Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ei ole oikeutta arvostella muita ja pahoittaa heidän mielensä

Vierailija
05.11.2017 |

Vain niillä, jotka sanovat kaikesta toisia loukkaamatta ois oikeus arvostella.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittaja itse on kaikista ihmisistä pahin ja julmin: yksi vastaan kaikki.

Minä en arvostele muita niin, että pahotan heidän mielensä JA samalla kuvittele, että se on oikein! Että tein oikein ja sallitun asian!

ap

Oletko täysin sokea itsellesi? Sinähän et te mitää muuta kuin haukut ja arvostelet ja syytät muita kaikesta mitä sinä itse olet ja diagnosoit äitiäsi, vaikka itse ansaitset sen diagnoosin. Pidät etuoikeutenasi olla paha, mutta muiden pitäisi ottaa siitä vastuu.

Vastaapa nyt tuohon, että kuinka kauan itselläsi ois mennyt diagnosoimatta sinua satuttava ihminen jotta voit lakata kuuntelemasta häntä? Koska jos joku ei ole luonnehäiriöinen, häntä voikin olla ihan fiksua kuunnella.

ap

Vierailija
62/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti, joka pyytää lasta joskus siivoamaan, toimii oikein, eikä tuollaisen pitäisi traumatisoida ketään.

Se ei olekaan se, mistä nyt puhun!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti, joka pyytää lasta joskus siivoamaan, toimii oikein, eikä tuollaisen pitäisi traumatisoida ketään.

Miten sä et ymmärrä, ettei tuollainen ketään loukkaakaan???

ap

Vierailija
64/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi sanoi muuttamisestasi että hyvä kun saat levätä. Vain pyhimys pystyy tähän.

Äiti joka ei tapaa lainkaan lapsiaan. Äiti joka sanoo vihaavansa lapsiaan. Ei ole lastensa leipää viinin voidella. Ei ole tehnyt mitään lastensa vuoksi.

"en minä nauti heidän kanssaan ulkoilusta... Ei minun siis tarvitse" "poikani on rpäviihdyttävä. En minä voi sitä kuunnella" "tyttö narisee. En siis anna heille ruokaa" "en jaksa olla kahdesta koululaisesta vastuussa montaa tunti" "en tapaa lapsiani koskaan"

Vierailija
65/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi sanoi muuttamisestasi että hyvä kun saat levätä. Vain pyhimys pystyy tähän.

Äiti joka ei tapaa lainkaan lapsiaan. Äiti joka sanoo vihaavansa lapsiaan. Ei ole lastensa leipää viinin voidella. Ei ole tehnyt mitään lastensa vuoksi.

"en minä nauti heidän kanssaan ulkoilusta... Ei minun siis tarvitse" "poikani on rpäviihdyttävä. En minä voi sitä kuunnella" "tyttö narisee. En siis anna heille ruokaa" "en jaksa olla kahdesta koululaisesta vastuussa montaa tunti" "en tapaa lapsiani koskaan"

Hän sanoi sen siksi, että hän kuvitteli minun huvikseni kaipaavan taukoa. Ei, että olin melko epätoivoinen tilanteessani. Täydellistä mun mitätöintiä ja aliarviointia mun ongelmiin.

ap

Vierailija
66/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, miten sairas sinäkin olet, kun toistelet tuollaisen sairaan ihmisen kuin äitini lauseita erottamatta ollenkaan, että äitini ei tajua minusta mitään, siis todellisuudesta? Äidille riittää, kun kuvittlee jotain, ja sitten suhtautuu ja arvostelee toisia sen mukaan. Ei MITÄÄN VASTUUTA siitä, miten muita kohtelee. Ei mitään.

Vierailija
67/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ainakin vaikutat aika sairaalta, kun et pysty ymmärtämään minua. Minkähänlaisia kommentteja sä mahdatkaan laittaa muihin ketjuihin, ois mielenkiintoista nähdä. Ai niin, mutta et sä näytä, sulla on kaikkea salattavaa siinä, niin niin.

Vierailija
68/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole pukki oikein tuonut ymmärrystä kauhalla? Siltä se ainakin vaikuttaa. Eikä geenikeiju.

Vierailija
69/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä mä tapaan, ja aika moni äiti vihaa välillä lapsiaan ja ajattelee heistä just noin. Olet vissiin lapseton, ja haluat vaalia jotain naurettavaa kuvaa siitä, että jos sinustakin ajateltiin lapsuudessasi noin se ihminen oli jokin poikkeuksellinen hirviö.

ap

Vierailija
70/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palstalla ole toista ihmistä, jonka arvostelu on yhtä oikein kuin äitihullun. En ole koskaan nähnyt yhtä pahaa ihmistä.

Mitä äitisi olisi voinut sanoa? Hän kannust vaikka kaikki muut olisivat tunteneet inhoa. Äiti joka hylkää lapsensa niin ettei edes tapaa heitä. Tälläistä isääkin halveksisi ihan jokainen. Vanhempi on niin itsekäs, ettei edes tapaa lastaan

Vierailija
71/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin äitisi, tai kasvattivanhempasi varmaan arvosteli sinua tuollalailla sinulle tai mielessään, kun olit pieni, ja siitä jäi ikuiset traumat ja kovettunut sydän. Voi voi.

ap

Vierailija
72/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kykene olemaan edes tuntia vastuussa kahdesta koululaisesta

Itsekkyyden huippu. Pahuuden ruumiillistuma

Vierailija
73/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palstalla ole toista ihmistä, jonka arvostelu on yhtä oikein kuin äitihullun. En ole koskaan nähnyt yhtä pahaa ihmistä.

Mitä äitisi olisi voinut sanoa? Hän kannust vaikka kaikki muut olisivat tunteneet inhoa. Äiti joka hylkää lapsensa niin ettei edes tapaa heitä. Tälläistä isääkin halveksisi ihan jokainen. Vanhempi on niin itsekäs, ettei edes tapaa lastaan

Olisi voinut olla pahoillaan, että voin niin pahoin, että jouduin tekemään tällaisen siirron! Ja huolissaan!! Ja tarjoutua vaikka olemaan lasten kanssa!! Edes eleenä!!! Osoittanut, että on huolissaan, ettei tällainen suinkaan ole normaalia!!! Että "aha".

Vierailija
74/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kykene olemaan edes tuntia vastuussa kahdesta koululaisesta

Itsekkyyden huippu. Pahuuden ruumiillistuma

En halua. Mies on kasvattanut heistä sellaisia marisijoita, että en kestä.

ap

Vierailija
75/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut olla pahoillaan, että voin niin pahoin, että jouduin tekemään tällaisen siirron! Ja huolissaan!! Ja tarjoutua vaikka olemaan lasten kanssa!! Edes eleenä!!! Osoittanut, että on huolissaan, ettei tällainen suinkaan ole normaalia!!! Että "aha".

Eikä tietenkään silleen arvostellen, että "tuollainen on epänormaalia" VAAN, että olen huolissani, mitähän apua tarttisit, tuo ei ole normaalia, TYYLIIN.

ap

Vierailija
76/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tietenkään silleen arvostellen, että "tuollainen on epänormaalia" VAAN, että olen huolissani, mitähän apua tarttisit, tuo ei ole normaalia, TYYLIIN.

ap

Kunnon, normaali äiti suhtautuisi NÄIN. Mun äiti ei tajua mitään, se ei ymmärrä ketä se arvostelee eikä se edes tajua sitä, ketä se tukee. Se elää ihan omassa harhamaailmassaan, josta arvostelee mua ja "tukee" mua, tuella, josta ei ole paskankaan apua. Eipä sillä, että sen varassa oisin IKINÄ elänyt.

Vierailija
77/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on iskotellut mulle, että se elää harhoineen tässä maailmassa, selittänyt ne harhat mulle tosiksi ja harhauttanut minua ihan kaikessa.

Vierailija
78/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on iskotellut mulle, että se elää harhoineen tässä maailmassa, selittänyt ne harhat mulle tosiksi ja harhauttanut minua ihan kaikessa.

Kyllä sinä ihan itse tunnut olevan yksin omissa sairaissa harhoissasi.

Vierailija
79/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan huvikseni hankin sen kämpän? Sellaisenko kuvan olet saanut? No, en todellakaan. Mulla oli paha olla, enkä halunnut sen enempää vaikuttavan lapsiin. Vittu mikä paska sä tulet mulle sanomaan vielä, että mulla ois tässä jokin harha asiasta???!!!! No???? Kärsiikö ne mun lapset minusta, vai oliko koko kämppä täyttä mun huviani varten, valitse!!!!

Vierailija
80/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä todellakin tiedän, etten ole harhainen. Kun tulin tänne palstalle, sun kaltaisesi paskaläjät jo luultavasti olitte täällä. Kuin kulmakuppilan päivystävät kaljaruusut. Oletko edes työelämässä? Tuskin pystyisit. Mulla on vain ongelmia, kun mä saan ne ratkottua, en enää voi pahoin, mutta sä olet täällä av:llä lopun elämääsi kaljoittelemassa ja pyörimässä samassa paskassa koittamattakaan kehittyä, parantua tai ottaa vastuuta elämästäsi ja tehdä jotakin muuta, kuin olla täällä! Ja sinusta mulla on harhoja? Hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi