Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ei ole oikeutta arvostella muita ja pahoittaa heidän mielensä

Vierailija
05.11.2017 |

Vain niillä, jotka sanovat kaikesta toisia loukkaamatta ois oikeus arvostella.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet elänyt yksin parikymppisenä vuotta ja lapset ovat katkaisseet välit ja mies on löytänyt paremman, tajuatko silloinkaan hävetä.

Sinulla ei ole ketään. Olet tuhonnut välisi kaikkiin ihmisiin.

Silloinkin sinulle muut on syyllisiä

Jos siis noin kävisikin lasten kohdalla, niin miksi mun pitäisi hävetä? Miksi lasteni pitäisi välittää minusta jotenkin erityisesti? En minä heitä mitenkään omista, millään muotoa.

ap

Hävetä pahoja tekoja joita heille olet tehnyt. Ottaa vastuu ettei lapsillasi ollut äitiä

Koska sinä päätit tehdä pahaa ja olla paha

Pahoilla teoillani on väliä ainoastaan, jos ne estävät lasten elämää aikuisuudessa. Jos eivät, ne eivät haitanneet mitään.

Vierailija
102/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat teot lapsille näiden lapsuudessa eivät haittaa, jos lapsille ei jää niistä mitään vauriota aikuisuuteen. Ja jos jää, niin häpeä ei ole oikea tunne siihen, vaan suru tms.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi häpeäisin sitä, jos lapsillani olisi vaurioita aikuisuudessa minusta, ettehän te nytkään käske äitiäni häpeämään, että mulla on? Olette aika vitun epäloogisia...

Vierailija
104/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Kukaan ei täällä ota itseensä (tai edes vastaa) solvausyrityksiisi. Täällä ei muut paljasta itsestään mitään. Korkeintaan kiihtymyksesi ja törkeä kielenkäyttö saa häpeämään sinun puolestasi.

Sinun pahat tekisi ja empatian puute irl kauhistuttaa. Samoin se että maalaat mustuuttasi valkoiseksi

Vierailija
105/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin. Kukaan ei täällä ota itseensä (tai edes vastaa) solvausyrityksiisi. Täällä ei muut paljasta itsestään mitään. Korkeintaan kiihtymyksesi ja törkeä kielenkäyttö saa häpeämään sinun puolestasi.

Sinun pahat tekisi ja empatian puute irl kauhistuttaa. Samoin se että maalaat mustuuttasi valkoiseksi

Kyllä tulee solvausta minuun päin, etkö nyt tampio huomaa?

Vierailija
106/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei paljasta itsestään mitään" millä kuvittelet olevasi uskottava, jos et paljasta itsestäsi mitään? Ja kyllä se jotain paljastaa, millä tyylillä kommunikoi.

ap

Vierailija
107/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitset tehdä tietoisesti pahaa lapsillesi. Ei ole sen suurempaa pahuutta.

Vierailija
108/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä valitset tehdä tietoisesti pahaa lapsillesi. Ei ole sen suurempaa pahuutta.

En ole valinnut, vaan se johtuu äitini aiheuttamasta kiintymyssuhteen häiriöstä.

Vierailija
109/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoisin, että mun lapsille tulee pienempi kiintymyssuhteen häiriö, kuin mulle uli. Äidilläni se saattaa olla isompi kuin mulla. Jne. Mun liitto kesti yhdessäasuen 11 vuotta, äitini 7, joista 2,5 mun synnttyä. Valitsemani mies huolehtii kiinteästi lapsista, ja heille ei kukaan huuda niin, ettei olisi aikuista paikalla oikaisemassa jos menee aivan kohtuuttomaksi. Lapsilleni tuskin tulee sellaista kiinymyssuhteen häiriötä, kuin mulle.

Vierailija
110/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuimme siis lasten synnyttyä yhdessä lähes 10 vuotta mieheni kanssa. Paljon kauemmin kuin mun vanhemmat.

Vierailija
111/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa. Äitihullu maalaa pahuuttaan valkoiseksi

Eiköhän ole aika jättää yksin jankaamaan

Vierailija
112/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan kaljaruusu harhoissaan taas horisee, kun ei kykene ottamaan todellisuutta vastaan, eikä perustelemaan minuun kohdistamiaan harhaluuloepäilyksiään. Koittaa esittää tässä nyt voittajaa. Myöntäisit vaan, että et tunne odellisuuttani, joten et voi oikeasti arvostella minua ja teit siinä virheen, kun ikinä aloititkaan.

ap

Vierailija
113/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi vanhemman pitäisi hävetä mitään, jos lapset aikanaan pärjäävät elämässä ja voivat hyvin?????

Vierailija
114/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos he eivät pärjää ja voi hyvin, niin kuka juntti äiti silloinkaan häpeää? Kantsii silloin ennemmin auttaa!

Vierailija
115/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äo on oikeasti varmaan 70, että pystyy tämäntasoiseen tuotokseen. Anteeksi, nyt arvostelin, se on siis ainoastaan mulle syntyvä vaikutelma, ei millään muotoa varmaankaan totta. Joskus älykkäältäkin vain lipsahtaa heikompaakin tuotosta ilmoille, right?

Vierailija
116/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulija on itse vastuussa omista tunteistaan. On ihan oma asiasi jo päätät loukkaantua kaikesta kritiikista. Mietipä sitä.

Eli kun joku haukkuu sua, se on sun vika? Nyt on vähän vinksahtanu sulla tää juttu...eli jos mä nyt sanon, että eihän tyhmä voi ymmärtää niin muista, oma vikas.

Vierailija
117/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu, kaikkien muiden kommentit täällä kuulostavat järkeviltä ja he vain sanovat totuuden sinun pahuudestasi. Sinä yksin riehut täällä harhoissasi ja jokainen kirjoituksesi paljastaa, että sinä itse et näe tai et halua nähdä pahuuttasi ja vastuutasi siitä.

Vierailija
118/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä saisi sanoa: kaikki vasemmistonuoret voisi viedä saunan taakse?

Vierailija
119/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulija on itse vastuussa omista tunteistaan. On ihan oma asiasi jo päätät loukkaantua kaikesta kritiikista. Mietipä sitä.

On olemassa asiallista kritiikkiä ja sitten sitä toista.

Vierailija
120/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu, kaikkien muiden kommentit täällä kuulostavat järkeviltä ja he vain sanovat totuuden sinun pahuudestasi. Sinä yksin riehut täällä harhoissasi ja jokainen kirjoituksesi paljastaa, että sinä itse et näe tai et halua nähdä pahuuttasi ja vastuutasi siitä.

Eivät sano totuutta. Mitä te edes tiedätte äitiydestäni, mitä ette ole itse kuvitelleet ? Todella tiedätte? Minkä päälle todeta pahuuteni? Mitä pahuutta se on, että on kiintymyssuhteen häiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän