Kellään ei ole oikeutta arvostella muita ja pahoittaa heidän mielensä
Vain niillä, jotka sanovat kaikesta toisia loukkaamatta ois oikeus arvostella.
Kommentit (156)
Pahat teot lapsille näiden lapsuudessa eivät haittaa, jos lapsille ei jää niistä mitään vauriota aikuisuuteen. Ja jos jää, niin häpeä ei ole oikea tunne siihen, vaan suru tms.
ap
En tajua miksi häpeäisin sitä, jos lapsillani olisi vaurioita aikuisuudessa minusta, ettehän te nytkään käske äitiäni häpeämään, että mulla on? Olette aika vitun epäloogisia...
Olet ymmärtänyt väärin. Kukaan ei täällä ota itseensä (tai edes vastaa) solvausyrityksiisi. Täällä ei muut paljasta itsestään mitään. Korkeintaan kiihtymyksesi ja törkeä kielenkäyttö saa häpeämään sinun puolestasi.
Sinun pahat tekisi ja empatian puute irl kauhistuttaa. Samoin se että maalaat mustuuttasi valkoiseksi
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin. Kukaan ei täällä ota itseensä (tai edes vastaa) solvausyrityksiisi. Täällä ei muut paljasta itsestään mitään. Korkeintaan kiihtymyksesi ja törkeä kielenkäyttö saa häpeämään sinun puolestasi.
Sinun pahat tekisi ja empatian puute irl kauhistuttaa. Samoin se että maalaat mustuuttasi valkoiseksi
Kyllä tulee solvausta minuun päin, etkö nyt tampio huomaa?
Vierailija kirjoitti:
"Ei paljasta itsestään mitään" millä kuvittelet olevasi uskottava, jos et paljasta itsestäsi mitään? Ja kyllä se jotain paljastaa, millä tyylillä kommunikoi.
ap
Sinä valitset tehdä tietoisesti pahaa lapsillesi. Ei ole sen suurempaa pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä valitset tehdä tietoisesti pahaa lapsillesi. Ei ole sen suurempaa pahuutta.
En ole valinnut, vaan se johtuu äitini aiheuttamasta kiintymyssuhteen häiriöstä.
Minä uskoisin, että mun lapsille tulee pienempi kiintymyssuhteen häiriö, kuin mulle uli. Äidilläni se saattaa olla isompi kuin mulla. Jne. Mun liitto kesti yhdessäasuen 11 vuotta, äitini 7, joista 2,5 mun synnttyä. Valitsemani mies huolehtii kiinteästi lapsista, ja heille ei kukaan huuda niin, ettei olisi aikuista paikalla oikaisemassa jos menee aivan kohtuuttomaksi. Lapsilleni tuskin tulee sellaista kiinymyssuhteen häiriötä, kuin mulle.
Ja asuimme siis lasten synnyttyä yhdessä lähes 10 vuotta mieheni kanssa. Paljon kauemmin kuin mun vanhemmat.
Turhaa. Äitihullu maalaa pahuuttaan valkoiseksi
Eiköhän ole aika jättää yksin jankaamaan
Vierailija kirjoitti:
Palstan kaljaruusu harhoissaan taas horisee, kun ei kykene ottamaan todellisuutta vastaan, eikä perustelemaan minuun kohdistamiaan harhaluuloepäilyksiään. Koittaa esittää tässä nyt voittajaa. Myöntäisit vaan, että et tunne odellisuuttani, joten et voi oikeasti arvostella minua ja teit siinä virheen, kun ikinä aloititkaan.
ap
Ja miksi vanhemman pitäisi hävetä mitään, jos lapset aikanaan pärjäävät elämässä ja voivat hyvin?????
Ja jos he eivät pärjää ja voi hyvin, niin kuka juntti äiti silloinkaan häpeää? Kantsii silloin ennemmin auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Äo on oikeasti varmaan 70, että pystyy tämäntasoiseen tuotokseen. Anteeksi, nyt arvostelin, se on siis ainoastaan mulle syntyvä vaikutelma, ei millään muotoa varmaankaan totta. Joskus älykkäältäkin vain lipsahtaa heikompaakin tuotosta ilmoille, right?
Vierailija kirjoitti:
Kuulija on itse vastuussa omista tunteistaan. On ihan oma asiasi jo päätät loukkaantua kaikesta kritiikista. Mietipä sitä.
Eli kun joku haukkuu sua, se on sun vika? Nyt on vähän vinksahtanu sulla tää juttu...eli jos mä nyt sanon, että eihän tyhmä voi ymmärtää niin muista, oma vikas.
Äitihullu, kaikkien muiden kommentit täällä kuulostavat järkeviltä ja he vain sanovat totuuden sinun pahuudestasi. Sinä yksin riehut täällä harhoissasi ja jokainen kirjoituksesi paljastaa, että sinä itse et näe tai et halua nähdä pahuuttasi ja vastuutasi siitä.
Eikä saisi sanoa: kaikki vasemmistonuoret voisi viedä saunan taakse?
Vierailija kirjoitti:
Kuulija on itse vastuussa omista tunteistaan. On ihan oma asiasi jo päätät loukkaantua kaikesta kritiikista. Mietipä sitä.
On olemassa asiallista kritiikkiä ja sitten sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu, kaikkien muiden kommentit täällä kuulostavat järkeviltä ja he vain sanovat totuuden sinun pahuudestasi. Sinä yksin riehut täällä harhoissasi ja jokainen kirjoituksesi paljastaa, että sinä itse et näe tai et halua nähdä pahuuttasi ja vastuutasi siitä.
Eivät sano totuutta. Mitä te edes tiedätte äitiydestäni, mitä ette ole itse kuvitelleet ? Todella tiedätte? Minkä päälle todeta pahuuteni? Mitä pahuutta se on, että on kiintymyssuhteen häiriö?
Pahoilla teoillani on väliä ainoastaan, jos ne estävät lasten elämää aikuisuudessa. Jos eivät, ne eivät haitanneet mitään.