Kellään ei ole oikeutta arvostella muita ja pahoittaa heidän mielensä
Vain niillä, jotka sanovat kaikesta toisia loukkaamatta ois oikeus arvostella.
Kommentit (156)
No? Eikö Jeesus nyt auta sua, uskis?! Vastaamaan mitään???????
ap
Jeeeesuuuuuus!!! Hjelpi nyt vähän noita kun uskoo et oot todellinen eiku siis ähm....
Nää synnistä paskanjauhajat ei osaa edes omilla aivoillaan ajatella. Ja tuuutte neuvomaan mua, huutonaurua! Oon ehkä "pikkasen" ajatellut näitä asioita tässä viimeiset kakskytäviis vuotta.
ap
Synnistä ei todellakaan pääse tunnustamalla niitä. Pitää tehdä sen eten töitä. Uskisten ei tartte, he voi loukata toisia uudestaan ja uudestaan ja olla miten huonoja ihmisinä tahansa, koska jumala jotain plaa plaa.
ap
Herran jestas, että voi ihminen olla sekaisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostelethan sinäkin ap jatkuvasti äitiäsi, miestäsi ja lapsiasi sekä muita sukulaisia, ja pahoitat heidän mielensä. Sinullako on sitten oikeus siihen?
Ei ole, se onkin väärin, en halua satuttaa heitä. ap
Miten tämä sinun juttusi nyt haiskahti hieman? Sinua ei saisi arvostella, mutta sinä arvostelet lähimmäisiäsi? Et halua olevinaan satuttaa heitä, mutta vedät kuitenkin joka kerta täyslaidallisen paskaa heidän niskaan? Hieman ristiriitaista...
Siis mistä täällä on nyt keksitty että ap satuttaa muita? Täh?
Ei ole kirjoittanut mitään siihen viittaavaa.
Uskisten ei myöskään tarvitse vaatia pahuudesta tilille, koska jumala jotain plaa plaa. Ja jos uhri kapinoi ja rääkyy häntä ei tarvitse lohduttaa, koska kapinahan on vihaa ja syntiä ja väärin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas, että voi ihminen olla sekaisin...
En todellakaan ole, vaan harvinaisen selväjärkinen ihminen varsinkin uskisten keskellä. Voit toki kritisoida mun näkemyksiä synnistä ja armosta, niin keskustellaan.
ap
Mitään jumalaa ja taivasta ei ole olemassakaan ja muutenkin on täysin häiritsevä ajatus elää kuolemanjälkeisiä aikoja miettien. Kukaan ei tiedä, mitä sitten on.
ap
Jos on jotain niin on, ihminen ei siitä kuitenkaan tiedä hevonpaskaakaan. Siis jokin alkulähde, rakkaus, suurempi voima......
ap
Ja Jumalakin antaa pahuuden rehottaa, en tajua, miten joku jaksaa vaan uskoa kaikkivoipaan sellaiseen hyvään :D Melkoista vääntöä monelle mutkalle, että saadaan jengiä uskomaan ja maksamaan kirkolle veroja, siis silloin aikoinaan. Itsekin oon kirkonnjäsen, ihan kulttuurisista syistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiintymyssuhteen häiriö voi aiheuttaa huonoa vanhemmuutta, mutta ei se ole pahuutta.
ap
Ap:lla onn nyt ihan uusi sanapari, jonka taakse on kätevä piiloutua. Kiintymyssuhteen häiriö. My ass, ihan vanha kunnon laiska, itsekeiskeinen hullu olisi osuvampi diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintymyssuhteen häiriö voi aiheuttaa huonoa vanhemmuutta, mutta ei se ole pahuutta.
apAp:lla onn nyt ihan uusi sanapari, jonka taakse on kätevä piiloutua. Kiintymyssuhteen häiriö. My ass, ihan vanha kunnon laiska, itsekeiskeinen hullu olisi osuvampi diagnoosi.
En mä sen taakse piiloudu. Olen terapiassa korjatakseni asia, JOKA OIS KUULUNUT VANHEMPIENI HOITAA. Maksatko sä itsesi kipeäksi paskojen vanhempien takia? Ai niin, et, koska sä et tarvii mitään terapiaa, kun sä "paranit" ihan itte, niin mahtavasti ihan, että sä huudat hullua tällä paskapalstalla loppuikäsi, koska et saa (hae) apua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apAp:lla onn nyt ihan uusi sanapari, jonka taakse on kätevä piiloutua. Kiintymyssuhteen häiriö. My ass, ihan vanha kunnon laiska, itsekeiskeinen hullu olisi osuvampi diagnoosi.
Ja sun kaltaises sivistymättömät, ajattelukyvyttömät moukat kutsuu nimenomaan kiintymyssuhten häiriöstä kärsiviä (ei nauttivia) ihmisiä laiskoiksi ja muuta rumaa, niin kuin aina vanhaan kunnon entiseen aikaan , jolloin kukaan ei saisi saada apua, vaan käytät heitä oman pahan olosi purkukanavana. Heikoimmat ja köyhimmät, jotka ei saa apua kamalaa kyllä jauhautuu sun arvostelussa ja ilkeässä lyönnissäsi itsariin, mä vittuilen sulle ja saat maistaa mun keskaria.
ap
Suurin osa asiattomasta arvostelusta on vain sitä, ettei osata toimia rakentavalla tavalla.
Eli voidaanko määritellä, että jollain ei ole oikeutta olla osaamaton? Voidaan toki, mutta ei se osaamiseksi muutu.
Tai jos joku on vihainen kun hänelle tehtiin pahaa niin uskis goes ihan et hhhyyyyyyiiii jarmo, ei saa syyttää ketään hyi hyi jarmo!!!