä, jotka sanovat kaikesta toisia loukkaamatta ois oikeus arvostella.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti käy teillä siivoomassa. Ottaa lapset hoitoon (kun sinä et viitsi). Kannustaa. Ei moiti

Samanlainen pyhimys kuin oli lapsuudessasi. On sietänyt raivoavaa lastaan. Täytyy olla hyvät hermot

Vierailija
82/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti käy teillä siivoomassa. Ottaa lapset hoitoon (kun sinä et viitsi). Kannustaa. Ei moiti

Samanlainen pyhimys kuin oli lapsuudessasi. On sietänyt raivoavaa lastaan. Täytyy olla hyvät hermot

Ei käy. Kun oli miehen pyynnöstä, miehen menoa varten, kun mä olin töissä, meillä katsomassa lapsia, niin käytti silloin pitkälti ajan siivoamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä koskaan parane. Olet täynnä itseäsi. Harhainen

Pershäiriöinen

Ja tulet olemaan lopun ikäsi yksin.

Äitisi on ainoa joka sietää sinua

Vierailija
84/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ois ollut vaihtoehto sietää raivoavaa lastaan? Kerrotko? Antaa pois. Ei se ollut mitään sietämistä. Hän rankaisi mua mun tunteista, jotka itse aikaansai.

Vierailija
85/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pershäiriöinen

Mutta entä sinä? Sinä olet harhainen kaljainen palstaruusu, joka et edes yritä mihinkään enää. Olet säälittävä, kehittymätön olento, jonka kehitys on jäänyt tuohon. Säälin sinua, ja teen joka päivä töitä sen eteen, että paranen. Harhainen en ole, tai todista se. Osaatko antaa todisteita? Ellet anna, se on todiste siitä, että puhut lööperiä.

Vierailija
86/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pershäiriöinen

Olit sinä ja kaltaisesi jo täällä palstalla, kun minä tulin tänne. Näin sen heti, roskasakkia! Aah, näille vois ehkä purkaa vähän pahoinvointiaan. Pissssss.......

Vierailija
87/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Kun oli miehen pyynnöstä, miehen menoa varten, kun mä olin töissä, meillä katsomassa lapsia, niin käytti silloin pitkälti ajan siivoamiseen.

Ja silloin kun teit miehelle ja lapsille jo toisen oharin tksiöstäsi.

"en halua nähdä lapsiani"

Vierailija
88/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisssss..... kax kax!!! Kuten 6-vuotiaani aikoinaan sanoi! 😂 "Nyt tää kakkais, kax kax! Hihihiiiii!"

Vierailija
89/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö lainkaan pahuuttasi

Vierailija
90/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silloin kun teit miehelle ja lapsille jo toisen oharin tksiöstäsi.

"en halua nähdä lapsiani"

Niin, voin niin pqhoin. Mies onneksi ymmärsi eikä vaatinut minulta sellaist, mihin en pystynyt. Keikki voittavat jos mies ajaa lasten kanssa äidilleni, ainakin jos ajatellaan, että äitini haluaa nähdä lapsia ja toisin päin. Matkan takia näkevät kuitenkin vain noin 6-7 kertaa vuodessa.

Vierailija
91/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö lainkaan pahuuttasi

Ai sitä, että näin täällä paskakasoja ja ajattelin hiukan oksentaa teidän päällenne pahaa oloani? En, koska aloitin vasta kun mun kimppuun ensin hyökättiin. En todellakaan ois paskantanut päällenne ennen sitä. Oon kuitenkin palstaillut vuodesta 2012 ja eka hermoromahdus :( ketjuni teistä johtuen jonka jälkeen aloin paskantaa oli 2015.

ap

Vierailija
92/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee pahaa lapsilleen joka päivä eikä häpeä. Millainen ihminen on sellainen

Jos loukkaa kaikkia ihmisiä ympärillään eikä häpeä.

Paha. Tekee pahaa tietoisesti

Vierailija
93/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen heti kun tänne palstalle tulee, ettei täällä olijoilla ole ihan kaikki kunnossa. Jostain syystä moni sitten vaan jää tänne itsekin koukkuun oksentelemaan tai kiemurtamaan.

ap

Vierailija
94/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee pahaa lapsilleen joka päivä eikä häpeä. Millainen ihminen on sellainen

Jos loukkaa kaikkia ihmisiä ympärillään eikä häpeä.

Paha. Tekee pahaa tietoisesti

En loukkaa kaikkia, vain paskoiksi luokiteltavia, jotka ensin avautuu minulle.

ap

Vierailija
95/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet elänyt yksin parikymppisenä vuotta ja lapset ovat katkaisseet välit ja mies on löytänyt paremman, tajuatko silloinkaan hävetä.

Sinulla ei ole ketään. Olet tuhonnut välisi kaikkiin ihmisiin.

Silloinkin sinulle muut on syyllisiä

Vierailija
96/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet elänyt yksin parikymppisenä vuotta ja lapset ovat katkaisseet välit ja mies on löytänyt paremman, tajuatko silloinkaan hävetä.

Jos siis noin kävisikin lasten kohdalla, niin miksi mun pitäisi hävetä? Miksi lasteni pitäisi välittää minusta jotenkin erityisesti? En minä heitä mitenkään omista, millään muotoa.

ap

Vierailija
97/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole toista yhtä kammottavaa hahmoa. Ei sen vuoksi miten kirjoitat vaan mitä kirjoitat. Sääliksi käy kaikkia jotka sinun kanssa joutuvat elämään

Vierailija
98/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ei ole toista yhtä kammottavaa hahmoa. Ei sen vuoksi miten kirjoitat vaan mitä kirjoitat. Sääliksi käy kaikkia jotka sinun kanssa joutuvat elämään

Sinä olet juuri sellainen paska, joiden kanssa ei mielellään olisi ikinä tekemisissä, mutta jota voi käyttää oksennusämpärinä, mikäli satut minua arvostelemaan.

Vierailija
99/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siis noin kävisikin lasten kohdalla, niin miksi mun pitäisi hävetä? Miksi lasteni pitäisi välittää minusta jotenkin erityisesti? En minä heitä mitenkään omista, millään muotoa.

ap

Hävetä pahoja tekoja joita heille olet tehnyt. Ottaa vastuu ettei lapsillasi ollut äitiä

Koska sinä päätit tehdä pahaa ja olla paha

Vierailija
100/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minä juuri sinunlaisiasi tarviin siihen kurittamiseen, jota en saanut äidille tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi